środa, 3 maja 2017

Kwiatowa wymianka kartkowa - Bzy


Maj, najpiękniejszy miesiąc w roku.
Choć gdy spoglądam za okno, to wcale tego nie czuje.
Zimno, czasem ponuro, raz słońce, raz deszcz.
A mi się tak chce słońca i ciepełka...

Mam nadzieję, że zdjęcia kartek jakie dziewczyny zrobiły na wymiankę
choć troszkę nam te majowe dni rozjaśnią. Popatrzcie jakie są śliczne :)

Małgosia X do Czarnej damy

Czarna dama do Krysi

Krysia do Świat według Basi

Świat według Basi do Ewy Gil

Ewa Gil do Natalii F

Natalia F do Etoile

Etoile do Bogusławy Matusiak

Bogusława Matusiak do Anny T

Anna T do Reni

Renia do Madzi

Madzia do Micia Marzena Przybyła

Micia Marzena Przybyła do Agaty Fleszar

Agata Fleszar do Agulek

Agulek do Mafalda & Mouse

Mafalda & Mouse do Ewy Gawlik

Ewa Gawlik do Barbetka K

Barbetka K do Ewy Kwiatkowskiej

Ewa Kwiatkowska do Annette

Annette do Małgosi X

Napatrzeć się nie mogę na te Wasze karteczki.
Są cudne i tak zawsze żałuję, że nie mogę dostać ich wszystkich :)

A żeby nam się zrobiło jeszcze piękniej, wiosenniej i majowo.
To zapraszam Was na kolejny miesiąc zabawy.
Temat na maj wymyśliła dla nas Małgosia X i będą to:

Obrazek znaleziony w internecie


Dokładny regulamin znajduje się tutaj.
Ja tylko przypomnę, że zapisy trwają do 7maja
Zapraszam więc wszystkie chętnie osoby do zabawy :)
Lista osób chętnych do wymianki:

34 komentarze:

  1. Bzy to ulubione kwiaty mojej Mamy więc oczywiście zapisuję się :)
    Piękne te Nasze karteczki, od razu zrobiło się wiosenniej a i nawet za oknem jakoś inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że się zapisuję na bzy.
    Kartki dziewczyny są bardzo wiosenne.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście piękne karteczki dziewczynki porobiły:))wcale Ci się nie dziwię,że żal nie mieć wszystkich:)))szkoda,że już haftuję bzy na zabawę u Kasi,a więcej nie dam rady zrobić:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lideczko, wkradł się błąd; zapisy do 7 maja, a nie jak napisałaś na końcu posta do 7 kwietnia (on już poszedł w zapomnienie) ;) Co do kartek, przepiękne rękodzieła powstały spod wielu zdolnych łapek;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się :)
    Krokusikowe karteczki cudne

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że się zapisuję.
    Buziaczki, Lideczko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki są naprawdę wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiedziałam, wiedziałam, że będą majowe bzy:)
    Oczywiście - zapisuję się:)

    Do mnie karteczka jeszcze nie dotarła, dlatego jeszcze nie dawałam znać osobie która ją dla mnie tworzyła...jak tylko dotrze, na pewno dam znać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bzy to piękne kwiaty pewnie że się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki powstały z krokusami:) Do mnie karteczka jeszcze nie dotarła:(
    A na bzy się oczywiście zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś karteczka krokusowa do mnie dotarła:) Pozdrawiam

      Usuń
  11. Wow! Jakie piękne kartki stworzyły dziewczyny. Kartki z bzami na pewno będą równie piękne. Na razie pozostanę w roli obserwatora i będę podziwiać :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też się zapisuję i robię to od razu, aby potem mi to nie umknęło :)))
    Śliczne wszystkie kartki! Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne karteczki powstaly, chcialoby sie je miec wszystkie. Oczywiscie pisze sie na bzy , ktore niestety u mnie nie rosna a uwielbiam je. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki, kwiatki śliczne i nie może mnie zabraknąć w kolejnym miesiącu :) Zapisuję się :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale wysyp przepięknych karteczek! Wszystkie Dziewczyny spisały się na medal :) Też się od razu zapisuję :)

    Do mnie też karteczka jeszcze nie dotarła, ale jak tylko będzie u mnie to dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne! Postarały się dziewczyny, ja niestety musiałam sobie krokusy odpuścić ale do majowych kwiatków się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe karteczki! Podziwiam.
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Córeńko! Ale wspaniałe karteczki,Nic tylko podziwiać, A w maju oczywiście że Bzy , Ja również się zapisuję , Miłego wieczoru Całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna ta wiosna na Waszych kartkach!

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że fajnie się bawicie w tej wymiance, powstają świetne kartki. Moje faworytki wiadomo wyszywane.
    Pozdrawiam Ciebie i wszystkie uczestniczki zabawy

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna karteczki powstały! mam nadzieję, że coś z bzem wymyślę więc się zapisuję:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Krokusów kartki piekne ale juz nie mogę sie doczekac tych z bzami:) a maj Lidziu dopiero sie zaczął wiec spokojnie i słońce do nas przyjdzie!:) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Szafrany przepiękne :-)

    Ale mi się trafiło z tym bzem - jak ślepej kurze ziarno :-D To będzie mój debiut, więc trochę czasu mi zejdzie, ale oczywiście, że kartkę zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  24. Krokusy przepiękne, ale to już historia. Przyszłością są bzy i też chcę stawić czoło temu wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Krokusowe karteczki wszystkie ślicznotki, a tu juz bzem zapachniało :)Pozdrawiam majowo :) Może następne bedą konwalie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham bzy wiec nie moze mnie w tym miesiacu zabraknąć ☺

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudna różnorodność jednego tematu - pełen podziw ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne kartki i każda inna :).

    Z ciekawością czekam na bzy :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne karteczki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne kartki! Pozdrawiam cieplutko!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne kartki powstały widać że w każdą z Nas inaczej inspirują krokusy
    Ja również stawiam się w gotowości do zabawy z bzem
    a dziewczyny pozdrawiam i życzę wspanialych chwil przy tworzeniu

    OdpowiedzUsuń
  32. Chodzę wokół tej zabawy jak pies wokół jeża - i chciałabym, i o czas się boję. Ale bzy... Zapisuję się Lidziu, dam radę :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)