wtorek, 16 sierpnia 2016

Jedna serwetka - trzy etapy

Dokładnie tak. Znalazłam sobie serwetkę, którą się robi na trzy razy.
A najfajniejsze jest to, że można na każdym etapie przerwać
robienie jej, a i tak będzie się nadawać do użycia :)

Etap I

Etap II

Etap III

Bez wątpienia efekt końcowy jest najfajniejszy :)
A tutaj jeszcze kawałek z bliska jak to wygląda


Tutaj schemat z którego koszystałam.
Znaleziony kiedyś gdzieś w internecie.



I jak zawsze 16-tego czas na kolejne losowanie w moim Candy.
A do kogo dzisiaj los się uśmiechnie?


I już wszystko wiadomo. Szczęście się uśmiechnęło do Uli K
Która wybrała sobie serwetkę słonecznik. Gratuluję Ulcia :)

Pozostałym uczestnikom życzę szczęścia w kolejnych losowaniach.
Pozdrawiam gorąco i miłego dnia Wam życzę

29 komentarzy:

  1. Córcia! ostatnio pokazujesz nam same cudeńka, Serwetka jest piękna w każdym etapie ,Ale ten końcowy etap jest prześliczny. Ulce gratuluje wygranej a Wam życzę spokojnej nocy całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleńko wielkie gratulacje i pozdrawiam Cię !!! Krysiu a Ty jeszcze nie spisz? Miałam nadzieje że dziś sama straszę :))) Lidziu witam cieplutko nocna porą:) Mały relaks przed snem i radośc dla oczu znajduję u Ciebie! Cudowna praca, serwetka tak jak Krysia pisze w każdym etapie prześliczna gratuluje i życze samych twórczych senków!!! Pozdrawiam!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu! Ja co dzień straszę, Lubię po nocach siedzieć :-) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Ta serwetka to dzieło z gornej półki podoba mi sie na kazdym etapie
    Gratulacje dla Ulki
    Pozdrawiam serdecznie i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękna ta serwetka! śliczna, jakbym zobaczyła którykolwiek z etapów to i tak bym pomyślała, że tak ma być, ale końcówka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu serwetka jest piękna. Połączenie koronki burgijskiej z tradycyjna szydełkową dało niesamowity efekt.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, robi wrażenie na każdym etapie! piękna! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała serwetka:-) Gratulacje dla Ulki:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu, zgadzam się że etap III najpiękniejszy, ale i te pozostałe są świetne! Napatrzeć się nie mogę! Dodanie koloru to bardzo efektowny zabieg!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna ta serweta!!!!!!!! Choć już wyobrażam ją sobie w jednym kolorze,,,,,Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna serwetka.
    Mi tam podoba się każdy z trzech etapów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeeejciu! Trzeci etap powala na kolana! Piękna serweta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No rzeczywiście Trzeci etap jest rewelacyjny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Uli :) Serwetka śliczna i właściwie wszystkie etapy podobają mi się, ale ostatni jest chyba najbardziej "bogaty". Piękne wzory i serwetki nam tu pokazujesz :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Uli! :))) A serwetka niezwykła, szczególnie zaś końcowy etap dodał jej uroku <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się takie stopniowanie piękna. Etap końcowy jednak zachwyca najbardziej. Prześliczna jest ta serwetka Lidziu. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Liduś, faktycznie etap końcowy najwspanialszy, choć i poprzednie też piękne.
    Ulci gratuluję słonecznika!
    A dla Ciebie - najserdeczniejsze uściski i buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lideczko, jesteś bardzo zdolna. Serwetka prześliczna, każdy jej etap jest wyjątkowy. Ale końcowy efekt przechodzi najśmielsze oczekiwanie. Połączyłaś wszystko takim fajnymi esami, może wężami...Bardzo mi się podoba! Serwetka jest wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękną tą serwetkę zrobiłaś:)jestem pod wrażeniem i wzoru i ogromu pracy:)))
    pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo elegancka serweta, świetna jest.
    ____________________________
    Pozdrawiam serdecznie, Ada!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękną serwetkę zrobiłaś Lidziu! Te etapy to fajny pomysł! Całość robi wielkie wrażenie!!! Mi najbardziej podoba się...słoneczko...etap II:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudna ta serwetka :) Przepieknie Ci wyszła - po prostu zachwycająca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Lidziu takiego cudeńka jeszcze nie widziałam. Nie masz ochoty dorzucić zdjęcia schematu do tej serwetki. Bo mam sporo gazetek z wzorami,ale takiego jest fantastyczny. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje Uli a serwetka Lidziu jest świetna!!! I faktycznie po każdym etapie nadaje się do używania!!!:) ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale świetna serwetka. Gratulacje dla Uli.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna serwetka Lidziu :)
    Ależ się cieszę :) taka niespodzianka po powrocie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)