sobota, 20 czerwca 2020

Makowa panienka

Trochę czasu mi zeszło na jej haftowaniu, ale warto było ten czas poświęcić.

Kolorów w tym wzorze jest sporo, samej czerwieni jakieś kilkanaście odcieni. 
Ale za to jaki super efekt po wyhaftowaniu...

Wyhaftowałam ja dla siebie, docelowo będzie wisieć w ramce na balkonie.
Ramka, to trochę za dużo powiedziane, zwykła antyrama i passe-partout.
Więc jak to ja musiałam ją trochę po swojemu ozdobić. Zaczęłam od wstążki
Wiem, że łyso, ale nic się nie martwcie, to jeszcze nie koniec mojego
ozdabiania, jeszcze dojdą kwiatki, dorobiłam więc filcowe maki.

No i nie byłabym sobą, gdybym nie dodała też trochę świecidełek :)

Potem jeszcze trochę zabawy z listkami i łodyżkami i obrazek gotowy.

Tutaj jeszcze kilka spojrzeń z bliska na kwiatki

Nie pozostało mi więc już nic innego jak ją zawiesić

I jeszcze jedno ujęcie na koniec :)

Ramkę tą zgłaszam na zabawę, z myślą o której została zrobiona.

Sponsorem tego wyzwania jest anonimowa osoba, która ufundowała bon
o wartości 100zł do wybrania w sklepie Needle&Art lub Pasmanteria Haftix.

**************************

Potem się okazało, że moja makowa panienka pasuje również
na wyzwanie w Zielonych kotach, więc i tam ja zgłaszam.

******************************** 

A ponieważ haftowanie jest moja pasją, a pracę tą tworzyłam z prawdziwą
radością i przyjemnością, to chce ją również zgłosić jako inspirację na blogu Szuflada
życząc Wam wszystkiego co najlepszego z okazji Waszych 10-tych urodzin!

43 komentarze:

  1. Makowa panienka jest przepiękna :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny jest ten makowy elfik:-) Mam taki stempelek i zrobiłam z nim karteczkę niedawno:-) W wersji haftowanej przepięknie się prezentuje :-)Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna makowa panienka i fantastyczny obrazek! Lubię jak pokazujesz etapy wykonywania pracy, zawsze jestem ciekawa co tam na końcu wymyśliłaś.
    Miłego dnia Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No no, makowy legii prezentuje sie cudownie,nazywasz ją panienką, ale ja przyzwyczailam się tą serię tak nazywać, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko:), maki to piękny temat, a ten wzorek jest uroczy.
    Osiem Ci moja droga, że w dalszym ciągu podziwiam Twoje tempo wyszywania, nawet z tymi wszystkimi tłumaczeniami jak i kiedy to robisz nie umiem sobie wyobrazić jak szybko wyszywasz..tak z czystej ciekawości ile trwał ten haft? Nie wiem czy by mi starczyl miesiąc 😀 a tu tyle odcieni czerwonego..
    Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie, ciekawe co zrobisz nastepnym razem 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to nie liczyłam jak długo ją haftowałam, tym bardziej że w międzyczasie miałam prawie 2 tygodnie przerwy na robótki wszelakie. Ale tak mniej więcej licząc, gdybym siedziała nad nią co dzień przez około 4-5 godzin dziennie, to zajęło mi to jakiś tydzień...

      Usuń
    2. To i tak świetny wynik, muszę kiedyś policzyć ile godzin spędzam nad jakimś haftem.

      Usuń
  5. ale piękna panienka, śliczny obrazek, oj na balkonie za jej sprawą na pewno piekniej. Pozdrowionka i dzieki za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca! Efekt końcowy bardzo mi się podoba. Trzymam kciuki za Ciebie w zabawach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycająca panienka!
    Powodzenia w zabawach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu, cudna jest ta panieneczka, a oprawę dałaś jej po prostu mistrzowską.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, i super pomysł z takim kompleksowym zdobieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest przepiękna Lidziu :) Podziwiam. Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale cudowna makowa panienka! Ten haft jest tak cudny Lidziu, że i bez ozdobników na ramce wspaniale by wyglądał. Ale z nimi to taka całość, makowy pejzaż! Śliczny ten elfik!! Dziękuję Lidziu za przyłączenie się do szufladowych urodzin :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chylę czoła Lidziu nad tym haftem a przede wszystkim nad tymi konturami. Jak dla mnie rewelacja !! Przepiękny wzór, przepięknie wyhaftowany i przepięknie ozdobiony. Powodzenie w zabawach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ładnie wygląda na tej kratownicy wśród zieleni:) Cudna jest ta makowa panienka.
    Miłej niedzieli Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna jest! zarówno haft, jak i kwiatuszki i pomysł ze wstążeczką, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  15. I to się nazywa fantastyczna oprawa haftu! Makowa panienka wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Makowa panienka wyszła Ci niesamowicie.Kartka jest wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo Makowa Panienka, a będzie jej towarzysz 😊.
    Lidziu prześliczna jest i w tej zieleni wspaniale wygląda.
    Tulaski Lidziu 🤗

    OdpowiedzUsuń
  18. O raju jaka cudowna makowa panienka :) pięknie haftujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny, przeuroczy obrazek Lideczko i wspaniale go ozdobiłaś:-)
    Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna ta panienka a ramka stanowi jej godną oprawę. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lidziu mistrzowskie wykonanie. Makowa panienka z konturami wygląda bosko a po dodaniu rameczki, kwiatuszków i calych detali prezentuje się olśniewająco. Masz Ty kochana pomysly pierwsza klasa. Buziaki☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny haft! Z odcieniami zawsze jest trochę roboty, ale jaki efekt, cudo :DDD

    OdpowiedzUsuń
  23. No Francja-elegancja i świetnie wygląda na ścianie wśród zieleni. Powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pod wielkim wrażeniem tego haftu Lideczko !!!
    Oraz jego oprawy,ozdób :) Pięknie prezentuje się w Waszym ogródku ;)
    Cudna ta panienka i maczki wspaniałe :) Buziaki ;)*

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniale Ci wyszedł ten obrazek! Cudowności, bardzo ładny wzór no i motyw makowy ma wielu sympatyków :) Niech obrazek umila Ci czas na balkonie. Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały haft Lidziu !
    Uwielbiam maki więc Twoja interpretacja z ramką ozdobioną w ten
    sposób zachwyca mnie podwójnie. Mistrzostwo....już zazdroszczę Ci tak
    pięknie ozdobionego balkonu :)
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  27. O raju Lidziu na balkon?????nie szkoda Ci takiego pięknego haftu wystawiać na warunki atmosferyczne????chociaz nie powiem ,wygląda przepięknie w tej balkonowej zieleni:)))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudo Lidziu.:) Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniach.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. powaliłaś mnie na kolana - ale cudna makowa panienka i te maczki ach :))) Całość prezentuje się prze wspaniale :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękną ozdobę balkonu zrobiłaś sobie Lidziu :) ja bym się bała tak haft na słońce wystawiać, że wypłowieje... pięknie oprawiłaś swój haft! Brawo! Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudny hafcik, a po ozdobieniu obrazek wygląda rewelacyjnie :) Podziwiam i pozdrawiam i trzymam kciuki za wszystkie wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczny haft i super pomysł na ramkę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękujemy za życzenia! Cieszę się, że zechciałaś zgłosić swoją pracę do naszego urodzinowego wyzwania :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)