sobota, 28 września 2019

Jest jesień, a ja o zimie...

A wszystko przez Kasię i Jej zabawę Choinka 2019


U mnie tak skromnie bo tylko jeden mały magnes,
ale to i tak już zawsze coś, prawda? 


No i na tym koniec zimy. A u nas póki co piękna jesień.
Co prawda wczoraj trochę popadało, ale za to w czwartek mieliśmy
tak cieplutko, słonecznie i ślicznie i jak się nie zachwycać tą porą roku?

Na moim balkonie liści już coraz mniej a te,
które zostały zmieniły swój kolor na piękną czerwień.

My z Intusiem chodząc na spacer za każdym razem idziemy
pod nasze ukochane drzewo szukać kasztanów. Moja psina
już wie o co chodzi i sam mi w pyszczku je przynosi :)

Raz  z jednego tylko spaceru udało mi się ich przynieść 60 sztuk.
Mamy ich już na prawdę dużo, a do tego szyszki i jarzębina.
Rok w rok jesienią zbieram te owoce jesieni i znoszę do domu

Wszystkim życzę aby ta polska złota jesień trwała
jak najdłużej, była ciepła, słoneczna i pełna radości :)

26 komentarzy:

  1. Super magnesik. W Irlandii też piękna ciepła i słoneczna jesień. Z dziećmi zbieramy pierwsze kolorowe liście,szyszki i kasztany. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu jeden magnesik wystarczy, a do tego ślicznie wyhawftowany z pięknym wzrokiem:)
    Podziwiam Twoją ozdobę jesienną i " kasztanowego" pomocnika , słodka psinka 😁👍
    Serdeczności ślę i słonka życzę 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy magnesik! A jesień piękną zamknęłaś w wazonie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny magnesik!
    Przepiękna dekoracja z owoców jesieni - bardzo mi się podoba. A jaki masz piękny wazon!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny magnesik! Piękne jesienne dekoracje poczyniłaś. Też przyniosłam trochę szyszek, żołędzi i kasztanów, ale już nie przesadzam, bo z ubiegłego roku musiałam wyrzucić cały karton;)
    Miłego dnia Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny magnesik! Też zbieram kasztany, na szczęście i noszę je po kieszeniach, bardzo uspokaja takie obracanie kasztana w kieszeni :DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny masz ten kasztanowy flakonik :) piekny jesienny stroik :) magnesik słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę !jaka mądra psinka:)))jeszcze go naucz zbierać grzyby:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, bardzo lubię wyszywanki z tej akurat serii, ja uwielbiam jesień, to jedna z moich ulubionych pór roku. :) :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne hafciki!! A jesienna kompozycja wspaniała!! Masz mądrego pieska :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny magnesik Lidziu i piękne liście na tarasie.:) Przesyłam serdeczne pozdrowienia dla Was oraz głaski dla pieska.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu świetny jest ten magnesik a dekoracja jesienna bardzo udana. Super wyglądają te kasztany w szkle.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam jesień za jej cudne kolory, niestety u mnie zaczęła się pora deszczowa. Ale za to grzybiarze się cieszą, bo jest ciepło i pada i podobno grzyby rosną - haha :)
    Magnesik jest super, a zbiory jesienne imponujące. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super magnesik Lidziu :) Balkon pięknie przystroił się do jesieni, a ty pięknie dekorujesz dom od wewnątrz. Jesienne owoce stworzyły już ciekawą kompozycję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny magnesik Lideczko, a ta jesień w słoju super wygląda:-)))
    Mój piesio jak dorwie szyszki, kasztany czy żołędzie to zaraz wszystkie rozgryza na miazgę, a potem patrzy za jeszcze;-) Buziaki:-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Krásna Choinka!
    To je váza naplnená gaštanmi a šiškami? Je super :-)
    Pozdravujem

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kasztany szkoda ale nie lubię jesieni ;)) Tez zabieram , podobno pomagają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pieknie napisałaś Lidziu:) i fajnie sie zachwycasz obecna pora roku :) a magnes sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lidziu kochana, magnesik śliczny, haft uroczy więc jak najbardziej wystarczy :). Ja też zbieram kasztany z synkiem, ale tak wspaniałego pomocnika nie mamy :)). Cudowną dekorację zrobiłaś, chyba podpatrzę jak pozwolisz :). Buziaki kochana!!!!PS. U nas dzisiaj pada i wieje :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Liduś, tylko jeden, ale za to jaki piękny.
    Wspaniała jesienna dekoracja - taką jesień to nawet ja lubię.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lidziu piękna prace. Coraz bliżej święta.
    Masz mądrego pieska, który Tobie pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny ten bałwanek:) Intuś to bardzo mądry piesek,wie co pani potrzebne :) Dekoracja z kasztanów bardzo fajna. Takiej gigantycznej żarówki jeszcze nie widziałam :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka piękna jesienna żarówka :-) I magnes też śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Magnesik sam w sobie jest tak uroczy, że naprawdę cieszy oko :)
    Ozdoba jesienne też bardzo piękna i zdecydowanie pomysłowa.
    Uściski słoneczne zasyłam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)