środa, 16 października 2019

Słodka jesień

Dziś mieliśmy piękny ciepły, słoneczny dzień.
Ale pod wieczór zerwał się wiatr i zaczął padać deszcz.
Jednak mi to kompletnie nie przeszkadza, bo uwielbiam jesień
w każdej jej postaci i tej piękniejszej i tej gorszej. A jak sobie
poprawić humor gdy pogoda nie nastraja zbyt optymistycznie?
Najlepiej jakąś pyszną czekoladką :)

Ja dla takiej czekoladki zrobiłam opakowanie

Oczywiście nie mogło zabraknąć haftowanego elementu

No i oczywiście jak ma być słodko, to jeszcze dodałam napis

Czekoladownik zamykany jest na magnes.
Cztery małe magnesiki schowane są pod kwiatuszkami

A po całym czekoladowniku skaczą wiewióreczki.
Jak widać są w środku, a także z tyłu no i oczywiście z przodu

A czekoladownik ten zgłaszam na zabawę na blogu Sklepik Gosi

27 komentarzy:

  1. Cudeńka , jesieni nie lubię ale czekoladę i owszem;)) W takim opakowaniu smakuja pewnie jeszcze lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekolada z takiego opakowania na pewno będzie smakować jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu ale super hafcik! Cały czekoladownik piękny ale hafcik mnie zauroczył :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lideczko hafcik przecudny !!!
    Piękny czekoladownik stworzyłaś Kochana🙂 Czekoladka naprawdę będzie jak znalazł na gorsze jesienne dni 🍫🍁🍂🌞 i to jeszcze tak opakowana 🙂 Sto Buziaków 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie nie mniej słodkie niż zawartość :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lideczko czekoladownik jest piękny ,a ten śliczny jesienny hafcik...ahhh:)
    No cudny w całej okazałości.
    Zdradzę Ci tajemnicę, jestem nałogowym pożeraczem czekolady:)))
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekoladownik cudny, ale ten hafcik ... rewelacja ! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu świetny jest ten hafcik i pięknie zagospodarowany na czekoladowniku.
    Tu jest jeszcze zabawa z ruda wiewiórką https://tworczagrupa.blogspot.com/2019/10/konkurs-pazdziernikowy.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekoladek w takim opakowaniu to pewnie jeszcze nikt nie dostał.☺️ Coś dla ciała i cos dla ducha. Piękne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jesień zagościła na twoim czekoladowniku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne jesienne ubranko na czekolade :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ubranko na czekoladę zrobiłaś Lidziu :)
    Hafcik cudny.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny hafcik i pięknie ozdabia ten cudny czekoladownik:-) Prawdzie jesienna praca!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu, czekoladka to coś wspaniałego:) A jeszcze do tego w tak przepięknym opakowaniu - ten hafcik jest przecudowny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham jesień taką, jaka jest, właśnie taką. :))) Genialna praca. Haft to mnie zachwyca, magia jesieni, dla mnie idealny haft!!!!! Daję 101 na 100 punktów. hehe Pozdrawiam, szczęśliwego dnia Ci życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie była wczoraj identyczna pogoda :).

    Zrobiłaś super jesienny czekoladownik :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ten jesienny hafcik i pięknie go Lidziu oprawiłaś.
    U nas było dziś 20 stopni, oby ta cudowna jesień trwała jak najdłużej.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidziu w takim pięknym opakowaniu czekoladka jeszcze smaczniejsze.
    Cudowny haft uwielbiam jesień i haft podoba mi się bardzo .
    Pozdrawiam cieplutko i tulam Cię mocno 🤗🤗🤗🤗🍂🍂🍂

    OdpowiedzUsuń
  19. Super opakowanie na czekoladę :DDD. Lidziu, ten jesienny hafcik jest zachwycający, bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny jest:))u nas piękne słońce:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały czekoladownik. Tyle włożyłaś pracy aby go udekorować! Jesteś niesamowita Lideczko. Świetna praca! Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki piękny :-) Już sam haft jest śliczny, a co dopiero całość :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny czekoladownik! Bardzo podoba mi się ten obrazek, jest bardzo jesienny.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny czekoladownik. Krzyżyki super i te wiewióreczki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT uDżastii.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne połączenie różnych technik :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejny piękny hafcik :) Świetny, jesienny czekoladownik! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)