sobota, 10 listopada 2018

Fotograficzny alfabet - Ż

Kochane po raz ostatni wstawiam dziś post z Waszymi zdjęciami.
Jakoś tak mi dziwnie i smutno, że to już koniec. Ale takie jest życie,
jak coś się zaczyna to i kiedyś musi się skończyć...
Znając mnie to w przyszłym roku pewnie wymyślę coś innego :)
A póki co przechodzimy do Waszych zdjęć na literkę 


Moje ostatnie zdjęcia były takie

Teraz kolej na Wasze

Świat według Basi

Agata Baran

Krysia

Kgosia

Lucyna

El.

Renia

Karolina

Splocik

A.M.S.

Mięta

Monika ML


I Wasze wyniki za dzisiejszą literkę


******************************

Pewnie czekacie teraz na ogłoszenie wyników końcowych?
Podejrzewam, że nie jedna z Was już je przeliczyła, i wie kto wygrał.
Ja zrobię to dopiero za chwilę, ale uroczyste ogłoszenie wyników
i podsumowanie całej zabawy nastąpi w sobotę za tydzień :)

Dla wygranej osoby przewidziany był mały upominek.
Ale oprócz niego postanowiłam dać szansę na dodatkową
nagrodę jeszcze jednej z Was. Losowałam spośród tych osób,
które zrobiły zdjęcia na co najmniej 20 literek

I tak karteczki przygotowane...

W roli maszyny losującej jest ręka mojego Męża

I jest mi niezmiernie miło ogłosić że nagrodę dodatkową otrzyma....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

A już byście chciały wszystko wiedzieć :)
A potrzymam Was jeszcze trochę w niepewności
i wszystkie tajemnice zdradzę za tydzień. Do zobaczenia :)

16 komentarzy:

  1. Oooo !!! No,no ;)
    Nie spodziewałam się takiego miłego ( zaskoczenia ) zakończenia ;)
    Zapowiadało się gorzej ;) Niż myślałam ;)
    A jednak druga myśl wygrała !!!
    Nie jest to regułą,że pierwsza jest lepsza :)
    Żelazko było pierwszą myślą lecz w mych myślach odbyła się bitwa i żyrandol wygrał :) KU JEMU chwale :)
    Ani razu nie zliczałam punktów...Wygra lepszy,bo tak ma BYĆ !!!
    A wiem,że to nie ja,bowiem sporadycznie udało mi się ...
    Już dziś gratuluję wygranej osobie :)
    Alfabecik Fotograficzny traktowałam jako przednią zabawę,a nie rywalizację i dlatego świetnie się bawiłam :)

    Lidziu Moja Kochana !!!
    Dziękuję Ci za tę zabawę :)
    Dzięki Tobie wykazałam minimum ,a niekiedy max kreatywności ( tego mniej hi hi )
    Szczerze i prostymi słowami - DZIĘKUJĘ !!!
    Całuję mocnooo :)***

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, gratuluję Wam pomysłowości.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu, z wielka uwagą oglądałam Wasze zdjęcia.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha ha ha - a jednak żelatyna :)))
    Czarna damo - bardzo, bardzo dziękuję za wyśmienitą zabawę i żal, że już się skończyła.
    Wiadomo, co dobre i przyjemne, szybko się kończy.
    Już czekam na Twoją nową zabawę.

    Wszystkim uczestniczkom dziękuję za wspólną zabawę.
    Gratuluję wszystkich trafień i wspaniałych zdjęć.
    Mam nadzieję, że jeszcze nie raz pobawimy się. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Choć nie brałam udziału to chętnie się przyglądałam :)) Ciekawa jestem komu się poszczęściło :)). Moc uścisków Lidziu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha ale zrobiłaś dziewczynom psikusa :).

    Ciekawa jestem czy wymyślisz kolejną fotograficzną zabawę :). Może tym razem dam radę wytrwać :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Córcia! No wiesz tak nas zrobić na szaro,No nic jakoś wytrwam do soboty :-) Gratuluję wszystkim Dziewczynom, Szczególnie Monice za wspaniałe zdjęcia, Szkoda że to już koniec zabawy, Było różnie, Ale bawiłam się wspaniale, Podziękowania będą za tydzień - Miłego wieczoru buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne galeria zdjęć, chętnie prześledziłam wszystkie propozycje i bardzo mi się podoba idea takiej wspólnej zabawy blogowej :-))) Dziewczyny wykazały się dużą pomysłowością! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zabawa dziewczyny, aż szkoda, że już się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, na konic zabawy i ja trafiłam, ha ha ☺.
    Dziękuję Tobie, Lidko, oraz pozostałym Uczestniczkom za wspólną zabawę. Niektóre zdjęcia były zaskakujące, niektóre zabawne. Czasem czułam się jak turystka, chodząc z aparatem ulicamu Gdańska, szukając konkretnego przedmiotu, a niejednokrotnie przeglądając tysiące zdjęć na dysku, łezka się w oku zakręciła, gdy wspominałam różne sytuacje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja dziękuję Organizatorce i Uczestniczkom za wspólną zabawę :)
    Gratuluję wyników.
    To była bardzo miła zabawa, świetny relaks i oderwanie się problemów.
    Szkoda, że to już koniec.
    Pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabawa była bardzo fajna i mimo, że nie brałam w niej udziału, to śledziłam poczynania dziewczyn i podziwiałam ich zdjęcia (Twoje oczywiście też).
    Przyznam, że czekałam na podsumowania, bo nie liczyłam punktów na bieżąco, ale cóż ... poczekam jeszcze trochę - haha :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tu się widno zrobiło przez te wszystkie żarówki i żyrandole :-) Bardzo jestem ciekawa, kto wygrał i co wymyślisz na następny rok.

    OdpowiedzUsuń
  14. "żelki" to prawie jak żelatyna :;) Dziękuję za fajną zabawę,mimo że nie brałam udziału od początku to świetnie się bawiłam. Pozdrawiam wszystkich uczestników i oczywiście pomysłodawczynię:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)