wtorek, 1 października 2019

Jesienno - letnie zawieszki

Jak już wspominałam, lubię w te jesienne dni przynieść sobie
ze spaceru coś do domu, czy to kasztany, czy to liście, a nawet kamyczki.
To wszystko można później w fajny sposób wykorzystać.

Kiedyś znalazłam fajny kawałek obciętego drzewa, więc poprosiłam
Męża żeby pociął mi go na mniejsze, okrągłe kawałki. Wykorzystałam
je już do kilku rzeczy, między innymi do świeczek czy łabędzi.
 A teraz przyszła kolej na zrobienie z nich jesiennych zawieszek

Roślinki spryskałam lakierem żeby mi nie zwiędły

A kamyczki pomalowałam lakierem do paznokci

I już można się domyślić co na tych zawieszkach będzie :)
Powstały 3 różne: z grzybkami, z ptaszkiem i z wiewiórką.
Tak żałuję, że nie mam porządnego aparatu, a tylko komórką
robię te zdjęcia, bo w rzeczywistości wyglądają o wiele ładniej.

Na około są oklejone wstążką, która tworzy zawieszkę

Wszystkie trzy tworzą komplet, ale każda z nich
powstała specjalnie na inną zabawę blogową.

Pierwszą z grzybkami zgłaszam na zabawę ne blogu Świry Rękodzieła

I zbliżenie na grzybki oraz ważkę zrobioną z koralików i wstążki

Drugą z ptaszkiem zgłaszam na zabawę na blogu Scrapek

Ptaszek zrobiony z kamyka, jest w otoczeniu jesiennych roślinek


A na zawieszce mała wiewiórka, chowająca się wśród szyszek

Oprócz tego jesiennego kompletu powstała jeszcze jedna zawieszka,
tym razem takie wspomnienie odchodzącego już lata.
Bardzo dużo ludzi jeździ na wakacje nad morze, ja nie muszę, ja mieszkam
nad morzem, choć szczerze mówiąc ostatni raz byłam nad nim rok temu.
Więc pojechałam w połowie września, żeby choć przez chwilę popatrzeć na ten
cudny widok, poczuć wiatr we włosach, nawdychać jodu i uspokoić myśli...

Czyż ono nie jest piękne...

I tak choć trochę tego morza "zamknęłam" w ostatniej zawieszce.

I również jeszcze kilka ujęć z bliska 
 

31 komentarzy:

  1. Lideczko, piękne i pomysłowe zawieszki!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu stworzyłaś fantastyczne zawieszki, pełne niespodzianek oi jesienno grzybkowe i z ptaszkiem i takie wspomnieniowe ;etnie(morze jest cudowne). Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lideczko, cudne są Twoje zawieszki, najbardziej podoba mi się ta z ptaszkiem.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zawieszki Lidziu.:) Moją faworytką jest ta z wiewiórką. Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniach.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu prawdziwa z Ciebie skarbnica pomysłów .
    Zawieszki prześliczne mnie szczególnie podoba się z muchomorkami .
    Pozdrawiam cieplutko i tulam Cię mocno 🤗🤗🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawieszki są super. Najbardziej podoba mi się z ptaszkiem, chociaż muchomorek też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu wiesz cieszę się, że do nas wracasz, bo brakowało mi Twoich prac i świetnych pomysłów. Zawieszki wszystkie bardzo fajne, ale moje serce skradła ta morska. Uwielbiam nasz Bałtyk przed lub po sezonie, taki właśnie jak na Twoich zdjęciach.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w zabawach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szał tworzenia! Ale przyznać muszę, że cudowny i mega pozytywny szał ☺. Zawieszki wyglądają świetnie. Powodzeniaw zabawach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zawieszki, bardzo jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zawieszki ! Podziwiam Twoją pomysłowość :) Grzybki i ptaszek z kamyków wyglądają cudnie!
    Trzymam kciuki za wszystkie zabawy ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu, zawieszki są przepiękne!!! Jestem nimi zachwycona :DDD Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie Twoje dzieła przepiękne. Bardzo to wszystko pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, rewelacyjne zawieszki, a te kamyczkowe grzybki po prostu cudowne!
    Lidziu, najczęściej tak jest, że Ci co na miejscu cieszą się lokalną atrakcją najrzadziej;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne pomysły, jestem pod ogromnym wrażeniem. Te kamyki, no świetnie wykorzystane. Jesteś bardzo uzdolniona, bardzo pomysłowa. Niesamowicie mi się wszystko podoba, dla mnie to dzieła prawdziwe, pierwszy raz takie widzę, podziwiam. <3 Tulę mocno, miłego dnia dla Ciebie. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe są te zawieszki, takie naturalne. Ostatnia, morska bardzo klimatyczna.
    Dawno już nie byłam nad naszym morzem, miło popatrzeć choć na zdjęcia.
    Uściski Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zawieszki zrobiłaś piękne:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidziu rewelacyjne prace! Szczegolnie urzekły mnie muchomorki z kamyczków :)
    Wiesz zbieram korki od szampanów zeby zrobic muchomorki, ciekawe czy je w koncu zrobie ...:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidziu jesteś bardzo kreatywną osóbką, zadziwiasz mnie swoimi pomysłami :)
    Zawieszki są śliczne i pięknie wykonane ,brawo !
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Lidziu, jak ja kocham Twoją kreatywność i wszechstronne interpretacje tematu! Piękne prace! I morze wspaniale uchwyciłaś, no ale kamienne muchomorki to CUDO nad CUDAMI! Uwielbiam muchomory więc to one skradły mi serce :) Powodzenia kochana w zabawach!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Morze !!! Moje cudne,ukochane,wymarzone !!!
    Gdybym miała tylko możliwości...od razu pędzę :)
    Lidziu Kochana !!! Ty z niczego zrobisz Cudeńko :)
    Z kamyka,z drewienka :)
    Jesteś niesamowita :)
    Cudeńka stworzyłaś z tych darów natury :)
    Piękniusie :)
    Buziaczki Moja Kochaniutka <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Normalnie szczęka mi opadła z wrażenia na widok tych cudeniek - powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie zawieszki piękne, bardzo pomysłowe. Dziękuję za wspólną zabawę ze Scrapkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne zawieszki :) Fajny pomysł na jesienne dekoracje. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lidziu, pięknie prezentują się wszystkie Twoje prace, morska zawieszka super :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Интересная работа! Спасибо за участие в задании от блога Аrt-piaskownica! Удачи!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie prace są niesamowite, te kamyczkowe podobają mi się najbardziej, bo zawierają orygianlny pomysł w postaci kamyczków, - ta z muchomorkami jest moim faworytem, a i morska praca ma wiele cudownych elementów.

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne pomysły na użycie kamyka :) Dziękujemy za udział w naszych wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super inspiracja! Świetnie wyglądają te okienta z morskimi obrazkami. Dziękuje za udział w DIY INSPIRACJE - fale. Pozdrawiam serdecznie - DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne morskie klimaty! Dziękuję za udział w wyzwaniu - Aga z DT DIY🙂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)