środa, 3 stycznia 2018

Moja kartka - Styczeń

Kochane zaczynamy nową edycję Wymianki Kartkowej.
W tym roku będzie ona pod hasłem "MOJA KARTKA"


A jakie kartki będą pod tą nazwą powstawały?
WASZE KARTKI
To znaczy, każda kartka będzie robiona pod konkretną osobę.
Wzięłam pod uwagę wszystkie Wasz propozycje.
Nie chciałam póki co powielać tematów które już były,
ani też brać takich, gdzie podobne są już organizowane.
Ale połączyć wszystko w jedną całość... dlaczego nie?

Ha ha pewnie nadal nie wiecie, co autor miał na myśli :)
Więc przechodzę do konkretów i podaję temat na pierwszą wymiankę

Obrazki znalezione w internecie

Czyli w tym miesiącu na kartkach ma się znaleźć jedna literka.
A konkretnie będzie to pierwsza literka imienia osoby,
do której daną kartkę wysyłać będziemy.
Czyli jeżeli ktoś będzie robił kartkę dla mnie, to zrobi z literką "L".
Dla ułatwienia zawsze przy osobie zgłaszającej się do zabawy będę Wam
wypisywać z boku, co ma się na kartce dla tej osoby znaleźć.

Jako, że tym razem robimy karteczki spersonalizowane
i dopóki nie wyślę Wam adresów do wysyłki, to nie będziecie wiedziały
co macie zrobić, w związku z tym czas na zapisy będzie krótszy.
Zapisywać się będzie można do 5-go włącznie a 6-go roześlę Wam adresy.

Mam nadzieję, że wszystko jasne i że Wam się pomysł spodoba.
Gdyby coś było niezrozumiałe to śmiało pytajcie a wytłumaczę.
A tymczasem zapraszam do zabawy!

 REGULAMIN WYMIANKI:



* Nowy temat pojawi się zawsze 3 każdego miesiąca


* Zapisy trwają do 5 każdego miesiąca 
* Kartka może być zrobiona dowolną techniką.

* Zdjęcia kartek wysyłacie mi do końca miesiąca

* Kartki również mają zostać wysłane do końca miesiąca.

* Wysyłamy tylko na terenie Polski!
I jeszcze jedna prośba.
Jak już otrzymacie swoją kartkę, to dajcie zawsze znać wysyłającej,
żeby się nikt nie martwił, tym bardziej  że wysyłamy listami zwykłymi,
a wiadomo jak to z ta nasza pocztą nieraz bywa....

************************

Lista osób chętnych na wymiankę:


37 komentarzy:

  1. Pierwsza zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Córcia! mam nadzieję że podołam temu nowemu wezwaniu, Więc się zapisuję - Buziaczki pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny temat zabawy! Oczywiście, że się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajną tematykę na ten rok wybrałaś:) ale ja niestety tym razem będę jedynie obserwatorem, muszę odpuścić:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł Lidziu , powstanie na pewno cała masa cudnych kartek . Ja nadal pozostanę Obserwatorem. Życzę Wam udanej zabawy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Temat ciekawy, więc i ja się chętnie zapisuję:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak co roku także dołączam do zabawy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetną tematykę wymianki wymyśliłaś :) Żal odpuścić, ale w tym roku muszę zdecydowanie ograniczyć zabawy, w których biorę udział ze względu na inne priorytety..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnie :) Nie może mnie zabraknąć, więc ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam cieplutko w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu oczywiście że zapisuję się do zabawy.
    Wszystkie dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  11. w tym roku bawię się z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To i ja się z Wami zabawię:))czekam na wytyczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Inicjał? Dlaczego nie? Zapisuję się :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. może też się pobawię? Zapisuję się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu w Twojej zabawie zawsze :) nie wiem czy wytrwam dzielnie cały rok ale na styczeń się przyłączam, tym bardziej, że ostatnio sporo alfabetów z wzorami przejrzałam.. hehe czyżbym coś przeczuwała robiąc grudniową kartkę z inicjałem? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Liduś, nie może mnie zabraknąć w tej zabawie.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  17. skusiłaś mnie tym tematem - bardzo lubię inicjałowe karteczki, więc zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wchodzę w to :) DOBREGO roku Lidziu! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lidziu! Zapisz i mnie i ja i ja też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. to ja też chcę się zapisać do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny pomysł ,wspaniała zabawa będzie ,tym razem niestety nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietny pomysł! I spora juz ilosc uczestniczek, brawo Lidziu:) kibicuje Wam całym serduchem !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. z przyjemnością będę podziwiać wasze prace :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się , może temu podołam, ponieważ ja nigdy nie brałam udziału w takich wyzwaniach, ale tu jest wszystko jasne do kiedy i do kogo mam wysłać , baner sobie wkleję na bloga , a do ciebie wyślę moje dane adresowe

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiernie Wam kibicuję i stwierdzam, że mogłabyś napisać niezłą książkę, z samych tylko pomysłów zabaw, które tkwią w Twojej głowie, jesteś nie do pobicia !
    Uściski Noworoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy pomysł, życzę powodzenia wszystkim biorącym udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czyste szaleństwo ale i ja się skuszę na Wasze kartkowanie:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiem, że po terminie zapisów - ale ja też:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lidziu ja tez poprosze jesli jeszcze moozna wiem ze po terminie ale ostatnio los mi plata wiele psikusow, pozdrawiam i czekam na odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja postaram się być wiernym kibicem:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tez kibicuje, bo nie mieszkam w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)