poniedziałek, 14 października 2019

Chonika 2019 - Październik

Dziś tak szybciutko, bez zbędnego pisania,
pokażę prace jakie powstały na zabawę u Kasi.


Haft na tych dwóch kartkach został wykonany przez Natalię F

Haft został wykonany przez Bożenas

Każdy z nas inaczej przeżywa żałobę, każdy musi sobie znaleźć sposób,
żeby nie myśleć, żeby nie zwariować, żeby znaleźć jakiś cel i żyć dalej.
W przypadku mojego Taty jest to robienie wszystkiego co tylko się da.
Dlatego właśnie nie mógł u mnie spokojnie usiedzieć i sam sobie wymyślał
rzeczy, które mi zrobi. A u siebie w domu to już w ogóle wprowadził rewolucję.

Piszę o tym dlatego, że między innymi zajął się porządkowaniem rzeczy po Mamie.
Gdy usłyszałam, że robi "porządki" w kartkach, które Mamusia od Was dostała
poprosiłam Go żeby zostawił choć te hafty z kartek lub ładne obrazki, a ja postaram
się je jakoś wykorzystać, dam im drugie życie. I teraz postanowiłam to zrobić.

Pierwsze z nich umieściłam właśnie na  tych gwiazdkowych kartkach
Niestety dostałam tylko same hafty i obrazki a nie całe kartki, więc nie wiem co
jest czyje. Jeżeli ktoś rozpozna swoje prace to proszę o informację, a je podpiszę.


Nie wiem czy Kasia mi te kartki zaliczy do zabawy,
bo same kartki wykonane są przeze mnie, ale hafty na nich nie.
Więc wstawiam tutaj mój haft bałwanka, wykończę go przy okazji.


 Miłego dnia Wam życzę i dużo słoneczka.

24 komentarze:

  1. Świetne kartkevxk Lidziu, urocze 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale extra hafciki i cudne karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafty Lidziu.
    Pozdrawiam serdecznie Małgosiu i i tulaski🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne,świąteczne karteczki stworzyłaś Lideczko :)
    Miłego poniedziałku Kochana,100 buziaków 😘😘😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu śliczności nam tu pokazujesz :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu świetne kartki, z haftem zawsze mi się podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne karteczki Lidko i bardzo fajne hafciki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu śliczne są!:) Buziaki kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu, cudne zimowe kartki, jest w nich tyle uroku.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki Lidziu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te małe hafciki, kartki śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lideczko Ty szalona jesteś w tworzeniu tych karteczek , wszystkie piękne bez wyjątku a, maleńkie ××× słodkie:)
    Cudna produkcja masowa.
    Uśmiechy ślę i gratuluję wygranej za " kochliwy " breloczek 😊
    ( gdzieś na fb to dojrzałam, ale ponownie znaleść nie potrafiłam )
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze śliczne kartki zrobiłaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne pracę, nawet najmniejszy hafcik dodaje takiej pracy uroku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze, będą przypominać tą ktora je wykonała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super karteczki i jak najbardziej zaliczam je do zabawy :)
    Bałwankowy przystojniak też już pewnie się nie może doczekać,
    żeby na nie wskoczyć :)
    Uściski słoneczne:)
    K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)