sobota, 21 lutego 2015

Wymianka na Wielkanoc

A jednak! Nie wytrzymałam i stwierdziłam,
że jeżeli tylko znajdzie się ktoś chętny, to ją zrobię :)
A myślę, że tak, tym bardziej że już 3 osoby o nią się pytały.

No i skoro zrobiłam wymiankę na Boże Narodzenie,
to do kompletu pasowałoby zrobić też i tą wymiankę :)

A więc teraz oficjalnie ogłaszam Wymiankę na Wielkanoc.



Wymianka będzie dokładnie na tej samej zasadzie co poprzednia.
Dla osób które nie wiedzą o co chodzi jeszcze raz wszystko napiszę.

Zasady wymianki są następujące:

- Zapisywać się można od dzisiaj do 10 marca
- Banerek umieszczamy na swoim blogu, może więcej osób się wtedy przyłączy :)
- Zapisujemy się w komentarzu pod tym postem
- Osoby "nowe" proszę też od razu o wysłanie mi swojego adresu do wysyłki
- Zdjęcie (jedno) całości prezentu wysyłacie do mnie na maila
- Paczuszki będziemy wysyłać metodą łańcuszkową czyli Kasia do Basi, Basia do Zosi, itd
- Adresy, kto komu wysyła prezent roześlę Wam 11 - 12 marca
- Nie zdradzamy kto komu robi paczkę, niech to dla nas będzie niespodzianką :)
- Paczuszki wysyłamy między 16 a 23 marca (to już termin ostateczny)
- Na blogach swoimi paczuszkami chwalimy się od 4 kwietnia
- I najważniejsze: W paczuszce ma się znaleźć dokładnie 5 rzeczy!

I już tłumaczę o jakie rzeczy mi chodzi: 
Poniżej przedstawiam Wam 3 pary.

JAJKO lub KURA
KOSZYCZEK lub "UBRANKO" NA JAJKO
BARANEK lub ZAJĄCZEK

Z każdej pary wybieracie tylko jedną rzecz, którą włożycie do paczki,
np: jajko, koszyczek, baranek A do tego coś słodkiego koniecznie z motywem
świątecznym oraz kartka z życzeniami wielkanocnymi
A to wszystko dlatego, żeby nie było sytuacji, że jedna osoba
otrzyma skromny prezent, a druga bardzo bogaty.
Ja bym chciała żeby wszyscy byli obdarowani sprawiedliwie.

 I mimo, że wszystkie paczki będą "jednakowe"
to i tak będą się różniły, sami zobaczycie.

Do zabawy zapraszam wszystkich, nawet osoby, jak ja to mówię "nie robótkowe"
Ponieważ prezenty mogą być ręcznie robione, ale nie muszą,
równie dobrze mogą być też kupne.
I nie musi to być konkretnie baranek, tylko np: notes z barankiem
Nie musi to być sam zając, może to być np zakładka do książki z zającem.
Pod pojęciem "ubranko" na jajko rozumiem wszelkiego rodzaju ocieplacze na jajaka,
albo też miseczki, podstawki, nakładki, wszystko to w czym jajko może stać ozdobnie na stole.
W razie jakichkolwiek pytań pytajcie, wszystko chętnie wytłumaczę.

Jeszcze jedna ogromna prośba. Osoby, które mogą wysłać prezent za granicę,
proszę o napisanie mi tego osobno w mailu (nie w komentarzu)
Osoby z zagranicy mogą się zapisywać na wymiankę, a wezmą w niej udział
pod warunkiem, że albo znajdę choć jedną osobę chętną do wysyłki za granicę,
albo znajdą się minimum dwie osoby z zagranicy chętne do wymianki :)

A tutaj już lista osób chętnych do wymianki:

49 komentarzy:

  1. Córcia ale będzie znowu świetna zabawa i będzie co oglądać wszystkim chętnym życzę miłej zabawy i udanych prezentów a tobie życzę dużo chętnych do wymianki :-) spokojnej nocy całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie może mnie zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dam znać na koniuszku, bo nie wiem jak z czasem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jestem jedną z tych 3 osób;) Oczywiście się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to i ja sie zapisuje na taka wymiankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mile wspominam wymiankę bożonarodzeniową, więc bardzo chętnie wezmę i w tej udział. Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie brałam udziału w wymiance na Boże narodzenie z braku czasu, ale tym razem się zapisuję! I już kurcgalopkiem mknę do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu, czytając posta przeglądałam swoje przydasie z których coś powstanie, obliczyłam, czy wystarczy mi czasu i teraz ze spokojem mogę stanąć w kolejce :))) Porywam banerek i znikam, życząc Tobie i Wszystkim tu obecnym, wspaniałej zabawy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogłam się doczekać. Wiedziałam, że nie odpuścisz sobie takiej fajnej zabawy. Po ilości chętnych w wymiance na BN stwierdzam, że zabawa była przednia. Wszelkich formalności dopełnię jak wrócę do domu. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie było w poprzedniej zabawie, więc możesz mnie wpisać na listę. myślę, że się wyrobię terminowo, bo grafik dość napięty, ale co mi tam , raz się żyje, to spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też się zapisuję :) obiecuję 5 rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja, ja, ja!
    Chyba zaczynam isę uzależniać od Twoich wymianek....ale to bardzo pozytywne uzależnienie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się, banerek wstawię wieczorkiem jak się wproszę na laptopa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidzia jak bym miała nie dołączyć do tak świetniej zabawy . Lubie te twoje wymianki i cieszę się z organizacji. Bawię się z Wami !!!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. oj oj wyjeżdżam teraz na dwa miesiące nie wiem jak ogarnę zaczęte zabawy pomysł fajny lecz nie dam rady, ale będę śledzić waszą wymiankę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z miłą chęcią dołączam do zabawy :-) Bardzo dobry pomysł z tymi pięcioma rzeczami, lubię takie jasne reguły :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piszę się na wymianke! I już zabieram do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak można się nie bawić w tak doborowym towarzystwie :) Lidziu, Twoje wymianki są extra :) Zapisuję się i ja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja z wielką ochotą się zapisuję, bo uwielbiam Twoje wymianki :)))
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Lidzia weź i mnie pod uwagę :) poprzednia wymianka była super to i teraz też będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. i ja też się zapisuję :)
    Ale się uaktywniłam.... jak na mnie mocno.... :) hehe...ale jest zabawa fajowa !
    dzięki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie czekałam na Twojego posta z wymianką. Oczywiście zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie szalone decyzje i bardzo podobają mi się zabawy na Twoim blogu. Dołączam i do tej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też chciałabym się przyłączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o jeżeli można to i ja się chętnie dołączę;) dane zaraz wysyłam swoje;)

    OdpowiedzUsuń
  26. A niech będzie mój pierwszy raz, zaraz wyślę swoje dane :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O. Fajnie. I ja też się chętnie przyłączę. :) Mój adres już masz w poprzedniej wymiance ( ciągle czekam na swoją kolej ;)) Ja jestem bardzo chętna na takie zabawy. Rozumiem, że już mogę szykować co wyślę danej osobie?

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy w takich wymiankach nie brałam udziału, więc pora spróbować. Dołączam się i szykuję prezenty, bo właśnie jestem w transie wielkanocnych ozdób. Podaję mój e - mail arlahobby2@gmail.com
    Nie wiem czy będę umiała dodać baner na swojej stronie.
    http://arlahobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuję się i ja to zabawy adres mój już masz z poprzednich zabaw.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. zapisz mnie :) dawno się niczym nie wymieniałam

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się :)
    banerek http://kulskowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Pozdrawiam serdecznie, zapisuję się na wymijankę, wspominam bożonarodzeniową, w której brałam udział. Miałam trochę opóźnienia, ale mam nadzieję, ze tym razem będzie lepiej. Gosia http://arcadiancsc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Po wielkim namyśle zgłaszam się i ja do zabawy. Zapowiada się, że będzie fajnie. banerek na http://robotkimarzeny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. No i znowu dużo chętnych - fajnie. A mi jakoś chęć uciekła.

    OdpowiedzUsuń
  35. To i ja chętnie wezmę udział w tej zabawie:)
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie będzie mieć coś nowego wielkanocnego więc i ja chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  37. ja też się zgłaszam :) fajne jasne zasady wymianki są wielkim plusem i prztdatną wytyczną w tworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Również się zgłaszam. Na pewno będzie fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jeszcze zdążyłam,proszę o dopisanie mnie do listy

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapisuję się z nadzieja, że się wreszcie zchoróbska wykaraskam :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. W ostatniej chwili ja równiż sie zapisuję.
    Adres już wysyłałam przy Bożonarodzeniowej wumiance
    Pozdrawiam!
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  42. Potwierdzam. Adres otrzymałam. Prezent jeszcze w produkcji, ale będzie wysłany na czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Adres wymiankowy dotarł. Fotka będzie na mailu pod koniec tygodnia, przed wysyłką.

    OdpowiedzUsuń
  44. Potwierdzam adres, prezent wysyłam jutro. Zdjęcie prezentu już wysłałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. A ja niestety nie otrzymałam prezentu od mojej pary :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)