czwartek, 24 sierpnia 2017

Jeżeli chodzi o niespodzianki...

To mam ta ogromną przyjemność, że znów mogę się kilkoma pochwalić.
A są to super widokówki od:



i Agatki

Przecudna kartka od Eluni, na widok której szczęka mi opadła.
Poskręcać tak drobne kwiatuszki i ułożyć z nich tak piękną kompozycję...
Ja jestem pełna podziwu dla zdolnych rąk Eli.

I od Marzenki, która do wymianki kartkowej dołożyła mi
takie śliczne obrazki z misiami :)

A zaraz po moich imieninach doszła jeszcze karteczka od Ani

Kochane moje kolejny raz sprawiłyście mi przeogromną niespodziankę
i niesamowitą radość. Mieć takie blogowe dobre dusze, to prawdziwy skarb!
Bardzo, ale to bardzo Wam za wszystko DZIĘKUJĘ!

****************************

Jak większość z Was, długo się zastanawiałam zapytać-nie zapytać.
Ale co mi szkodzi spróbować, prawda? :)
Czy któraś z Was chciałaby zrobić radość przyszłemu
"urodzinowemu dziecku" i wysłać kartkę na tę okazję?

Nie oczekuję żadnej deklaracji tu w komentarzach, po prostu
jeżeli ktoś będzie chętny to niech napisze na maila lidia23@poczta.onet.pl
A ja podam adres i napiszę o które urodziny chodzi :)
**********************************

Na koniec jeszcze kolejna przeczytana książka
Maja Margasińska - Skąd wieje wiatr - 244 strony 
 Zdjęcie znalezione w internecie

20 komentarzy:

  1. Córcia! Prześliczne znowu karteczki dostałaś - Dobrej nocy buziaczki pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne karteczki dostałaś
    Misie bardzo ładne
    Pozdrawiam wercia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki dostałaś Lidziu, Twoja kolekcja szybko rośnie.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki dostałaś, Lidko!
    A quillingowa kartka od Eli to majstersztyk.
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu cudne kartki dostałaś. I jak to miło jak dziewczyny pamiętają o Twoim hobby.
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu, Śliczne karteczki do Ciebie dotarły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja kartek ładnie Ci się powiększa :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka od Eluni jest przecudna :).

    Cieszę się, że dostałaś tyle fajnych rzeczy :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejnej przeczytanej ksiazki na koncie Lidziu gratuluje! A karteczki sliczne bo świadczą o pamięci która daje mnóstwo radości! Mimo ze u nas smutny czas to sciskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadłam w wir czytania:))hafty leżą,robótki leżą i ja leżę...z książką:)))fajne prezenty dostałaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Liduś, nie ma to jak dobre blogowe duszyczki, prawda?
    Dziękuję za przepis:)
    Buziaczków milion.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe dowody pamięci! Karteczka z drobniutkimi quillingowym kwiatkami zjawiskowa!
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lideczko - ale ze mnie ciemna masa....przegapiłam Twoje imieninki....przepraszam Kochana.....spóźnione najszczersze życzenia przesyłam:)
    Mnie się udało w tym roku być w Gietrzwałdzie i powiem, że wspaniałe przeżycie....
    A co do quilingowej kartki to jestem pod mega wrażeniem - piękna jest:)

    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super karteczki do Ciebie przyleciały :) A ta "poskręcana" to cudo po prostu :) Nie wiem kiedy Ty jeszcze masz czas na czytanie - haha :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Lidziu za wielkie serce 💗

    OdpowiedzUsuń
  16. No ja również w końcu znalazłam troszkę czasu by poczytać. A zwyczaj przesyłania kartek ( prawie zapomniany ) świetny. Sama przechowuję takie kartki z przed lat :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciągle się waham czy sprostam wyzwaniu!buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super karteczki otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)