środa, 28 lipca 2021

Oblicza, odbicia, odsłony sztuki - hurcik :)

 Nadrabiam zaległości w zabawie u Izuni.

Kilka miesięcy miałam w pracy i w domu tak intensywne,

że kompletnie nie miałam sił żeby się za cokolwiek wziąć.

W tym miesiącu jednak się zmobilizowałam i coś potworzyłam.

Na tę konkretną zabawę powstały kartki:






Zostało mi jeszcze tylko Bodi w kokonku.

Mam pomysł na tą pracę, tylko nie wiem czy się wyrobię w terminie.

Widziałam, że spora część osób poszła tropem Gosi i zrobiła kartki z Jezuskiem.

obawiam się, że jak nie zdążę z tym co chcę, to też tak zrobię, ale zobaczymy...


A na koniec pokażę Wam jeszcze dwie prace, tym razem moich koleżanek.

Zaproponowałam im zabawę. Każda z nas dostała taki sam kawałek serwetki

i musiałyśmy z niej stworzyć pracę. Ja decu nie robię więc przykleiłam ją na papier

Wycięłam odpowiedni kształt kartki, przykleiłam okienko, zrobiłam tło...


 Efekt końcowy widzieliście powyżej.

A tutaj prace moich koleżanek. jednej Kasi


I drugiej Kasi


A tutaj wszystkie trzy prace razem. Super to wygląda.

Jeden i ten sam element, a jednak każda praca inna :)


Tak nam sie to spodobało, że co miesiąc postanowiłyśmy sobie tak tworzyć.

Czekam więc na wytyczne, jaki tym razem będzie wspólny element.

30 komentarzy:

  1. SUPER !!! Piękne wszystkie karteczki, a efekt trzech takich samych, a jednak całkiem innych jest niesamowity :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne i oryginalne prace. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu, bardzo dziękuję za tyle pięknych prac do odsłon zabawy. Wszystkie są świetne! Dziewczynka z arbuzem cudowna. Hafcik wykonałaś wspaniale. a osoba, która obdarujesz kartką będzie miała naprawdę wspaniały dzień:))) Kartka ludowa - rewelacyjna. Ten haft jest śliczny. Forma kartki bardzo pomysłowa. Sikorki - kartka super! I zabawa, którą wymyśliłyście bardzo fajna. Podziwiam wszystkie prace:))) Chłopca z psem zostawiłam na koniec:))) Śliczny haft. Skojarzył mi się z moim synem, bo do dzisiaj robi naszemu, a w zasadzie swojemu psu prezenty:))) Mieszka w innym mieście, gdy przyjeżdża do domu zawsze ma dla Bastka-psa podarunek - wiadomo smakowity lub do zabawy. Nasz Bastek ma 9 lat, a z synem wyprawia różne wariacje - jak szczeniak (duży, bo ma prawie 50 kilo:)))
    Lidziu, jeszcze raz dziękuję i... czekam na Bodiego:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne karteczki Lidziu a hafciki urocze na kartkach.Fajna koleżankowa zabawa.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałe prace! A do tej dziewczynki z arbuzem buzia sama się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Lidziu, że udało Ci się nadrobić wszystkie tematy u Izy. Mnie sie wszystkie Twoje kartki spodobała. Hafciki rewelacyjne a pomysł z tym samym elementem na zabawę świetny. Sama jestem ciekawa co tym razem wymyślicie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne interpretacje Lidziu, wszystkie kartki są prześliczne. Najbardziej urzekła mnie kartka ludowa - cudeńko. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Liduś, wszystkie kartki są cudne, ale ta z sikoreczkami - ach, będę bezwstydna i napiszę, że jeśli nie masz, co do niej planów, to przy jakiejś okazji pamiętaj o mnie:)
    Fajną zabawę wymyśliłyście.
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie kartki przepiękne:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne prace! Wszystkie zachwycają:) a z koleżankami wpadłyście na świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dałaś czadu, tyle prac na raz :) na ludowo mi sie podoba, cudownie kolorowa :) a sikorkowa zabawa wyszła Wam bajecznie :)same creatywne babki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski hurcik Lidziu. I jak precyzyjnie wykonany. Zabawa fajna, każda praca ciekawa. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne te prace warto było povzekać😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze podziwiam Lidziu te Twoje haftowane karteczki jestes w tym mistrzem !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu, Ty tworzysz cuda! Kartka na ludowo- obłęd <3 i w pierwszej chwili właśnie ona była moim faworytem. Ale jak zobaczyłam te sikorki! A do tego pomysł by z innymi rękodzielniczkami wykorzystać ten sam motyw- zamurowało mnie, gdy zobaczyłam efekt Waszych poczynań. Gratulacje dla Ciebie i obu Kasi, bo powstały naprawdę fenomenalne prace :) Życzę Wam dalszej, miłej zabawy i z niecierpliwością czekam na kolejne projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne prace! Wszystkie kartki wyjątkowe, każda inna i zachwycająca:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie dobrałaś hafty do tematów Izy! Sikorkowe prace rewelacyjne! Cudownie mieć z kim tworzyć😀

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje karteczki są przepiękne. Wspaniale skomponowane i perfekcyjnie wykonane. Widać że przemyślalas każdy szczegół. Brawo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lidziu piękne prace. Bardzo podoba mi się hafcik dziewczynki z arbuzem :). Jak apetycznie go zajada :)).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  20. Lidziu ostro nadrabiasz zaległości.
    Piękne pracę.
    Pozdrawiam serdecznie i przesyłam tulaski 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Doskonale Cie rozumiem...praca zabiera mi tyle czasu, że nie mam potem sił na cokolwiek...do tego różne rodzinne problemy i wszystkie przyjemności stoją obok..
    Kartki zrobiłaś przepiękne! Wspaniale się prezentują, naprawdę się zmobilizowalas 😘 pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne prace! Sikoreczki obłędne- buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne hafty, urocze sikorki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ wspaniałe kartki powstały wszystkie rewelacyjne. Bardzo mi się też podobają kartki stworzone przez koleżanki świetny pomysł na twórcze wykorzystanie tego samego motywu, czekam na kolejne odsłony, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje karteczki Lideczko ogromnie mnie zachwyciły, są normalnie niesamowicie przepiękne!
    Prace z ptaszkami są wspaniałe, brawo!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne karteczki - hafciki rewelacja :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Brawo!.Śliczne hafciki i świetnie wykorzystane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne wszystkie hafciki ,wielkie brawa

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne prace Lidziu. Mnie najbardziej urzekła ta z sikorkami, rewelacyjny miałaś pomysł Lidziu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)