środa, 24 maja 2017

Karta dla Jadzi

Pamiętam jak dziś kiedy robiłam album dla Danusi.
Powiedziałam wtedy do męża, że fajnie byłoby mieć taką pamiątkę w domu.
Tylko, że mi się marzył taki album z kartami od dziewczyn,
na której każda by umieściła widokówkę ze swojej miejscowości,
może swoje zdjęcie i napisała kilku słów dla mnie, ot tak na pamiątkę.
I na tych marzeniach się skończyło, bo jakoś tak głupio było mi
kogokolwiek o to prosić tak dla siebie samej....

Aż tu pewnego styczniowego dnia, zaglądam sobie do Jadzi i oczom nie wierzę!
Jakby Jadzia w moich myślach czytała i taki sam album pamiątkowy dla siebie
stworzyć postanowiła. Brawo Jadziu za odwagę, będziesz mieć wspaniałą pamiątkę :)

A oto moja karta do albumu jaką zrobiłam


A poza tym w ostatni weekend wzięło mnie na czytanie.
I tak w 3 dni pochłonęłam 3 książki :)

Lucyna Olejniczak - Wiktoria - 376 stron

Lucyna Olejniczak - Matylda - 368 stron

Sharon Sala - Uzdrowiciel - 304 strony
Zdjęcia znalezione w internecie

21 komentarzy:

  1. Już podziwiałam tę kartkę u Jadzi:)
    Fajny pomysł z tym albumem....kto wie, może kiedyś uda nam się wszystkim spotkać....a Jadzia przytarga ten album na spotkanie i będzie mnóstwo oglądania i radochy:)
    Oj fajnie by było:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tym albumem :) Wspomnienia należy pielęgnować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł i świetna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe spotkanie byłoby fajnym pomysłem!
    A ilosc książek Lidziu jakie pochłaniasz jest godne pozazdroszczenia:):):) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Liduś, Twoją kartą już się zachwycałam u Jadzi.
    Tualski, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie ...to niby dlaczego miałabys nie poprosić....????
    blogosfera nie takie życzenia potrafi spełniać....
    a twoje jest nader skromne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra karta, a album pewnie będzie piękny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Córcia! Piękna karta-
    buziaczki pa

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł z tym albumem , Twoją kartę widziałam już u Jadzi, fajnie wyszła. U mnie jakoś weny brak na zrobienie swojej :-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu, super karta do albumu, byłam u Jadzi czytałam, myślałam i na tym myśleniu się skończyło ale kto wie :)
    Ależ w czytaniu masz tempo! ja tkwię w połowie "Pogrzebanych tajemnic" Findera :)
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały pomysł na album z takimi kartami :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka i super pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna :) Śliczna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie się zapisałaś tą kartą we wspomnieniach Jadzi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu:))ale ja chętnie zrobiła bym taka kartkę dla Ciebie i z pewnością wiele koleżanek powie Ci to samo:))jeśli jesteś gotowa daj znać :))ja bym Ci album cały zrobiła tylko nie potrafię,ale kartkę czemu nie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście super pomysł i bardzo podoba mi się Twoja karta :).

    Lidka jakby co śmiało "proś" żebyśmy znały wymiary albumu. Myślę, że uzbierałabyś sporą liczbę chętnych :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiałam już u Jadzi, to śliczna karta z uroczym tekstem. Jadzia będzie miała wspaniałą pamiątkę. Mnie też się marzy taki album, może kiedyś odważę się poprosić.
    Przesyłam serdeczne uściski i życzę Ci miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniała pamiątka:) Lidziu, odwagi, zorganizuj zabawę:) Ja bardzo chętnie coś dla Ciebie stworzę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawą kartkę zrobiłaś dla Jadzi.
    Wiesz co Lidziu - myślę, że jak najbardziej powinnaś powiedzieć "chciałabym..." i określić parametry :) Bo czasami na głos trzeba powiedzieć, o czym się marzy:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała karta! Moja czeka jeszcze na wolny czas i natchnienie;)
    # książki w trzy dni?! Niezły wynik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)