wtorek, 19 listopada 2019

Urodzinowy obrazek

Kilka dni temu nasza blogowa koleżanka Bożenka obchodziła swoje urodziny,
wysłałam Jej więc drobny upominek. A jako, że u Niej byłam, na własne oczy
widziałam i z zachwytem podziwiałam tę Bożenki piękną ścianę z białymi ramkami
i niebieskimi haftami, to postanowiłam wyhaftować i ja jeden do kompletu.

Na początku pojawiło się to dziewczę

A potem jeszcze doszła roślinność

A kontury jak zwykle wyostrzyły obrazek

Jeszcze tylko odpowiednia rameczka i upominek gotowy :)

Bożenko kochana jeszcze raz wszystkiego najlepszego!
Żyj kochana 100 lat i bądź zawsze tutaj z nami :)

29 komentarzy:

  1. piękny haft, Bożenka z pewnością bardzo ucieszyła się z podarunku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft piękny, a jeśli można to chętnie przygarnęłabym tak z 10 tych pudełek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu, przepiękny obrazek poczyniłaś! Bożena bedzie z pewnoscią zadowolona z takiego prezentu do Jej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu cudowny jest ten obrazek i na ścianę Bożenki pasuje idealnie. Podziwiam te jej niebieskie hafty od dawna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały prezent przygotowałaś Lidziu dla Bożenki, prawdzie cudeńko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zimowy obrazek jest zachwycający:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lideczko ależ on piękny!!!
    Podziwiam szczerze 😯😯😯
    Pozdrawiam Cię kochana 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudny😂😂😂wiesz,ze ogromnie się ucieszyłam 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny obrazek! Pozdrawiam Lidziu :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny obrazek w cudnej ramce. :)
    Nie dziwię się, że Bozenas ucieszyła się.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajna ramka! I oczywiście sam hafcik jest przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i takie delikatne.....Choć ja nadal pod wrażeniem wiewióra:-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiałam już u Bożenki. Piękny hafcik, a rama.....bajka

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny obrazek przyszykowałaś, rameczka jest cudna, a hafcik zachwycający!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny haft, a do tego niezwykła ramka.
    Brawo Lidziu, nie dziwię się, że Bożenka jest nim zachwycona, a nawet podzielam jej radość.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu wyhaftowałaś cudo! Piękny jest! I jaka wspaniała rama, wow! Buziaki kochana!:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny obrazek i w ciekawej oprawie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidziu, jaki piękny i pełen uroku obrazek.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie to Lidziu wyhaftowałaś i cudnie oprawiłas :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka ciekawa rameczka! Śliczny jest ten obrazek Lidziu, na pewno sprawił Bożence mnóstwo radości. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obrazek jest zachwycający będzie na pewno śliczną ozdobą domu solenizantki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny-troche przypomina mi makatke ,która wisiała u mojej kochanej babci,też była na niebiesko

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny hafcik, a ta rewelacyjna rameczka dopełniła całości.
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny i delikatny hafcik Lideczko ,a w tej pełnej uroku ramce przepięknie się prezentuje:)
    Pozdrowionka ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
  25. Lidziu, rewelacyjny hafcik i świetnie oprawiony!!! Podziwiam pomysłowość kolejny raz:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny haft i ciekawa ramka :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)