środa, 14 listopada 2018

Kartki na zabawy

 Tak mało czasu do świąt, a tak wiele różnych rzeczy do zrobienia.
Ogarniam więc wszystkie zabawy blogowe jak najszybciej, żeby potem
wziąć się za przygotowywanie prezentów świątecznych i nie tylko.
No to dziś lecę hurtowo z karteczkami :)

Jako pierwsza kartka, którą zgłaszam na wyzwanie w Art-piaskownicy

Tutaj jeszcze taka niewyraźna dynia :)

A tu już w pełnej krasie

************************

Jako druga kartka na zabawę u Hanulka, w tym miesiącu miała być

Tak wygląda aniołek bez konturów

A tak już gotowa karteczka

Kartkę tę zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie

*************************

Trzecia kartka jest zrobiona na zabawę u Inki


Do liftu wybrałam kartkę Moniki

A to już moja wersja

************************

Czwarta karteczka jest na zabawę u Ewinki

Trochę z tą kartką przesadziłam, ale zadanie odrobione :)

************************

I na koniec kartki na zabawę u Ani Iwańskiej

Do pierwszej kartki wybrałam biały, zielony, ptaszek

Do dwóch następnych biały, zielony, róża

I kolaż karteczek

Mogę odkreślić już te zabawy z blogowej listy,
a ja biorę się za następne rzeczy do wykonania :)

26 komentarzy:

  1. Lidziu jesteś niesamowita! Kiedy ty Kochana to wszystko robisz :)) Podziwiam całym sercem Twoją pasje, energie i zaangażowanie :)). Wszystkie kartki piękne, każda inna :)). Moc uścisków posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu, Twoje kartki są cudne! Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki z haftami :-) Składaczek na bogato, ma piękną grafikę i pięknego ażurowego anioła :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu, poszalałaś z pięknymi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace Lidziu.:) Przesyłam moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Córcia! Same Cudowności, Wszystkie karteczki są Przepiękne,Prześliczne i Przeurocze - Miłego wieczoru Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie kartki magiczne. A lift mojej cudeńko haftowane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu jak zawsze swietna robota! Podziwiam wciąż kartki z krzyzykami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kartki i fajnie że kilka zabaw zaliczonych , ja tez tak lubię. Dziś mnie zauroczył hafcik z Aniołkiem jest cudowny.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Liduś, karteczki są piękne i niezwykłe. Ta z aniołkiem wpadła mi w oczy.
    Buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Och Lidziu, Ty mróweczko! Gratuluję pięknych karteczek. Urocze te ze zwierzakami, aż się uśmiechnęłam:) Ja jednak kocham kartki haftowane, mam do nich słabość. Zawsze będą najpiękniejsze. Buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu, karteczki są urocze, tak różnorodne, pomysłowe i pięknie wykonane :-))) Moja faworytka to wesoła dynia a przy okazji bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy i życzę powodzenia :-))) Ściskam i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu,no zadziwiasz za każdym razem:))ilość i jakość kartek powala:)))
    A jeszcze Ci muszę napisać,że Ania jest zachwycona Twoim przepiśnikiem:))))ja też oczywiście:))jest cudny:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycające są Twoje karteczki wykrzyżykowane! Pozdrawiam Lidziu:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu przepiękne karteczki, z aniołkiem skradła mi serce:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne karteczki, w dodatku większość z haftami, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne karteczki! Najwięcej uroku ma ta z dynią i z aniołkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale rewelacja, tyle cudnych karteczek i na każdej piękny hafcik :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo sympatyczne kartki :) Aniołek jest przesłodki ;) Dziękuję za zgłoszenie swojej w moim gościnnym wyzwaniu w Szufladzie

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny haft, uroczy jest ten motyw dyńki z kotkiem. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Открытки - очень красивое оформление для вышивки! Вышивка начинает по-новому звучать, становится более выразительной! Да и открытки от такого элемента только выигрывают! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej ale różnorodność:) śliczności:) a hafciki wybrałaś urocze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)