środa, 18 września 2019

I znów będą grzybki

Tym razem grzybka zrobiłam na zabawę na blogu Świry rękodzieła,
gdzie miała powstać praca z motywem leśnego kapelusza.

 
Mój grzybek został zrobiony z resztek kordonka
i jest niewielki, ma około 6 centymetrów wysokości.

Oczywiście na tym się  moja praca nie kończy, nie byłabym sobą
gdybym go tak zostawiła  i w takiej formie zgłosiła do zabawy.

A zaczęło się od zwykłego kamienia, którego trzymam w domu już
od prawie 2 lat z nadzieją, że kiedyś w końcu go wykorzystam.
Plan w głowie był, tylko nigdy nie było na to czasu, zawsze było
coś pilniejszego do zrobienia, a ten pomysł schodził na dalszy plan.

Dorobiłam mu szydełkowe ubranko

A potem już tylko klej na gorąco w dłoń i klejenie i
radosne tworzenie takiej fajnej, małej jesiennej ozdoby :)

Możecie ją obejrzeć z każdej strony.
Z boków, tyłu a nawet od góry :)

***********************************

Akurat na blogu Diy trwa wyzwanie Szydełkowe kamienie

Jako, że mój kamień jest ozdobiony szydełkiem...

Zgłaszam go więc i do tej zabawy :)

*************************
A skoro przy grzybach jestem to pokażę jeszcze takie trzy,
które nie dawno zrobiłam na druciku, z myślą o mojej Mamusi.
Bardzo lubiła rękodzieło i wszelakie tego typu rzeczy więc te grzybki
razem z szyszkami (również na druciku, ale nie załapały się na zdjęcie)
są u Niej na grobie, żeby miała i żeby wiedziała że o Niej pamiętam...

28 komentarzy:

  1. Grzybki rosną u Ciebie jak po deszczu :) Pięknie ozdobiłaś kamień, a grzybki dla mamy wyglądają cudnie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna ozdoba!!! Strasznie mi się podoba:-)))
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu jesteś niesamowita, grzybki dla mamusi mnie bardzo zaskoczyły, taka nietypowa dekoracja na grobie, ale myślę, że to jest piękne.
    Dekoracja jesienna jest urocza, masz świetne pomysły i myślę , że ma wielkie szanse na podium w obu zabawach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne,Krysi się zapewne spodobały

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest jesień, więc muszą być i grzybki. Prześliczne!
    Uściski, Lideczko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu kochana, ciesze się bardzo, że Twoja kreatywność wróciła, bo tęskniłam za nią. Grzybki piękne, wspaniale wykorzystałaś kamień!! A te na grób dla Twojej Mamuni wzruszyły mnie... Ściskam Ciebie mocno!

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny pomysł na jesienną ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł i śliczna dekoracja. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie to wymyśliłaś:)grzybki dla mamusi cudne:))Trzymaj się Lideczko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna dekoracja Lidziu i cudne grzybki dla Twojej Mamusi. Ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  11. To taka bajkowa dekoracja, przeurocza jest:) I grzybki dla mamusi również. Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna dekoracja, grzybki świetne! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No proszę, w lasach grzybów nie ma (przynajmniej u mnie), a u Ciebie takie dorodne okazy! Świetny pomysł z kamieniem. Powodzenia w wyzwaniu Lidziu.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudo z tego kamienia stworzyłaś, grzybki przecudne, już się nie mogę doczekać grzybobrania

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty to masz pomysły! Oczywiście w pozytywnym znaczeniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super są Lidziu Twoje grzybki! Leśna kompozycja zachwycająca!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetny pomysł! Bardzo oryginalny :) Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowity pomysł miałaś Lidziu. Zaskakujący. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super Lideczko ,no Ty to masz głowę pełną pomysłów !!!
    Bardzo fajna szydełkowa ozdoba, trzymam kciuki za grzybkowe wyzwanie:)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Super,pięknie to wymyśliłaś.

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne te grzybki. Ogromny talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szydełkowa MISTRZYNI !!!
    Pięknie Lidziu :)
    Mamusia jest z Ciebie DUMNA !!!
    Całuję Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocze są te Twoje grzybki :)) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  24. Lidziu i jesień w pełni.
    A grzybki i szyszki dla Mamy to piękny pomysł.
    Lidziu tulam Cię mocno 🤗🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super to wygląda !!! Grzybki są śliczne no i pomysłowo wykorzystałaś kamień. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietne grzybowe prace Lidziu! Zbieram korki od szampanów i moze w koncu ja wynoszę sobie takie grzybki :););)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lidziu, kolejne cudo spod Twoich łapek. Wspaniale przyodziałaś ten kamyk ;) Dziękuje za udział w zabawie DIY Cykliczne Szydełko. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ciekawy pomysł na grzybkową pracę :) Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)