czwartek, 3 sierpnia 2017

Kwiatowa wymianka kartkowa - Maki

Czekałam na ten kwiatek, czekałam i się doczekałam :)
Na naszych kartkach zagościły lilie...

Ależ byłam ciekawa tych karteczek i się nie zawiodłam.
Były lilie malowane, drukowane, haftowane a wszystkie fantastyczne.
Zresztą co tu dużo pisać, lepiej pooglądać :)

Micia Marena Przybyła do Natalii F

Natalia F do Bogusławy Matusiak

Bogusława Matusiak do Agaty Fleszar

Agata Fleszar do Małgosi X

Małgosia X do Anny T

Anna T do Ewy Gawlik

Ewa Gawlik do Czarnej damy

Czarna dama do Reni

Renia do Świat według Basi

Świat według Basi do Agulek

Agulek do Madzi B

Madzia B do Mafalda & Mouse

Mafalda & Mouse do Etoile

Etoile do Krysi

Krysia do Annette

Annette do Micia Marzena Przybyła 

Ach... i jak nie kochać tych pięknych kwiatów?
Tymczasem w tym miesiącu na naszych kwiatach zagoszczą MAKI.
Kwiatki te wymyśliła dla nas Micia Marzena Przybyła

 Dokładny regulamin znajduje się tutaj.
Ja tylko przypomnę, że zapisy trwają do 7 sierpnia.
Zapraszam więc wszystkie chętnie osoby do zabawy :)
Lista osób chętnych do wymianki:
  1. Czarna dama
  2. Krysia
  3. Bogusława Matusiak
  4. Mafalda & Mouse
  5. Anna T
  6. Madzia B
  7. Małgosia X
  8. Natalia F
  9. Agulek
  10. Etoile
  11. Micia Marzena Przybyła
  12. Ewa Gawlik
  13. Agata Fleszar
  14. Renia
  15. Świat według Basi
  16. Małgoś13
  17. Annette 
  18. Al lienor 
  19. Małgorzata Burczyk
  20. Ana

30 komentarzy:

  1. Piękne kartki!
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Córeńko! Wszystkiego Najlepszego!!! Buziaczki , Karteczki wszystkie są przepiękne Dobrej Nocy - Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córeńko! Zapomniałam się zapisać na Maki, Więc się zapisuję teraz - Miłego dnia Całuski Pa

      Usuń
  3. Piękne te karteczki i takie różnorodne!
    Oczywiście zapisują się na maki :) Pozdrawiam Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle karteczki piękne i pomysłowe. Podejmuję makowe wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki!
    Ciekawa jestem makowych interpretacji.
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne lilie, a każda inna i ciekawa :) Na maki oczywiście się zapisuję :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powstały cudowne karteczki:) na maczki również się zapisuję z miłą chęcią:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu, ja się bawię dalej. Lilie na kartkach są po prostu królewskie.
    Wszystkiego najlepszego w dniu Imienin, kochana.
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i jak zawsze różnorodne karteczki powstały:)
    Na maki oczywiście się piszę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne karteczki, takie różnorodne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lideczko ja też się zapisuje bo kocham maki:-):-):-):-)
    A kartki z liliami są cudowne:-)
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się choć liniowej jeszcze nie dostałam ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te liliowe kartki ale maki to dopiero będzie uczta dla oczu. :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście że się zapisuję skoro wymyśliłam kwiatek.
    Dziękuję Lidziu i wszystkiego najlepszego z okazji imienin 😊.
    Liliowe kartki robią wrażenie piękne interpretacje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie karteczki są prześliczne! Na maki oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzenka chyba czyta mi w myślach, bo o maczkach myślałam ostatnio. Oczywiście zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko jak się ma wokół tyle łanów zboża to aż się prosiło żeby maką dać szansę.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  17. Jak zwykle w takich wymiankach interpretacje są fantastyczne.
    A maki uwielbiam - w mojej okolicy jest ich zatrzęsienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki koleżanki zrobiły:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczki liliowe cudne ale juz nie moge sie doczekac tych makowych , uwielbiam maki!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne kartki
    Bawię się nadal moje cudowne koleżanki

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kartki powstały oczywiście ze się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne są te karteczki z liliami. Uwielbiam maki. Nie mogę przegapić tej wymianki. Lidziu proszę dopisz mnie do listy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kartki z liliami są przepiękne, ale my przecież innych nie robimy 😃 Do makowej wymianki oczywiście się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uff, tym razem zdążyłam. Proszę uprzejmie o dopisanie mnie do listy :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lidziu mogę się jeszcze dopisać?

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne lilie wszystkie! dziewczyny są bardzo pomysłowe. Stęskniłam się za tymi wymiankami więc jeśli pozwolisz piszę się na maki, pozdrawiam Lidziu ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)