piątek, 26 maja 2017

Kartka dla Mamy

Dziś dzień Matki. Wszystkim Mamom życzę wszystkiego co najlepsze.
A  szczególnie mojej kochanej Mamusi, którą kocham nad życie :)

Z tej okazji tez powstały te karteczki.
Pokażę je bez dalszego zbędnego pisania :)



A skoro już jestem przy karteczkach, to jeszcze powstała
skromna karteczka z bzami na moją wymiankę kartkową


A tutaj obiad jaki na dziś zrobiłam :)


DOPISEK:
Dziś piątek więc obiadek jest bezmięsny :)
Jest to zapiekanka z cukinią i pieczarkami na bagietce.
Przepis był pokazywany w telewizji w "Doradcy smaku".

Miłego i słonecznego dnia wszystkim życzę!

29 komentarzy:

  1. Same wspaniałości stworzyłaś! Podoba mi się pomysł z wachlarzem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te kartki z wachlarzem Mnmiam obiad

    OdpowiedzUsuń
  3. Córeńko! Z Całego Serca Ci Dziękuję za tą Prześliczną karteczkę, Ja też Cię bardzo kocham - Miłego dnia Całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne karteczki:) I coś niezwykle apetycznego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kartki śliczne. Co to za pychota na obiad?

    OdpowiedzUsuń
  6. Notka śliczna i apetyczna, kartki przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne prace :) I same pyszności na obiad przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu karteczki urocze, super te wachlarze . Ale strasznie mnie ciekawi co jest w tej tortownicy , bo wygląda bardzo smakowicie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki. A to coś apetycznego w tortownicy wygląda wspaniale. Widzę udka zapiekane chyba serem z pomidorem-a pod nimi co jest? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Napracowałaś się.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności :) Obiad wygląda smakowicie (mimo braku mięska - hahaha ). Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lideczko, kartki z wachlarzami są cudne. Kochana, czy nieśmiało można prosić o przepis na zapiekankę?
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki, a obiad wygląda bardzo smakowicie.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki :)
    Mniam, jak smakowicie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki zrobiłaś Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu piękne karteczki przygotowałaś dla mam. Chętnie wprosiłabym się na pyszny obiad. Niestety mam zbyt daleko.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne karteczki zrobiłaś:))Krysia się ucieszy:))

    OdpowiedzUsuń
  18. I jak ta nagietkowy zapiekanka Lidziu? Nigdy takiej nie robiłam wiec jestem ciekawa! A karteczki sliczne jak zawsze:) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że nie jest zła, ale jadłam już lepsze :)

      Usuń
  19. Lidziu, piękne te karteczki dla Mam! Motyw wachlarza świetny - bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. karteczki super - wachlarz jak z minionych epok, pełny romantyzm :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne pelne ciepla i milosci karteczki dla mam , bzowa sliczna, a zapiekanka wyglada smakowicie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne karteczki z wachlarzami!
    Zapiekanka wygląda smakowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lidziu karteczki stworzyłaś cudne,pomysł z wachlarzem rewelacyjny !!!
    A ten odcinek Doradcy Smaku także oglądałam i zwróciłam uwagę na tę potrawę,Twoja wygląda bardzo smakowicie aż mi narobiłaś ochoty 😜
    Pozdrawiam Cię serdecznie,buziaczki 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  24. Karteczki pomysłowe i bardzo ciekawe. Zapiekanki tej nie znam, może więc wypróbuję:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe i pomysłowe karteczki stworzyłaś!
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obie karteczki są przeurocze, zachwyciła mnie ta z bzami - to prawdziwe cudeńko!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)