niedziela, 3 lutego 2019

Zwierzęca wymianka kartkowa - Luty

Kochane pierwszy miesiąc wymianki kartkowej już za nami.
Mam nadzieję, że swoje karteczki już dostałyście i jesteście zadowolone.
Bardzo dziękuję tym wszystkim z Was, które pięknie się ze wszystkiego wywiązały,
a te które jeszcze miały lekki poślizg w niektórych sprawach odsyłam do regulaminu,
żeby od przyszłego miesiąca już wszystko było idealnie i szybko i sprawnie poszło :)


To teraz przechodzę do pokazania naszych kartek,
a robiliśmy je z uroczymi myszkami,


Czarna dama do Mafalda & Mouse

Mafalda & Mouse do Mariola

Mariola do Lucyna

Lucyna do Justiti

Justiti do Madzia B

Madzia B do Mięta

Mięta do Świat według Basi

Świat według Basi do Krysia

Krysia do Ewa Gawlik

Ewa Gawlik do Micia Marzena Przybyła

Micia Marzena Przybyła do Zacisze Lenki

Zacisze Lenki do Etoile

Etoile do Barbara H

Barbara H do Renia

Renia do Karolina

Karolina do Anna T

Anna T do Suderi

Suderi do Julia Gwózdź

Julia Gwózdź do Czarna dama


**************************

A ja Was zapraszam na kolejny miesiąc zabawy.
W lutym na nasze karteczki wskoczą urocze żabki :)
Obrazek znaleziony w internecie

Chętne osoby zapraszam do zapisywania się w komentarzu. 

Lista osób chętnych na wymiankę:

  1. Czarna dama 
  2. Micia Marzena Przybyła
  3. Lucyna
  4. Zacisze Lenki
  5. Ewa Gawlik
  6. W cichym zakątku
  7. Renia
  8. Świat według Basi
  9. Etoile
  10. Barbara H
  11. Mafalda & Mouse  
  12. Mięta
  13. Krysia 
  14. Mariola
  15. Anna T
  16. Madzia B
  17. Justiti
  18. Suderi
  19. Kamila J 
  20. Karolina
  21. Julia Gwózdź 

********************************************* 

A oto lista kto komu wysyła kartkę z żabką:

Czarna dama do Kamila J
Kamila J do W cichym zakątku
W cichym zakątku do Suderi
Suderi do Karolina
Karolina do Barbara H
Barbara H do Zacisze Lenki
Zacisze lenki do Ewa Gawlik
Ewa Gawlik do Świat według Basi 
Świat według Basi do Madzia B
Madzia B do Lucyna
Lucyna do Mafalda & Mouse
Mafalda & Mouse do Julia Gwózdź
Julia Gwózdź do Anna T
Anna T do Renia
Renia do Etoile
Etoile do Micia Marzena Przybyła
Micia Marzena Przybyła do Krysia
Krysia do Mięta
Mięta do Justiti
Justiti do Mariola
Mariola do Czarna dama

Pamiętajcie od razu napisać mail z Waszym adresem
do osoby, która ma Wam wysłać kartkę!

43 komentarze:

  1. Cudowne kartki takie słodkie myszki fantastyczne.
    Lidziu na żabki oczywiście też się zapisuję .
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki!
    Miłego dnia Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki!
    Zapisuję się na luty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile karteczek, a jaka różnorodność....:) W lutym bawię się dalej, Lidziu proszę dopisz mnie do listy.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna wymianka Lidziu i świetny pomysł na taką zabawę kartkową. Chętnie będę śledzić kolejne Wasze poczynania :-)))
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne myszkowe karteczki powstały :) Z przyjemnością bawię się dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przyłączam się do zabawy :) a karteczki myszkowe wszystkie są urocze, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W lutym dopisz mnie do zabawy
    Kartki są urocze i bardzo barwne

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze myszkowe kartki. Jestem bardzo ciekawa żabek.
    Buziaczki, Lidziu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie ze się zapisuje moja i mięty karteczkę odwrotnie wstawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała ogoniasta rodzinka. Zapisuje sie na lutową żabę

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję sie na lutowe żabki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała kolekcja myszek :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Córcia też się zapisuję mam nadzieje że nie zawiodę - Buziaczki Pa. Galeria Urocza

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne myszulkowe karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  16. zapisuję się, żabki bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne myszki :) Zapisuję się na kolejną wymiankę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kartki, zwłaszcza te wyszywane . Udanej zabawy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Również się zapisuję na luty:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie te myszki urocze, że aż głupio się ich bać. A żaby nie działają - całowałam i nic, żadnego księcia :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  21. I pomyśleć, że mała myszka stała się inspiracją tak wielu ślicznych prac :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowite ile wcieleń może mieć mała myszka :) brawo dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne karteczki! Brawa dla Was Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślędzę watek i wyczekuję kociaków albo psiaków a najbardziej żyrafy! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też chcę się zapisać :) Mam nadzieję, że nie jest za późno ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze ja się zapisuję na żaby:-)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Również się zgłaszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie słodkie myszorki, świetna wymianka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Adres wysłany do Basi, a ja mam już od Ewuni.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Adres wysyłam do Darii.
    I adres Krysi już mam.
    😀

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja dopiero dziś wysłałam swój adres i dostałam też adres do wysyłki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. urocza galeria gryzoni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)