wtorek, 19 lutego 2019

Pamiętnik Czarnej Damy

Ja znów do Was z gorącą prośbą.
Postanowiłam w końcu spełnić swoje marzenie.
Wiem, że na Was zawsze można liczyć dlatego
wierzę, że pomożecie mi to marzenie spełnić :)


Pamiętacie jak 4 lata temu robiłam album dla Danusi?
Kleiłam go, jednocześnie zazdroszcząc Jej, że będzie miała tak
fantastyczną pamiątkę. Oczywiście pozytywnie zazdroszcząc :)


O jak mi się też taki pamiątkowy album marzył i marzy do dziś...
Tylko mam taki głupi charakter, że o niespodziankę dla kogoś to chętnie
poproszę bez żadnego ale, a już dla mnie samej to tak jakoś głupio mi było...
Ale dojrzałam w końcu do decyzji, żeby być troszkę egoistyczną
i poprosić w końcu też o coś dla siebie. Pomożecie? Proszę!

*********************

Dla osób chętnych podam od razu informację, jakby to miało wyglądać.
Chciałabym go mieć w rozmiarze A5, sklejać będę go sobie sama, ale kartki
przez Was wysłane muszą być jednakowe, żebym mogła je razem połączyć.

Taki więc bardzo proszę, żeby to była standardowa kartka formatu A4.
Gramatura czy kolor to już jakie chcecie, byleby to było typowe A4

Kartkę tą złóżcie na pół i środek tej kartki jest miejscem dla Was,
który wypiszecie jak tylko chcecie, na pamiątkę dla mnie :)

Przód i tył (zaznaczony X) niech pozostaną pustę,
bo te strony będą potem sklejone z innymi kartkami

Gdyby któraś z Was chciała w środek wkleić coś grubszego,
to wtedy poproszę, żeby tą kartkę zagiąć jeszcze raz dodatkowo,
dzięki temu "zabiegowi" lepiej wszystko będzie mi się zamykać.

W środku możecie wpisać wszystko co tylko chcecie.
Fajnie by było zobaczyć tam Wasze zdjęcie, czy widokówkę
z Waszej miejscowości, nazwę Waszego bloga i opis czym się
zajmujecie, ale nikogo do niczego zmuszać nie będę :)

Zapraszam również te osoby, których nie znam, u których na blogach
nie bywam. Jeżeli tylko ktoś miałby ochotę taką kartkę mi podarować
to ja jestem chętna, fajnie będzie poznać nowe osoby i nowe blogi :)

Terminu żadnego nie ma. Będę zbierała te karty tak długo
jak długo znajdą się chętni, żeby je dla mnie zrobić :)

**********************

Kochani ten post napisałam tak szybko, od ręki, pod wpływem chwili
żebym znów się nie zaczęła zastanawiać czy powinnam czy nie o to prosić.
W ciągu dwóch - trzech dni uzupełnię tutaj zdjęciem swojej karty, wtedy
będziecie wiedzieć co miałam na myśli, o co mi mniej więcej chodzi.
Może to Wam jakoś pomoże, albo podda jakiś inny pomysł :)

A to już moja karta, która będzie początkową stroną całego pamiętnika.
A na tej karcie kilka informacji o mnie :)


 Teraz będę z niecierpliwością czekać na karty od Was :)
Te które już doszły możecie zobaczyć TUTAJ .

34 komentarze:

  1. Lidziu!!!Jasne,że wykonam :)
    Dla Danusi zrobiłam więc dla Ciebie również się zrobi 😋😉
    Ale dopiero zabiorę się za to w marcu,wcześniej nie dam rady,ale zapewniam,że wywiążę się z zadania na 100%
    Buziaczki 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu, oczywiście, że mozesz na mnie liczyć! Myślę, że przyłoże się po 15 czerwca, bo wtedy odblokuje się całkowicie po pewnym waznym dla mnie wydarzeniu :) Myśeć jednak będę już wcześniej - co tam się urodzi na tę kartę :) Pomysł juz mi się spodobał gdy były tworzone karty dla Danusi, wtedy jednak byłam jeszcze zbyt zielona by się włączyć. Teraz może już jest ten czax? Pozdrawiam Ciebie ciepło i jak to się mówi dodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł i na pewno dostaniesz duuużo kart do wklejania :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne :))możesz na mnie liczyć:))zawsze:))))pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł , postaram sie i ja cos dla Ciebie przygotować . Marzenia są po to żeby je spełniać :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś czuję, że będzie to bardzo gruby album :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj chyba jestem zbyt zielona, żeby pomóc, ale wstawię banerek i jeszcze tu zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrób banerek to więcej osób się przyłączy Już zaczynam myśleć

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój blog Lidziu bardzo mnie inspiruję wiec z wielką chęcią i ja się dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ gitowski pomysł!! W wolnej chwili pomyślę o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniały pomysł,piszę sie na to

    OdpowiedzUsuń
  12. Uzdolnień brak ale...od czego jest wyobraźnia. I ja pomyślę!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu, bardzo chętnie się przyłączę :) Pewnie dopiero przez wakacje, jak już minie szał roku szkolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na mnie zawsze możesz liczyć :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomyślę i z pewnością coś wymyślę:))
    A Twój pomysł jest bardzo interesujący, taka pamiątka na długie lata. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie zrobię dla Ciebie kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja chetnie pomoge spełnić sie Twojemu marzeniu Lidziu:) sciskam !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mojej karty też nie zabraknie, Lidziu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się postaram, ale nie obiecuję na kiedy ;) Dam znać jak będzie gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obiecuję, ze zrobię taką kartkę do Twojego pamiętnika. Możliwe, że do Wielkanocy się wyrobie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lidziu, ja też dołożę cegiełkę, tzn karteczką do Twojego pamiętnika :) A co do wykrojników, to dziękuję za informacje, szukam trochę większych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie robiłam takich kartek ale pomysł jest super można go wykorzystać np. do zrobienia albumu dla osoby odchodzącej na emeryturę, życzeń ślubnych słowem super pomysł. Bardzo jestem ciekawa jak wyjdzie twój album. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie przyłączę się do zabawy:)postaram się w marcu lub kwietniu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lidziu ja również postaram się taką kartkę do Twojego albumu zrobić :)) Świetny pomysł :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dopiero dziś tu trafiłam i to dzięki Pamiętnikowi emerytki :)
    Popatrzę " co autor miał na myśli " i postaram się coś też wymyślić. Bezterminowo ;)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lidziu,pewnie troszkę to u mnie potrwa, ale z chęcią zrobię dla Ciebie taką pamiątkową kartkę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lidziu, duże pudło przepowiedziałaś na ten albumik 😊
    Postaram się śledzić na bieżąco wytyczne i wyrobić na czas, ale jakby co to pewnie cierpliwie poczekasz.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  28. Lidziu oczywiście i ja dołączę do grona. Podeślij mi w wolnej chwili adres do wysyłki:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lidziu ja bardzo chetnie kartkę dla Ciebie zrobię, tez bym chciała taki album, ale jeszcze chyba nie dojrzałam o decyzji o utworzeniu go. Sciskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawy pomysł! Chętnie się przyłączę! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lidziu cieszę się, że w końcu wkradło się u Ciebie trochę egoizmu ;).

    Bardzo fajny pomysł na pamiętnik. Z chęcią zrobię dla Ciebie wpis :).
    Dobrze, że nie dałaś terminu ;).

    OdpowiedzUsuń
  32. Lidziu i ja się postaram coś dla Ciebie wymyślić. Po ilości komentarzy mniemam, że Twój pamiątkowy album będzie grubaśny :))) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super pomysł.Coś wymyślę

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo bym się chciała dołączyć...Ale wiesz ja z tymi kartkami to mam problem...chyba że mnie nagle oświeci i jesli zobaczę jak robią to inni..Ale sam pomysł bardzo mi się podoba.☺️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)