wtorek, 19 lutego 2019

Walentynkowa niespodzianka

Kochane jakiś czas temu poprosiłam Was o pomoc,
w zrobieniu niespodzianki walentynkowej dla mojego Męża.

 Ale tak się składa, że w same Walentynki to ja się pakowałam
na wyjazd do moich Rodziców, u Nich spędziłam kilka dni
i dopiero dziś będąc już w domu mogę spokojnie ten post wstawić.

Przy okazji przekazuję Wam gorące pozdrowienia od mojej Mamusi.
Niestety Jej stan zdrowia nie jest najlepszy i póki co nie jest w stanie
sama usiąść i napisać jakiegoś posta, czy zajrzeć do Was i komentować.
 Jest zbyt słaba żeby to zrobić, ale pamięta o Was i myśli...
A ja Was ze swojej strony proszę, niech wierzące osoby pomodlą się o
zdrowie mojej Mamusi, a nie wierzące niech wesprą chociaż dobrymi myślami...

Na moją prośbę odpowiedziało na prawdę sporo osób.
Wiem kochani, że nasz blogowy świat jest niesamowity,
za każdym razem dowiaduję się po raz kolejny jak bardzo.

Starałam się od razu każdej z Was dać znać, że kartka dotarła,
niestety były też i takie przesyłki które nie były podpisane ani na kopercie
ani wewnątrz, więc nie wiem od kogo są, może teraz się dowiem? :)

Wszystkie wysyłki udało mi się przechwycić, więc je zbierałam
i dopiero w Walentynki kiedy Marcin wrócił z pracy dostał je wszystkie

Na początku kiedy zobaczył stosik tych przesyłek myślał,
że ma to zabrać na pocztę i wysłać :) Dopiero po chwili
się zorientował, że one wszystkie są zaadresowane do Niego.
Oj ucieszył się i to bardzo a potem zaczęło się ich otwieranie.
Same zobaczcie jaką miał uśmiechniętą minę gdy je czytał

A tutaj już te śliczności jakie od Was przyszły, kolejność przypadkowa.
Na początek same karteczki (bo były też i takie z dodatkami)

Od Ani

Od Eluni


Od Darii

Od Alinki

Od Asi

Od Basi


Od Ewuni

Od Anetki

Od Basi

Od Bogusi

Od Marzenki ze słodkim misiem na kopercie


Od Madzi, a do karteczki dołączony był śliczny magnesik

Kartka z prezentem przyszła też od Madzi

 A także od Ilonki, która zrobiła dla nas prześliczny blejtram

Były też przesyłki z prezentem dla mnie, jedną z nich była
przesyłka od Gosieńki. To była kartka dla Marcina

A to dla mnie

A także od Krysi, kartka dla Marcina i prezent dla mnie :)

Marcin prosił, żeby wszystkim Paniom gorąco za te super kartki
podziękować, co też właśnie czynię. Sama też Wam za wszystko
z całego serca dziękuję. Kochane moje jesteście wspaniałe!

****************************

Tak idąc za ciosem, korzystając z Waszych dobrych serc postanowiłam
poprosić Was o jeszcze jedną rzecz, tym razem to już chyba ostatnią taką.
Marzy mi się taki album, albo raczej pamiętnik, z Waszymi wpisami.
Pomożecie mi zrealizować to marzenie? Bardzo Was Proszę!

Żeby tutaj już nie przedłużać napisałam o tym osobny post.
Zajrzyjcie tutaj to się wszystkiego dowiecie.



23 komentarze:

  1. Mina Marcina bezcenna 😋😎😁
    Bardzo się cieszę,że niespodzianka aż tak się udała!!!
    Oczywiscie,że za Mamusię się pomodlę,życzę Jej szybkiego powrotu do zdrowia !!!
    Pozdrawiam i buziam 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu, to ja bardzo się cieszę, ze mogłam przyczynić się również do tej wielkiej radosnej niespodzianki i miny Twojego Męża - to fakt - jest bezcenna. Przekaż Mamieże myślę i wspieram duchowo, by mogła na nowo zaskoczyć nas pięknymi pracami. Pozdrawiam serdecznie i Ciebie i Mamę i Twojego męża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie się cieszę że niespodzianka się udała a karteczka z pieskowym magnesikiem przyleciała od nas.Ściskam mocno Magda F.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki przyleciały do Twojego męża :) Miałaś super pomysł :)
    Twojej mamie życzę dużo zdrówka ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miło zobaczyć miną Marcina przy czytaniu mojej kartki:)))hahahah super niespodzianka:)))bardzo lubię takie zaskoczenia:)))buziaczki dla Was :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka dla Mamy !!
    Pomysł miałaś świetny o czym świadczy mina Twojego męża - bezcenne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszym podziękowaniem Lidziu jest mina Twojego męża.:) Wspaniale, że tyle osób przyłączyło się do tej fajnej akcji.:) Za Twoją Mamę oczywiście się pomodlę i życzę Jej szybkiego powrotu do zdrowia. Przesyłam serdeczne pozdrowienia dla Ciebie Lidziu i dla Twojego męża oraz dla Twojej wspaniałej Mamy.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrowia dla Twojej Mamy, Lidko!
    A pomysł miałaś wspaniały, Mąż zadowolony, a to jest najważniejsze :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. super niespodzianka fajne karteczki a mamie szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta jedna karteczka jest ode mnie, adresowałam już na Poczcie i zapomniał podpisać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szczęśliwy Marcin że ma ciebie,jesteście wspaniali!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niespodzianka wspaniała, Mąż pozytywnie zaskoczony i zachwycony - więc wszystko się udało na medal :-))) Lidziu, Twojej Mamusi życzę szybkiego powrotu do zdrowia i pełni sił. Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale, że niespodzianka się udała :)))
    Przekaż proszę Lidziu mamusi życzenia szybkiego powrotu do zdrowia, bardzo nam jej brakuje.
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne kartki :) Dużo zdrowia dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna niespodzianka Lidziu:) zdrowka dla Mamy zycze !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Liduś, super, że niespodzianka dla Marcina się udała.
    Buziaczki.
    Będę się modlić za Twoją Mamę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidko, Marcinie - było mi bardzo miło zrobić Wam niespodziankę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie wspaniałe karteczki otrzymaliście z mężem na Walentynki. Miałaś bardzo fajny pomysł. Modlę się za Twoją Mamusię, Właśnie zastanawiałam się co u Twojej mamci słychać. Pozdrów ją ode mnie, gdy tylko z nią będziesz rozmawiać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozdrowienia dla Twojej Mamy...powrotu do zdrowia :) :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przede wszystkim dużo zdrowia dla Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Warto było;)
    Wszystkiego najlepszego dla Was:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)