piątek, 20 października 2017

Żeby żabki głodne nie były :)

Aniu nie martw się, już pędzę nakarmić Twoją żabkę i nie tylko Twoją :)
Oczywiście dzisiaj post z karteczkami na zabawy u dziewczyn.

I tak u Ani w tym miesiącu tematy wymyślała dla nas Hania Pater

I moje karteczki. Gwiazdkowa z bałwankiem

Wielkanocna z kurczakiem i jajkiem

Męska (pomysł zaczerpnięty z pinterestu)

I ślubna z koronką. U mnie na rocznicę ślubu.
Pierwszy raz robiłam kartkę "parawan". Koronka jest u jej góry.
Mam nadzieję Aniu i Haniu, że taką koronkę mi zaliczycie :)

I na końcu jak zawsze kolaż


****************************

U Uli w tym miesiącu na kartką miały się znaleźć dzieci



**********************

A u Inki Kartki miały być srebrno-złote


Mam nadzieję, że teraz żabki nie będą marudzić choć przez chwilę,
bo coś na ząb każda dostała :)

39 komentarzy:

  1. Lidziu, karteczki są obłędnie piękne! Najbardziej zachwyciła mnie kartka parawan :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka parawan to absolutny #1 wśród wszystkich tych ślicznych kartek :) Żabki dostały same rarytaski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :) Parawan z hafcikiem cudny, ale chyba najładniejsza jest męska :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu ale smakowite jedzonko przygotowałaś dla wszystkich żabek. No cudne te Twoje wszystkie kartki , aż nie wiem gdzie oczy podziać.
    Złoto srebrna pięknie się błyszczy taka bardzo na bogato.
    Grafiki z dzieciakami świetne , lubię dziecięce motywy na kartkach.
    Kartka dla faceta bardzo pomysłowa, bałwanek taki wesolutki a ta koronka na parawaniku wygląda super. Jednym słowem wszytko pięknie.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki Lidziu, aż trudno wybrać tę jedną najładniejszą.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka produkcja kartek :) i jakie śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu, cudowne karteczki dla żabeczek przygotowałaś! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Lideczko :) Piękne karteczki przygotowałaś i wcale ich nie mało ;)
    Ja nie wiem jak dziewczyny dajecie radę tworzyć takie ilości !!! Ja z jedną kartką na tydzień ledwo co wyrabiam :( Tak mi czas ucieka przez palce,że mam tyły wszędzie ... Wszystkie są piękne,ale żeby nie było to wspomnę,że najbardziej wpadły mi w oko : męska oraz parawanik :) Chyba mnie natchnęłaś i muszę w końcu powrócić do parawaników,bo już 100 lat minęło od moich pierwszych :) Buziaki Kochana :* :* :* Ściskam i pozdrawiam weekendowo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu odpisałam Ci na e-maila ...w końcu :( Przepraszam,że z takim opóźnieniem :(
      Pozdrowionka :*

      Usuń
  9. Piękna kolekcja.Pozdrawiam serdecznie z nowego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lideczko, żabki połkną takie cudne karteczki i jeszcze będą się oblizywać ze smakiem.
    Buziolki i tulaski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Żabki nakarmione, myślę, że smakowały im Twoje śliczne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Córeńko! Wszystkie Karteczki są przecudowne - Miłego wieczoru całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu śliczne kartki zrobiłaś :).

    Haftowany tort jest cudny :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne karteczki przygotowałaś! Parawanik świetny. Moje karteczki dopiero się robią.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wszystkie karteczki :-D Eleganckie wdzianko dla mężczyzny ,romantyczny rocznicowy składak :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Hurcik karteczkowy superowy! Parawan mnie zachwycił-fajna forma na karteczkę. Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidziu slicznie!!! A ta kartka dla Meza jest niesamowita:) podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne karteczki
    serdecznie pozdrawiam
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  19. Po takiej uczcie żabki na pewno nie będą głodne:) Cuda nam tu pokazałaś:) A hafcik jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna galeria Lidziu! Wszystkie karteczki są przeurocze, numer jeden to "chyba" koronkowy parawanik. Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  21. Lidziu śliczne karteczki! Każda piękniejsza od poprzedniej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne karteczki :DDD. Męska bardzo elegancka :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny pomysł z tą męską kartką. Świetnie wygląda.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Lidziu parawanik rewelacyjny, męska bardzo elegancka. Pozostałe też są super.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sliczne karteczki. A haft na ślubnej rewelacyjny 😃

    OdpowiedzUsuń
  26. Lidko, pięknie sobie tworzysz! coraz piękniej!
    Bardzo mi się podobają złotosrebrne bombki, które spadły z cudownej gałązki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle - prześlicznie. Bardzo mi się podobają Twoje kartki, ślubna z koronką w szczególności. I jeszcze wielkanocna - za kolorystykę i tak świetnie wkomponowane jajko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie śliczne, a ta z haftem, rozkładana super:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie karteczki są wspaniałe :) Ślubna i męska podobają mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pysznymi, czyli pięknymi kartkami nakarmiłaś żabki, ta męska rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne karteczki Lidziu :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)