niedziela, 22 września 2019

Kartki na różne zabawy

Dziś pokażę kilka kartek, które powstały na różne blogowe zabawy.


I moja kartka dla mężczyzny

****************************

Druga kartka jest na wyzwanie w Art - Piaskownicy

I moja kartka z wiewiórką

************************
Kolejne dwie kartki powstały na moją wymiankę kartkową

*****************************

I na koniec jeszcze kartki na zabawę u Splocika

Pierwsze przysłowie do zinterpretowania brzmi:
Smutek jest jak morze - utoniesz w nim bezpowrotnie,
upór jest jak łódka - wsiądziesz do niej i przepłyniesz. 

Przysłowie, które w pełni oddaję to co ostatnio czuję. Po stracie Mamy czuję
przeogromny smutek, smutek w którym rzeczywiście zatonęłam...
Przez te 3 miesiące  od Jej śmierci  nie miałam siły ani chęci na nic.
Mój optymizm i radość z życia całkowicie gdzieś w tym czasie zniknęły, nie
było mowy o uśmiechaniu się, nie było mowy o tworzeniu czegokolwiek.
Straciłam całą radość i chęć do życia, ale po tych 3 miesiącach postanowiłam
sama sobie, że przezwyciężę ten stan, że wrócę do tego co było, że znów zacznę
normalnie żyć i funkcjonować, dla Niej, bo tego by Mamusia na pewno chciała.


Czuję się jak to dziecko na hafcie. Małe, bezbronne, pozostawione
same sobie na pełnym morzu. Ale zobaczyłam już  w oddali  łódkę
i z uporem staram się ją przyciągnąć do siebie, żeby do niej wsiąść
i dalej płynąć już w niej spokojnie przez te wody zwane życiem...

A żeby zakończyć bardziej optymistycznym akcentem, to na
koniec pokaże Wam jeszcze haft na drugie przysłowie, które brzmi:
Tylko ktoś inny może powiedzieć ślimakowi, jak wygląda jego muszla. 

U mnie wesoły ślimaczek, który już się dowiedział że ma prześliczną skorupkę,
z czego jest bardzo zadowolony, a swoją skorupkę kocha całym sercem :)


Na dziś koniec karteczek, inne będą się tworzyły w dalszym czasie.

29 komentarzy:

  1. Lidziu ciesze się że widzisz już horyzont w swoim smutku . Mamcia na pewno się tam na górze cieszy że robisz to co kochasz i wracasz do nas. I nie mów że jesteś sama, bo masz jeszcze tatę męża i rodzeństwo a to naprawdę bardzo wiele.
    Kartki bardzo fajne powstały na wszystkie zabawy, bardzo mi się podoba Twoja interpretacja przysłów , masz zawsze świetne skojarzenia.
    Pozdrawiam serdecznie i dobrego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dobrze. Nie na darmo mówią że czas leczy rany. Nie chodzi przecież o ty by o kimś zapomnieć, ale o to, by umieć bez niego żyć, ponieważ Ty nadal żyjesz i musisz swoje życie przeżyć. Mama na pewno by nie chciała byś pogrążała się w rozpaczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Wsiadaj do swojej łódki Lideczko i płyń dalej. Tak trzeba. Z czasem będzie coraz łatwiej, choć już nigdy nie będzie to ten wymarzony krajobraz za burtą. Karteczki świetne. Ta z żyrafką skradła moje serducho. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace Lidziu.:) Dobrze, że powoli dochodzisz do siebie, Twoja Mamusia chciałaby byś nadal była aktywna. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzruszyłam się, ledwie powstrzymałam łzy. Bardzo mi przykro, bardzo. Tak kocham mamę, nie umiem nawet sobie wyobrazić, co czujesz, nie chcę. Ja przytulam Cię całym sercem. Naprawdę tworzysz przepiękne kartki, ja widzę w nich ogrom miłości, a nawet radości i gdybym nie przeczytała tekstu, to byłabym pewna, no powiedzmy pewna, że tworzy je osoba przepełniona radością. Choć przecież to Twoja pasja i daje Ci radość. Przepraszam... mogę się gubić w tym, co chcę przekazać. Jesteś bardzo silna, mama na bank jest z Ciebie dumna. Wiesz, ja całym sercem wierzę, że Ona jest obok Ciebie i zawsze będzie i wspiera i słucha, wierzę w to! Życzę Ci jak najlepiej, podziwiam Twoje prace, Ciebie i wierzę, że razem z Mamą, która obok jest zawsze, będzie pojawiało się coraz więcej iskier radości w Twoim życiu, krok za kroczkiem. Tulę mocno. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Lideczko, ta łódeczka na pewno zaniesie Cię na spokojne wody, a Mamusia będzie się uśmiechać patrząc jak płyniesz po oceanie życia.
    Twoje prace są przepiękne.
    Tulę mocno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu kartki są piękne, zwłaszcza ten ostatni ślimaczek wyszedł Tobie wspaniale :)). Kochana cieszę się, że pomalutku jest lepiej. Pięknie opisałaś swoje emocje i odczucia, wzruszyłam się. Niech ta łódeczka niesie Ciebie w ciepłe, dobre, radosne i spokojne strony! Jestem z Tobą myślami i sercem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu piekne prace :) Krysia z nieba dba o Ciebie , po mału dojdziesz do siebie, daj sobie czas :) [przytulam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne i jak zwykle pomysłowe karteczki Lidziu, urzekła mnie ta z wiewióreczką.
    Słowa rzadko przynoszą ulgę kochana, ważniejsza jest obecność bliskich i świadomość, że mamusia jest gdzieś tam daleko ale i blisko bo w Twoim sercu.
    Ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. karteczki śliczne ,dopracowane.....wsiadaj do łodzi i głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu, jesteś dzielna! Kartki prześliczne, ta jesienna bardzo mi się podoba. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne prace Lidziu, jesteś wspaniała! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że mimo ciężkich przeżyć, znajdujesz czas i siłę na swoje hobby.
    Bardzo udane karteczki. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  14. Ktoś kiedyś śpiewał: "nigdy nie będzie jak było, nigdy nie będzie jak przedtem". Lidziu trzymaj się swojej łodzi i płyń do przodu. Z czasem ujrzysz więcej słońca.
    Twórz dalej, haftuj, bo efekty Twojej pracy znakomite!!! Uściski dla Ciebie zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka dla aktywnego mężczyzny. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie kartki są świetne. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥ Nie poddawaj się w niczym i na pewno dasz radę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przytulam Cię Lidziu i cieszę się że postanowiłaś otrząsnąć się z tego smutku, Twoja Mamcia na pewno by tego chciała. Wszystkie karteczki są przepiękne, a z łódką, być może dlatego że tak pięknie ją opisałaś, dla mnie najpiękniejsza.
    Pozdrawiam Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczki rewelacyjne, szczególnie te z hafcikami :) Twoja interpretacja przysłów jak zawsze trafna i pięknie oprawiona w karteczki :) Trzymaj się tej łódeczki, a reszta rodziny i przyjaciół pomoże Ci wiosłować dalej po spokojnej wodzie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kartki wykonałaś. :)
    Cieszę się, że wróciłaś do zabaw i bawisz się także ze mną.
    Ta łódka była z myślą o Tobie - świetnie to odczytałaś i zinterpretowałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymaj się Lidziu i wracaj do nas, a karteczki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kartki :DDD I tak trzymać Lidziu, życie już takie jest, raz wielka radość, raz ogromny smutek, ale to wszystko nas kształtuje, bo jak mówią zawsze jest promyk nadziei, trzeba go chwycić i mocno trzymać :D.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach Lidziu jak miło czytać ze wracasz....ja wciąż trwam w modlitwie i prosze o ulgę e cierpieniu dla Was Lidziu;). Prace urocze:):);)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna, jesienna praca z rudą kitą:-) Dziękuję za udział w kartkowym wyzwaniu na blogu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  24. Прекрасная работа! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)