środa, 10 czerwca 2020

Zapisy na kolorowe koperty, oraz prezenty

Skoro jesteście odważne i chętne co mnie osobiście bardzo cieszy,
to zapraszam Was na ciąg dalszy wymianki kopertowej.
Tutaj również, tak jak w przypadku zwierzęcej wymianki kartkowej
w czerwcu i lipcu będą szły zapisy równoległe na dwie koperty.
Na którą jesteście chętni, na tą się zapiszcie, możecie oczywiście na obie :)

Zapisy trwają do 20-go czerwca, po tym terminie pamiętajcie wrócić
do tego posta, żeby zobaczyć kto do kogo wysyła kopertę.

Pierwsza z nich to koperta z kolorem różowym.
Pamiętajmy, że tutaj wkładamy kartkę, słodycze, przydasie i jakiś prezent
lub prezenty  i każda z tych rzeczy ma być tylko i wyłącznie w kolorze różowym!

Lista osób chętnych na różową wymiankę:



Już wiadomo kto do kogo wysyła różową wymiankę.

Dla pewności jeszcze wypiszę:

Leacathy do Akrimeks
Akrimeks do Czarna dama
Czarna dama do Świat według Basi
Świat według Basi do Micia Marzena Przybyła
Micia Marzena Przybyła do Witaminka
Witaminka do Chikaretta
Chikaretta do Bożena G
Bożena G do Leacathy
**********************

Druga z nich to koperta z kawą.
Tutaj wkładamy kartkę na pamiątkę, oraz wszystko inne co jest za kawą
związane.  Może to być kawa, mieć na wierzchu wzór kawy, smak lub jej
zapach, albo być do kawy jak na przykład kubek czy filiżanka, itd
Może być też i z herbatą, obie te rzeczy będą prawidłowe.

Lista osób chętnych na kawową wymiankę:


Już wiadomo kto do kogo wysyła różową wymiankę.



Dla pewności jeszcze wypiszę:
Witaminka do Sylwia Murzynowska
Sylwia Murzynowska do Bożena G
Bożena G do Czarna dama
Czarna dama do Micia Marzena Przybyła
Micia Marzena Przybyła do Akrimeks
Akrimeks do Witaminka

*******************************
A ja się przy okazji pochwalę jakie to w tym naszym blogowym świecie
żyją dobre duszyczki, które potrafią ot tak ze szczerego serca sprawić drugiej
osobie, w tym wypadku mi, ogrom radości. Dziewczyny jesteście takie kochane.

A mam tutaj na myśli Elunię, która pokazała kiedyś u siebie na blogu wyhaftowany
wzornik Ariadny. Zapytałam Ją wówczas w komentarzu, czy gdzieś można znaleźć
ten wzór do wyhaftowania? Jakież było moje zdziwienie i radość ogromna, gdy kilka
dni później dostałam list od Eluni a w nim ten wzornik, dzięki któremu będę mogła też
go sobie zrobić. Eluniu kochana jeszcze raz wielkie dzięki Ci za niego!

Jako drugą wymienię tutaj Martusię, z którą umówiłam się chyba jeszcze w lutym
na prywatną wymiankę Atc. Potem przyszła ta pandemia i w rezultacie nasze karty
wysłałyśmy sobie dopiero teraz w maju. I kolejne ogromne zaskoczenie, bo oprócz
kart Atc znalazłam w przesyłce jeszcze pełno innych super rzeczy. Martuś jesteś
niesamowita, a za te wszystkie prezenty jeszcze raz Ci ogromnie dziękuję!

A na sam koniec zostawiłam sobie mojego prywatnego anioła - Marzenkę.
Bo to jest anioł nie kobieta, Jej serce jest przeogromne i wiem, że nie tylko
dla mnie, bo wielu ludzi zostało już przez Nią hojnie obdarowanych, a znając
Marzenkę, to jeszcze wiele osób pozna Jej przeogromne serduszko i dobroć.
Marzenko nawet nie wiesz ile Ci zawdzięczam i jak jestem Ci wdzięczna za Twoją przyjaźń.
A za te skarby jakie od Ciebie dostałam to jestem gotowa nosić Cię na rękach. Dziękuję
Ci po stokroć za to wszystko. Zobaczcie jakie wspaniałości ostatnio do mnie przyleciały.

A nie mówiłam, że są wśród nas dobre dusze i do tego jeszcze anioły? :)
Dziś wymieniłam tylko trzy takie, a przecież jest Was znacznie więcej,
o czym ja osobiście przekonałam się już nie raz. Dobrze, że jesteście.
I wcale nie dlatego, że rozdajecie prezenty, ale dlatego, że macie dobre
serca. A właśnie takich ludzi, w koło siebie, chcę mieć jak najwięcej :)

30 komentarzy:

  1. Cudowne prezenty. Dziewczyny są niesamowite, tak jak i Ty.

    Chętnie wezmę udział w wymiance różowej.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach Lidziu dobrzy ludzie tak jak Ty przyciągają dobrych ludzi, sliczne prezenty i wielkie dziewczyny maja serducha !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty! Z wełenek na pewno wyczarujesz coś wspaniałego.
    Miłego dnia Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prezenty :) Dziewczyny podzieliły się swoimi dobrami i sercami.
    Piękna inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenty dostałaś :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe osoby przewijają się w tej naszej blogosferze. Lidziu, cieszę się, że takie piękne podarunki otrzymałaś.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty, mogę sobie wyobrazić Twoją radość.☺️ na pewno dobrze je wykorzystasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja odkąd bloguję to wiem,że tutaj są bardzo fajne osóbki:))dzielą się swoim czasem i swoim sercem:)))oby to trwało wiecznie,bo jest nam wszystkim potrzebna taka bezinteresowność szczególnie w dzisiejszych czasach:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowności 😁Jestem chętna na wymianę Ankę z kawą 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się Twoim szczęściem, Można tu w blogowym świecie poznać prawdziwe Anioły. :) Cudowne prezenty i to od serca, cudowne kobiety, aż mi się tu serce uśmiecha, bo takie posty naprawdę poprawiają humor. Pozdrawiam bardzo serdecznie. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super prezenciki dostałaś od aniołków dla aniołka :) Ja się zapisuję na obie wymianki i różową i kawową. Haha zrymowało się :) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne upominki! Cieszę się razem z Tobą :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. same cudowności! Ja też dziękuję za cudowności, jeszcze raz <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe prezenty, jak to pięknie patrzeć na to ile dobra w tej naszej blogowej rodzinie. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu z tymi Aniołami to masz 100% rację. Nawet nie wiedzą Ci co nie sa w naszym blogowym świecie ile tracą ! A tu sprawdza się powiedzenie dawaj a będzie Ci w dwójnasób oddane> Sama jesteś takim Aniołem to i dostajesz w zamian piękne prezenty. Gratuluję !!
    Bawcie się dobrze na tej wymiance .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. I właśnie potwierdzenie, że istnieją anioły😇👼

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prezenty, a jeśli chodzi o wymiankę to proszę mnie zapisać na obie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kusi mnie ta kawowa koperta ;) Zastanowię się ... Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prezenty :)
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lidziu kochana przepiękne i to od serca dostałaś prezenty!!! Wspaniały jest nasz blogowy świat. Co do zabaw to chociaż kocham róż to jednak nie dam rady wyrobić się :(. Popatrzę później na Wasze koperty :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  22. Prezenty wspaniałe. Zgodzę się z Tobą - w blogowym świecie wiele jest takich dobrych serc:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie bym dołączyła do wymianki, ale do 1 lipca nie dam racy nic przygotować, więc zaczekam na następną kopertkę i wtedy na pewno już nie odpuszczę. :) Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrzy ludzie przyciągają do siebie innych dobrych ludzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lidziu prześliczne prezenty od serca.
    Zgadzam się z Anią masz siłę siłę przyciągania Nasz Dobry Aniołku.
    I prawie zapomniałam oczywiście że zapisuję się na obie koperty bo lubię różowy i pije kawę, ale herbatę też.
    Pozdrawiam cieplutko Lidziu i przesyłam tulaski 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również zapisuję się na obie wymianki :) nie mogłam się doczekać kiedy dalej będziemy się bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Może i ja się skuszę na takie coś ❤️ Różową kopertę ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)