niedziela, 18 listopada 2018

Balon

Tak jak wspomniałam, zostały mi ścinki materiału od nauki szycia poduszki,
więc żeby się nie zmarnowały, zrobiłam z nich balon.
Na blogu Szuflada, trwa takie wyzwanie, które mnie zainspirowało.


Resztki materiału wcisnęłam w jakąś tam walającą się
po szufladzie połówkę bombki styropianowej.

Od tyłu podkleiłam klejem na gorąco

Żeby ładnie tą czaszę wykończyć, zrobiłam koronkową obwódkę

Jak już zauważyliście wbiłam w styropian dwa patyczki,
a do tego dorobiłam z kartonu małą gondolę

I tak powstał mój balonik.

Do gondoli trafiły kwiatki

Jeden wskoczył również na górę

Czasza jak widzicie wykończona sznurkiem

I balon gotowy!

Jeszcze tylko rzut oka na tył

I zabawa z balonem zakończona :)

23 komentarze:

  1. WOW! Ty to Kochana masz pomysły! Że też wpadłaś by z połówki bombki zrobić balon! SUPER!!!!! Wspaniały!!!! Piękny!!! Zachwycający!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny:)))ależ Ty pomysłowa jesteś:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niezwykle kreatywna Lidziu! Świetny balon i przepięknie ozdobiony!
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale się prezentuje! Takim eleganckim balonem to można gdzieś nawet polecieć:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu, podziwiam Twoją kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałaś Lidziu wspaniały pomysł. Widać wyobraźnia doskonała. Nic Cię nie ogranicza. Bardzo ładnie to zrobiłaś i ozdobiłaś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł i rewelacyjne wykonanie. Ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Córeńko! Ale Cudowny jest te Balon, Bardzo mi się podoba - Spokojnej nocy Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  9. Znakomity pomysł Lidziu i super wykonanie.:) Osoba, do której doleci balon będzie szczęśliwa.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś Lidko skarbnicą pomysłów.Balon super,dopracowany w najmniejszym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu podziwiam Twoją kreatywność, masz niesamowite pomysły. Balon wyszedł rewelacyjnie. Powodzenia w zabawie, myślę że masz duże szanse na podium.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale jesteś super pomysłowa i w dodatku żaden ścinek się nie zmarnuje :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu, taki wspaniały balon na pewno poszybuje nawet do krainy spełnionych marzeń. Podziwiam!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. O rajuniu, ale cudo!!! Lidziu, ten balon jest przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Brawo za pomysł Lidziu - balonik wyszedł rewelacyjnie :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)