wtorek, 3 października 2017

Kwiatowa wymianka kartkowa - Niezapominajki

Zapraszam na kolejny miesiąc naszej kartkowej zabawy


Jest październik i już tradycją u mnie się stało,
że co roku właśnie w tym miesiącu zadaję Wam pytanie:
Czy w przyszłym roku wymieniamy się dalej?
Bo wiadomo, że bez Was to nie miałoby sensu :)

Napiszcie proszę w komentarzu, co myślicie o kontynuacji zabawy.
A jeżeli jesteście chętne, to czekam na propozycje tematów na kartki.

Ale póki czas na podziwianie kartek z zeszłego miesiąca.
Na których to gościły cudne konwalijki :)

Bogusława Matusiak do Agulek

Agulek do Annette

Annette do Anny T

Anna T do Świat według Basi

Świat według Basi do Ewy Gawlik

Ewa Gawlik do Any

Ana do Micia Marzena Przybyła

Micia Marzena Przybyła do Maflada & Mouse

Mafalda & Mouse do Natalii F

Natalia F do Krysi

Krysia do Czarnej damy

Czarna dama do Al lienor

Al lienor do Reni

Renia do Małgosi X

Małogisa X do Etoile

Etoile do Agaty Fleszar

Agata Fleszar do Madzi B 

Madzia B do Bogusławy Matusiak


 Prawda, że super karteczki?
To teraz pora na październikowe kwiatki, które
wymyśliła dla nas Bogusia, a będą to Niezapominajki


 Dokładny regulamin znajduje się tutaj.
Ja tylko przypomnę, że zapisy trwają do 7 października
Zapraszam więc wszystkie chętnie osoby do zabawy :)
Lista osób chętnych do wymianki:

  1. Czarna dama
  2. Krysia
  3. Bogusława Matusiak
  4. Natalia F
  5. Madzia B
  6. Agata Fleszar
  7. Ewa Gawlik
  8. Świat według Basi
  9. Agulek
  10. Anna T
  11. Ana
  12. Renia
  13. Małgosia X
  14. Micia Marzena Przybyła
  15. Etoile
  16. Annette
  17. Sikoreczka
  18. Mafalda & Mouse
  19. Al lienor

27 komentarzy:

  1. Córeńko! Prześliczne Karteczki, Niezapominajki to bardzo ładne kwiatki - Nie może być inaczej zapisuje się na nie. Jeżeli chodzi o drugi rok , to ja jestem jestem za. A temat jeżeli teraz były kwiatki, to mogą być ptaszki lub warzywa Spokojnej nocy całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście ze prawda wszystkie karteczki
    sa piękne pozdrawiam
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  3. Znów powstały cudowne konwaliowe karteczki! Na niezapominajki oczywiście się piszę :) Co do tematów na przyszły rok to może faktycznie tym razem jak sugeruje Krysia może ptaszki, czy też inne zwierzątka (ważki, biedrony ) ale i mogą być warzywka czy owoce... Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I tym razem powstały same cudeńka:) i jakie różnorodne:)
    Na niezapominajki chętnie się zapisuję:)
    Dokładnie wczoraj pomyślałam sobie, że przecież niedługo zabawa się kończy i ciekawe co będzie następne:) Mam nawet pewien pomysł:)Może zabawa karteczkowa pod tytułem "z czym kojarzy Ci się ten kraj"? I tak by w danym miesiącu padła nazwa kraju, i powstawałyby kartki z motywem, który nam się z nim najbardziej kojarzy, np. Holandia z tulipanami czy wiatrakami, Francja z wieżą Eiffel, itp.
    P.S. na konwalijki jeszcze czekam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te Wasze wymiankowe kartki, konwalie to chyba wszyscy bardzo lubią. Fajny pomysł Natalii z tymi krajami.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne karteczki, ja na swoją czekam cierpliwie:) A na niezapominajki również się zapisuję:) no i oczywiście chętnie w przyszłym roku wezmę udział w zabawie:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo niezapominajki - zapisuję się.
    Co do następnej edycji zabawy, to chętnie wezmę udział. Co do tematu podoba mi sie temat zaproponowany przez Natalę F z krajami. Ale moga byc tez warzywka, owoce, zwierzątka, a może żywioły (chociaż tych jest mał, a może astronomiczne (planety, księżyc, komety itd), albo znaki zodiaku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Na niezapominajki oczywiście się zapisuję :) Cudne kartki powstały :)
    Podoba mi się pomysł Natalii na temat przyszłorocznej edycji zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. istne cudeńka, bardzo mi się podobają wszystkie kartki

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne karteczki oczywiście na niezapominajki się pisze . Zabawa super wiec kolejny rok niech trwa co do tematu to kartka z jednym wybranym słowem na literę danego miesiąca. Teraz tak się bawię i bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ konwaliowo się zrobiło. Śliczne karteczki - a każda inna:):)
    Na niezapominajki oczywiście, że się zapisuję:)

    A co do przyszłego roku to oczywiście po raz drugi że TAK:)
    A co do tematyki - może to świat owadów, małych zwierzątek, ptaszki - coś co kojarzy się z przyrodą i z danym miesiącem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki super jak zawsze, a na kolejną wymiankę się zapisuję :)
    Co do kontynuacji zabawy, to chyba jestem uzależniona - haha :)
    Mogą być owoce, lub warzywa, ale pomysł Natalii z krajami też wygląda atrakcyjnie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super karteczki na wymiany powstały :) na niezapominajkę też się zapisuję i na kolejny rok również :) co do tematyki to zdaję się na propozycje, które już padły, dziewczyny mają fajne pomysły. Mi osobiście podobają się wytyczne na skojarzenia do których można podejść kreatywnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Konwalie i zapachami Marek razie wyczuć ja też bawię się nadali
    Napewno na następny rok tez bede brama udział moja propozycja warzywa, owoce,

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu, zabawy nie odpuszczam.
    Jetem jak najbardziej za kolejną wymianką. Dziewczyny podały fajne propozycje. Co by nie było, będę bawić się z Wami dalej.
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu oczywiście zapisuję się na niezapominajki.
    I bardzo się ucieszę z kolejnej edycji wymianki.
    Pomysł z owocami,owadami lub innymi zwierzątkami bardzo dobre,ale obojętnie jakie tematy będą i tak będę brała udział w wymianie

    Dziękuję Lidziu za wspaniałą zabawę,a dziewczynom dziękuję za ich kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie się bawicie dziewczynki:)))piękne kartki powstały:))
    Zastanowię się czy dołączyć do Was w przyszłym roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny te konwaliowe karteczki sa przepiękne!!! Każda ma w sobie cos co przyciąga uwagę:) brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne prace, zapisuje się na kolejny etap, na przyszły rok też jestem chętna, najbardziej podobała mi się zeszłoroczna edycja z nietypowymi świętami, ale pomysł Natalii też jest ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja zapisuję się na niezapominajkową wymiankę. Kartki z konwaliami przepiękne 😃

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie dołączę do zabawy :) lista coraz to dłuższa a i ja chcę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ cudne te wszystkie karteczki :)
    Konwaliowo,aż miło popatrzeć,zwłaszcza że uwielbiam te kwiatuszki :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczna, kwiatowa galeria. Październik z niezapominajkami zapowiada się równie ciekawie. Życzę wszystkim dobrej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne,aż żałuję że nie mam teraz możliwości brać udziału w twoich zabawach

    OdpowiedzUsuń
  25. cudownie, że galeria prac co miesiąc jest większa. Bawię się dalej. Propozycje tematów są bardzo ciekawe. Moimi faworytami są : kraje, bo to skarbnice pomysłów ( kolorystyka, motywy, charakterystyczne obiekty, kultura...)Owady są na pewno wyzwaniem

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak miło zobaczyć wszystkie konwalie w jednym miejscu :)
    Ja do zabawy dołączyłam niedawno, więc dla mnie może trwać i trwać :)
    I proszę, tak na ostatnią chwilę, dopisz mnie do niezapominajkowej listy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)