sobota, 14 października 2017

Czas na chwalenie się :)

Ostatnie dwa tygodnie były dla mnie bardzo intensywne.
Jeszcze tylko jutro ostatnia impreza do wyprawienia
i od poniedziałku mam nadzieję, że wrócę do normalnego rytmu.


A dziś w końcu mogę się pochwalić prezentami jakie otrzymałam,
a sporo się tego nazbierało, popatrzcie :)

Od Darii

Od Ilonki

Od Eluni



Od Ewuni


Gosia dała nam nawet prezent z okazji rocznicy ślubu :)

Od Gosi


Od Madzi

Od Ulki

Od Reni

Od Ani

Od Ani

Od Basi

Od Sylwii

Od Eluni

Od Kingi

Od Agatki



Tyle ślicznych kartek, tyle wspaniałych życzeń od Was,
tyle fantastycznych prezentów, jak ja mam Wam za to dziękować?

Bez życzeń dzień urodzin byłby tylko kolejną kartką w kalendarzu.
To one zmieniają go w święto, które pamięta się przez cały rok.
Dziękuje za Wasz wkład w tę chwilę i za te serdeczne słowa.
Jesteście wspaniałe i cieszę się że dane mi było Was tu poznać :)

Bardzo, bardzo Wam DZIĘKUJĘ!!!

29 komentarzy:

  1. Cudowne prezenty!!! Buziaki zasyłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz wszystkiego naj 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Córeńko! Ale Wspaniałe prezenty otrzymałaś - Miłego wieczoru całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu nieźle całkiem :-) Tyle dziewczyn sprawiło Ci niespodziankę. I tylko sie cieszyć że masz tak wielu wirtualnych przyjaciół. Prezenty cudowne wszystkie bez wyjątku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że tyle radości sprawiamy Tobie bo ty sama jesteś promykiem dla nas
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne przezenciki i karteczki dostałaś Lidziu!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow:)))jaki z tego wniosek???...jesteś po prostu kochana:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty cudowne. Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  9. Liduś, jeszcze raz wszystkiego najlepszego.
    Tysiące buziaków.

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja tyle niespodzianek, aż serce się cieszy, ja składam również wszystkiego najpiękniejszego i witam w klubie 40+ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu wspaniałe niespodzianki!!! Jeszcze raz sto lat!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu, jeszcze raz wszystkiego co najlepsze! Otrzymałaś same wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe niespodzianki. Wszystkiego najlepszego Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś niezwykła , zasługujesz na to co najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  15. How beautiful presents you received, my friend. I love all of them, and especially the pretty cards and the jewelry. Kisses!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lideczko, cudowne wyrazy pamięci! Te wszystkie karteczki i prezenty świadczą o tym, że jesteś przez nas bardzo lubianą Czarną Damą:)))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję niespodzianek i powtórnie życzę wszystkiego co najlepsze:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne prezenty :) Ale uważam, że na nie zasługujesz w pełni :)
    Jeszcze raz duże buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No kochana Lidziu brawo. Tylu prezentów to sie chyba sama nnie spodziewałas. Pieknie się dziewczyny spisały. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak bardzo to miłe, mieć takie osoby które pamiętają i robią takie niespodzianki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne prezenty, gratuluję!
    Życzę wszystkiego co najlepsze, dużo zdrówka i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lidziu:) wszystkiego najlepszego:) niech Ci się spełniają marzenia i robią miejsce następnym:) życzę Ci dużo miłości, przyjaznych i dobrych ludzi wokoło:) Moc buziaczków przesyłam:) Prezenty fantastyczne!!!







    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i waszej rocznicy ślubu.
    Piękne prezenty otrzymałaś 😃

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe prezenty, ode mnie spóźnione ale najszczersze życzenia spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super prezenty. Najserdeczniejsze życzenia ode mnie i od Francia.
    ps. Mma nadizeje, że w kolejnym roku dołączę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały wysyp niespodzianek Lidziu! To zapewne były niezwykłe urodziny :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne wyrazy pamięci, a ja gapa, o kartce dla Ciebie przypomniałam sobie po fakcie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow!!!Ale wcale mnie to nie dziwi!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)