sobota, 3 listopada 2018

Moja kartka - Listopad

To już przedostatnia wymianka w tym roku, jak ten czas leci...
W poprzednim miesiącu na naszych kartkach znalazła się nasza ulubiona


Super karteczki powstały mi się każda jedna podoba :)

Renia do Krysia

Krysia do Etoile

Etoile do Madzia B

Madzia B do Agula aga

Agula aga do Świat według Basi

Świat według Basi do Anna T

Anna T do Sikoreczka

Sikoreczka do Ewa Gil
BRAK ZDJĘCIA

Ewa Gil do Barbara H

Barbara H do Mariola

Mariola do Bugusława Matusiak

Bogusława Matusiak Czarna dama

Czarna dama do Ewa Gawlik

Ewa Gawlik do Julia Gwoźdź

Julia Gwoźdź do Mafalda & Mouse

Mafalda & Mouse do Lucyna
Lucyna do Małgosia X

Małgosia X do Renia

 ********************

W tym miesiącu znów temat jedzeniowy. Były już owoce,
to do kompletu dorzucimy teraz Wasze ulubione warzywo


Możecie podać dwa ulubione Warzywa, a osoba która będzie
robić kartkę, wybiera tylko jedno z nich i z nim tą kartkę tworzy.

Kto chętny  na wymiankę to zapraszam do zapisów.
Regulamin znajdziecie tutaj, a zapisy trwają do 5 listopada.
  I pamiętajcie koniecznie, żeby zajrzeć tu 6 listopada,
bo będzie podana lista kto do kogo kartkę wysyła!

******************************* 

UWAGA!
 A teraz poproszę Was o napisanie w komentarzu jaki
chciałybyście temat przyszłorocznej wymianki ?

1. Zdania 
2. Kształty 
3. AGD 
4. Zawody 
5. Zwierzęta
6. Ptaki
7. Pojazdy

Co prawda pytałam Was w październiku o propozycję wymianki na przyszły rok,
ale żadna z Was nic nie zaproponowała, więc tematy wymyśliłam sama.
Jeżeli coś Wam się spodoba to napiszcie o tym w komentarzu.

Teraz w kwestii wytłumaczenia tematów:

1 - ZDANIA - Polegałyby na tym, że któraś z nas wymyśla jakieś zdanie,
a my na jego przykładzie musimy stworzyć kartkę. Zdanie może być
jakiekolwiek, na przykład na styczeń byłoby to zdanie" "Oj, ale boli" :)
 
2 - KSZTAŁTY - Temat kartki dowolny, ale musiałaby to być kartka
w zaproponowanym przeze mnie kształcie. Oczywiście nie wymyślałabym
ich nie wiadomo jak skomplikowanych, tak żeby każdy miał możliwość
ją zrobić i w razie potrzeby byłby też kurs na jej wykonanie.

3 - AGD - Czyli wszelkiego rodzaju sprzęty jakie mamy w domu,
od kubka począwszy a na pralce skończywszy :)

Pozostałe tematy są proste, więc wiadomo o co chodzi :)
 
Jeżeli chociaż pięć osób nie napisze jaki temat wybiera,
to uznam że nie chcecie kolejnej wymianki i jej nie będzie.

***************

Lista osób chętnych na wymiankę:

  1. Czarna dama - Pomidor, Brukselka 
  2. Julia Gwózdź - Brokuł, Ogórek
  3. Bogusława Matusiak - Pomidor, Ogórek
  4. Mariola - Kalafior, Marchewka
  5. Lucyna - Brokuł, Marchewka
  6. Ewa Gawlik - Kalafior, Buraki
  7. Swiat według Basi - Pomidor, Brokuł
  8.  Etoile - Papryka
  9. Małgosia X - Rzodkiewka, papryka
  10. Justiti - Burak
  11. Krysia - Kapusta, Papryka
  12. Renia - Dynia
  13. Micia Marzena Przybyła - Dynia
  14. Agula aga - Kalafior, Pomidor
  15.  Madzia B - Pomidor
  16. Anna T - Ogórek, Papryka
  17. Ewa Gil - Pomidor 
****************************

Poniżej lista kto komu wysyła kartkę:

Ewa Gawlik do Czarna dama
Czarna dama do Renia
Renia do Lucyna
Lucyna do Madzia B
Madzia B do Ewa Gil
Ewa Gil do Etoile
Etoile do Mariola
Mariola do Agula aga
Agula aga do Krysia
Krysia do Świat według Basi
Świat według Basi do Małgosia X
Małgosia X do Justiti
Justiti do Anna T
Anna T do Bogusława Matusiak
Bogusława Matusiak do Micia Marzena Przybyła
Micia Marzena Przybyła do Julia Gwózdź
Julia Gwózdź do Ewa Gawlik

Nie zapomnijcie o wysłaniu swojego adresu
do osoby, która ma Wam wysłać kartkę.
I pamiętajcie dać znać adresatce, gdy już swoją kartkę dostaniecie.
Oraz o tym, żeby wysłać mi zdjęcie zrobionej kartki do końca miesiąca.
Ciągle to piszę, a efektu to niestety nie przynosi!


33 komentarze:

  1. W tym miesiącu wybieram brokuł albo ogórek :) a co do tematów przyszłorocznej wymianki to dla mnie najciekawiej brzmi temat grafika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, lubię wszystkie warzywka a co najbardziej? Pomidor i ogórek. Ciekawe tematy wybrałaś na kolejny rok Lidziu, intryguje grafika ale to faktycznie jak każda z nas miałaby możliwość druku ( mam akuratnie) ale intrygujące są KSZTAŁTY :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram kalafior lub marchewkę. W przyszłym roku może pobawimy się w kształty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie brokuł lub marchewka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i bardzo pomysłowe karteczki powstały.
    Miłego weekendu Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki powstały :) Moimi ulubionymi warzywami są kalafior oraz buraki :) Jeśli chodzi o temat wymianki w przyszłym roku, to w moim przypadku zdecydowanie odpada grafika. Nie mam kolorowej drukarki, a poza tym chciałabym zostać przy kartkach z haftami. Dla mnie najfajniejszym tematem są zwierzęta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Warzywa uwielbiam i które wybrać pomidor brokuł kolejna wymianka to zwierzęta

    OdpowiedzUsuń
  8. Papryka, z podanych wybieram ptaki, ksztalty lub grafika, a swoj temat jesli mogę to proponuję kartke z cytatem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy w przyszłym roku dołączę do zabawy (bardzo chciałabym), ale myślę, że temat z grafiką byłby bardzo ciekawy i inspirujący. Co miesiąc w podsumowaniu móc zobaczyć kilkanaście kartek z wykorzystaniem tej samej grafiki, a tak różnych w efekcie końcowym
    Kartki z porami roku śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Odnośnie przyszłego roku - jak dla mnoe, zwierzęta. Myślę, że sporo osób mogłoby mieć trudności z tematem "grafika"...

    OdpowiedzUsuń
  11. Liduś, dla nie rzodkiewka albo papryka.
    Z tematów najbardziej podobają mi się zdania, ale oczywiście dostosuje się do większości. Choć zastanawiałam się mocno, czy wchodzić do zabawy w przyszłym roku. Wiesz, że nie lubię narzekać, ale... jak po raz kolejny nie dostaje odzewu, czy kartka w ogóle dotarła, to mi się mocno odechciewa. Ja nie wymagam, żeby ktoś wypisywał "ochy" i "achy" na temat otrzymanej ode mnie kartki. Ja nawet rozumiem, że ona się może komuś nie podobać, może ktoś miał zupełnie inne oczekiwania. Ale takie "ani me, ani be, ani pocałuj mnie w d..." to dla mnie najzwyklejszy objaw lekceważenia i braku szacunku dla osoby, od której kartkę się dostało. I tylko dlatego, że zawsze wysyłam poleconym i mam opcję śledzenia przesyłki, wiem, że z kilku ostatnich zabaw kartki dotarły do adresata. Przykre to moim zdaniem.
    No, musiałam z siebie to wylać, bo szacunek dla drugiego człowieka to dla mnie podstawa. Nawet jeśli to tylko jakaś anonimowa uczestniczka zabawy blogowej.
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, mam dokładnie takie same odczucia. Do tej pory na 10 wysłanych kartek, może 3-4 osoby dały mi znać, że kartka dotarła. Przecież nikt nie mówi żeby pisać dokładnie w dzień otrzymania kartki, ale takie totalne olewanie sprawy jest po prostu chamskie.

      Usuń
  12. Jak dla mnie warzywo to burak. A temat na przyszły rok to wydaje mi się ciekawy grafika, fajne były by też np cytaty bo wówczas i osoby haftujace by mogły brać udział.

    OdpowiedzUsuń
  13. Powstało wiele fajnych i ciekawych kartek :).

    Jeśli chodzi o wymiankę, to jeszcze nie wiem czy wzięłabym w niej udział ale jeśli, to najbardziej spodobała mi się propozycja - grafika. Tak jak piszesz fajnie by było oglądać ten sam obrazek w róznych wersjach :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu to fajna wymianka. Każdy widzi jesień inaczej, stąd taka różnorodność kartek, bardzo ładnych kartek:)
    Pozdrawiam cieplutko.
    p.s. Lidziu jeszcze pieniążków nie wysłałam:( Zaraz Poproszę Pawełka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne karteczki!
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Córcia! Jak zawsze karteczki są Urocze,A warzywko wybieram Kapusta, Papryka , A zabawę na drugi rok wybieram zwierzęta - Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartki są fajne, każda włożyła w jej wykonanie swój najcenniejszy skarb....czas, którego nam wszystkim brakuje. Pozdrawiam Lidziu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne karteczki, brawa Dziewczyny !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super karteczki Bravo Dziewczyny
    Co do tego warzywa to wybieram dynie
    A na przyszły rok to wymiana graficzna była by jak dla mnie ciekawa
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. ogrom talentu w tych kartkach

    OdpowiedzUsuń
  21. Lidziu bardzo podoba mi się Twoja zabawa i oczywiście zapisu się na warzywno wybieram dynię.
    A ci tematów na prxyszpr rok tematy podobają mi się wszystkie i wlascwłaś brakuje tylko trzech a byłyby na wszystkie miesiące, ale jeśli koniecznie trzeba wybrać jeden grafikę.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja poproszę kalafiora lub pomidorka:-)
    Co do tematów na przyszły rok to grafika ciekawa byłaby ale nie mam drukarki choć to nie problem żeby wydrukować na mieście. Kartki jako kształty też mogłyby być fajne.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lidziu, piękne karteczki:) ja najbardziej lubię pomidorki, a jeśli chodzi o kolejny rok to grafika brzmi dla mnie całkiem przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wytyczne jak zawsze ciekawie i pięknie zinterpretowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczki rewelacyjne :)
    Warzywka wybieram ogórek, albo papryka :)
    A na przyszły rok najbardziej zaintrygowała mnie grafika lub kształty :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne karteczki, Lidziu wiem ze pzesplam termin ale moze uda ci sie dopisac mnie na listopad, bardzo prosze i jakby co to pomidory,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)