sobota, 16 stycznia 2016

3 urodziny bloga

Tak. To dziś jest ten dzień, w którym mój blog obchodzi swoje urodziny.
Mam wrażenie, że dopiero co go założyłam, a to już minęły 3 lata...




Żadnych podsumowań tutaj robić specjalnie nie będę,
bo to nie o to chodzi ile mam wyświetleń bloga, czy liczbę komentarzy.
Dla mnie najważniejsze jest to, że dane mi było tutaj poznać wiele z Was.
Jesteście wspaniałe, kochane i wyjątkowe i ciesze się, że ze mną jesteście.

Mam nadzieję, że jeszcze wiele lat tutaj ze sobą spędzimy, tworząc,
wspólnie się inspirując, bawiąc i wspierając w tym co robimy.


*********************

Tak jak wspominałam 1 stycznia, nie będę robić candy.
Zrobiłam je raz, w pierwszą rocznicę tego bloga i myślę, że starczy.
Bo tak jak napisałam, candy wygrywa jedna osoba i na tym koniec.
A ja chcę obdarować zawsze więcej osób. Staram się to robić w ciągu roku.
I tak chcę zrobić też i teraz, stąd mój własny sposób na uczczenie tej rocznicy.




 Jako, że mój blog obchodzi 3 lata,
to też będą 3 rodzaje prezentów jakie rozdam.

Prezent numer 1
Chcę drobnym upominkiem nagrodzić te 3 dziewczyny,
które na chwilę obecną zostawiły u mnie na blogu najwięcej komentarzy.
Ogromnie Wam za to kochane dziękuję. A są to:

Prezent numer 2
Pierwszy post na moim blogu pojawił się dokładnie o godzinie 21:22.
Nagrodzę kolejne trzy osoby, których komentarze
pojawią się jako pierwsze, zaraz po tej godzinie. A będą to:
Bożena G
Klara D
Dżastii M
Dziewczyny gratuluję celności, wszystkie napisałyście komentarz dokładnie o 21:22

Prezent numer 3
Tutaj nagrodzę kolejne 12 osób,a kogo to się okaże w ciągu roku.
Chcecie wiedzieć co też ja sobie wymyśliłam? Ano wymyśliłam sobie,
że każdy kto tylko chce, może sobie wybrać prezent jaki chciałby ode mnie dostać.
A ja co miesiąc wylosuje jedną osobę, dla której ten prezent przygotuję.

Wybierać możecie ze wszystkich tych rzeczy, jakie do tej pory już się na moim blogu
przez te 3 lata pokazały, a także z tych rzeczy, które dopiero w ciągu tego roku się pokażą. 
Ograniczeń co do ilości wybranych rzeczy nie ma żadnych, tzn
że jedna osoba może wybrać jedną rzecz, a może też ich wybrać nawet i 10.
Możecie wypisać je już dziś, a możecie też dopisywać je przez cały rok.

Jedna prośba, żeby zawsze wpisywać je pod tym postem i wklejać mi link do
posta z którego daną rzecz chcecie, a także jakieś konkrety co do koloru czy wzoru.
 Na przykład: Chciałabym torbę z tego posta
http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/07/mam-torebke-haftowana.html
z motywem konia.
Albo: Chciałabym pudełko z tego posta
http://misiowyzakatek.blogspot.com/2013/06/kolejne-ubranka.html
w kolorze niebieskim z białymi dodatkami.

Pierwszą osobę wylosuję 1 lutego, a kolejne osoby będę losować zawsze 16-go.
Wysyłam tylko na terenie Polski!
Banerek przekierowujący do tego posta będzie wisiał z prawej strony mojego bloga.
Osoby chętne na prezenty proszę o wklejenie tego banerka przynajmniej na jakiś czas.

Wszystkie obrazki znalezione są w internecie
 


WYGRANA W STYCZNIU! - Raeszka - Serwetka z zającem 

WYGRANA W LUTYM! - Ula K - Siateczka ecru z brązem

WYGRANA W MARCU! - Marrika91 - Poszewka na poduszkę z kwiatem

WYGRANA W KWIETNIU! - Ula K - Dzwoneczki
 


WYGRANA W CZERWCU - Pomieszane-poplątane - Koszyczek

WYGRANA W LIPCU -  Raeszka - Makatka

WYGRANA W SIERPNIU - Ula K - Serwetka słonecznik

WYGRANA WE WRZEŚNIU - Cytrulina - Torba z haftowaną damą


WYGRANA W LISTOPADZIE - Dobranocnetwory - Podkładki pod szklanki

WYGRANA W GRUDNIU - Hubka38 - Serwetka

Lista osób i prezentów do losowania:
  1. Ania Iwańska - Wykrojniki bombki i choinki
  2. Dżastii MSiateczka niebieska lub czarna
  3. Anna TFoteliki na jajka, zielony i żółty
  4. Natalia F - Haftowane zwierzątka - piesek, kotek
  5. Natalia F - Haftowane zwierzątka - miś, żaba
  6. Niesforne nitki - Pudełko z zapałek 
  7. Ula K - Siateczka ecru z brązem
  8. Ula K - Siatka
  9. Natalia F - Notes
  10. Raeszka - Makatka
  11. Raeszka - Serwetka
  12. Raeszka - Główki bałwanków
  13. Raeszka - Siateczka ecru lub brązowa
  14. Raeszka - Serwetka z zającem 
  15. PawannaObrączki na serwetki - zielono, lub beżowo-białe
  16. Ania SNotes A5 z haftowanym misiem Fizzzi moon
  17. Ania S - Torba biała z haftem - Motyl
  18. Ania S - Siateczka (nie różowa)
  19. Biebrzmilska kraina - Kartka z krówką
  20. Biebrzmilska kraina Okładka na notes
  21. M-ka Strach - Kołnierzyk
  22. M-ka Strach - Siatka
  23. Misiek77 - Beżowo-brązowy organizer na mydełka
  24. Lucy z mazur - Siateczka kolor naturalny 
  25. Ania R - Poszewka z kobietą 
  26. Mikaglo - Pudełko z zapałek
  27. Marrika91 - Główki bałwanków czerwona, niebieska i zielona
  28. Marrika91 - Dzwonki na choinkę 2 sztuki biało-szare
  29. Marrika91 - Poszewka na poduszkę z kwiatem
  30. Raeszka - Serwetka w dzwonki
  31. Raeszka - Dzwonki
  32. Ula K - Serwetka z zajączkiem
  33. Ula K - Serwetka słonecznik
  34. Ula K - Dzwoneczki
  35. Ula KPodstawki pod szklankę
  36. Natalia F - Szydełkowe kwiatki 
  37. Jasmine ViseSerwetka
  38. Sylwia Bomba - Świecznik
  39. Ewulaki - Kalendarz
  40. Pomieszane-poplątane - Wieszak na klamerki
  41. Pomieszane-poplątane - Siateczka
  42. Pomieszane-poplątane - Album
  43. Pomieszane-poplątane - Koszyczek
  44. Mlenka - Torba z haftowaną damą 
  45. Raeszka - Serwetka słonecznik
  46. Raeszka - Żółte podkładki z zajączkami
  47. Raeszka  - Duży anioł
  48. Raeszka - Bombka z żółtymi lub białymi kwiatkami
  49. Raeszka - Serwetka nr 2
  50. Cytrulina - Torba z haftowaną damą
  51. Natalia Stefaniak - Siateczka czarna z biało-niebieską ważką 
  52. Natalia F - Kwiatek
  53. Hubka38 - Serwetka 
  54. Agnieszka Wardzińska - Serwetka 
  55. Dżastii M - Serwetka
  56. Dżastii M - Podusia
  57. Dżastii M - Zawieszka kotek
  58. Raeszka - Serwetka 
  59. Dobranocnetwory - Poduszeczka
  60. Dobranocnetwory - Siateczka
  61. Dobranocnetwory - Sakiewki
  62. Dobranocnetwory - Dzwoneczki
  63. Dobranocnetwory - Podkładki pod szklanki

131 komentarzy:

  1. Gratuluję 3 rocznicy bloga! To już kawał czasu.
    Banerek z chęcią przykleję na blogu, ponieważ już od jakiegoś czasu oglądam Twoje prace i jestem nimi urzeczona. :)
    Pozdrawiam serdecznie i sto lat, sto lat....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za te miłe słowa, nawet nie wiesz ile czytanie ich sprawia mi radości :)

      Usuń
  2. Gratuluję Lidziu;)Trzeci rok, to piękna rocznica;) Życzę Ci długich lat owocnego blogowania, wielu wspaniałych, takich jak dotychczas twórczych pomysłów,jeszcze więcej obserwatorów i uczestników konkursów, które organizujesz;)Pozdrawiam Cię cieplutko i ściskam mocno;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Gosiu, oby tak dalej było to będę szczęśliwa :)
      Uwielbiam wymyślać różne konkursy i zabawy, więc póki moje kochane uczestniczki są na nie chętne, to ja nadal będę je robić :)

      Usuń
  3. O WOW Lidziu Kochana ileż prezentów przygotowałaś :) Kochana pragnę CI złożyć najlesze życzonka z okazjii 3 rocznicy bloga,oby tak dalej Kochana , dziękuje że jesteś z nami :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angeliko kochana, to ja dziękuję Tobie i pozostałym dziewczynom, za to że Wy jesteście ze mną. Bez Waz prowadzenie tego bloga nie miałoby sensu, a już na pewno nie sprawiałoby mi takiej radośći :)

      Usuń
  4. Lidko, gratuluję!Cieszę się, że Cię ponałam i razem sie bawiłysmy:) Wymyslasz swietne zabawy, no i robisz ładne rzeczy.Gratuluję izycze długiego blogowania.
    Cieplutko pozdrawiam.

    p.s. Widzisz Lidziu, dzięki Tobie dowiedziałam sie, że moja trzecia rocznica przeszła nam koło nosa. Miałam 7 stycznia:))) To wszystko przez brak czasu:( Trudno.
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, Ty też Aniu już 3 latka jesteś z nami, prawie razem zaczynałyśmy. To ja Tobie kochana też życzę jeszcze wielu twórczych lat tutaj z nami na blogu. Obyś dalej zachwycała swoimi pięknymi pracami i zdjęciami :)

      Usuń
    2. Lideczko kochana, wróciłam aby się zapisać na Twoje śliczne kwiatuszki, czyli obręcze do serwetek w zielono-białym kolorze (lub beżowo-białym), ale wymyślam:) Buziak
      http://misiowyzakatek.blogspot.com/2014/11/na-swieta.html

      Usuń
  5. Gratuluje i życzę dalszych sukcesów w blogowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jej, ile prezentów :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy, oczywiście życzę Ci Lidziu jeszcze dużo wspaniałych rocznic na blogu, bo bez Ciebie byłoby nudno i smutno :)
    Bardzo dziękuję za wyróżnienie i teraz nie wiem, czy jeszcze mogę zapisać się na prezent, bo mam jeden upatrzony - haha :)
    Pozdrawiam serdecznie i buziam urodzinowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, no jasne, że możesz się zapisać na prezenty i to ile tylko chcesz. Tak samo jak możesz jeszcze próbować też zdobyć nagrodę z prezentu nr 2 pisząc komentarz po 21:22 :)

      Usuń
    2. No to jak mam pozwolenie od szefowej, to bardzo mi się podoba i chciałabym dostać fotelik na jajko w kolorze żółtym lub zielonym, który podziwiam w poście http://misiowyzakatek.blogspot.com/2014/04/i-po-swietach.html
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Lideczko, po pierwsze gratulacje z okazji pięknej trzeciej rocznicy istnienia bloga. Po drugie tworzysz cudowne rzeczy inspirujące wiele z nas. Po trzecie jesteś niezmordowana w tym co robisz, publikujesz posty z prędkością światła, przez co nie zawsze jestem w stanie dotrzeć do Ciebie z komentarzem, za co przepraszam. Wymyśliłaś wspaniałe zasady do swojej rozdawajki, bardzo oryginalne, które niejedną osobę zaskoczą, ale i uradują, bo kto by nie chciał mieć u siebie cząstkę Ciebie.
    Twórz Kochana nadal te swoje wspaniałości, coś z niczego i ciesz nasze oczęta przez wiele następnych lat. Jestem zaszczycona, że dane mi było Cię poznać wirtualnie. Powodzenia.
    Ps. Na razie nie zapisuję się na to Candy, więc i banerka nie pobieram, zobaczymy co czas przyniesie.)
    Buziaczki pszczółeczko.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, jesteś wspaniała. Aż mi łzy stanęły w oczach jak czytałam. Tyle wspaniałych słów na mój temat. A ja jestem tylko zwykłą, małą, szarą myszką która lubi tworzyć i lubi sprawiać radość innym. Stąd też ten mój blog i sposób jego prowadzenia. Kochana nie przepraszaj mnie za brak komentarzy, ja i tak wiem, że do mnie zaglądacie. Ja też nie jeden raz tylko zajrzę nie komentując, bo czasem człowiek zwyczajnie nie ma na to czasu i to zrozumiałe.
      A gdybyś czasem sobie coś wybrała, to śmiało napisz co by to było :)

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji 3 rocznicy bloga .Ojej ale niespodzianka Ty to lubisz robicc prezenty i niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj lubię Basiu, lubię. Ja to wprost uwielbiam. Gdybym tylko miała dłuższą dobę i woreczek pełen pieniędzy to byście co chwilę odbierały jakieś przesyłki od listonosza. A tak to tylko nie które z Was i to tylko co jakiś czas... :)

      Usuń
  10. Gratuluję trzeciej rocznicy blogowania i życzę wielu ,wielu kolejnych ,mnóstwa inspiracji ,zabaw i rosnącego grona życzliwych komentatorów oraz uczestników Twoich zabaw :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję CI Ewuniu za te miłe życzenia, oby tak było :)

      Usuń
  11. Lidziu, ja Ci życzę następnych lat blogowych, wspaniałej atmosfery na blogu, żeby zawsze zaglądali tutaj tylko życzliwi ludzie.
    Jak już pisałam kiedyś u mnie, jesteś Guru jeśli chodzi o zabawy na blogach. Zawsze uczciwie, z zaangażowaniem godnym podziwu i sprawiedliwie. Do tego mnóstwo osób, które obdarowujesz swoim sercem. Cieszę się, że i ja wśród tych osób jestem i wykonane przez Ciebie rękodzieło, zdobi moja półkę :) Dziękuję Ci za te 3 lata :)
    Nie opublikuje posta o 21.22, bo i tak nie trafię w godzinę, na razie nie będę tutaj wymieniać co bym chciała, ale banerek powieszę, żeby inni również do Ciebie mogli trafić :)
    Pozdrawiam Cie serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, jesteś kochana i dziękuję Ci za tak wielkie uznanie dla tego co robię. Aż się chce wtedy robić to dalej :) Jesteś kochana!
      Gdybym coś Ci wpadło w oko to śmiało napisz, a może i do Ciebie los się uśmiechnie. A ja będę szczęśliwa móc znowu czymś Cię obdarować :) A z komentarzem po 21:22 to kto wie.... zobaczymy kto trafi. Są aż trzy nagródki, więc warto próbować :)

      Usuń
  12. Gratuluję Lidziu! Też cieszę się że Cię poznałam i... masz rację, w blogowaniu nie chodzi o statystyki, ale o poznanie takich szalonych, robótkowo zakręconych kobitek;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Co by mi było po statystykach, gdyby to był jakieś całkiem anonimowe osoby, których w ogóle nie znam i o których kompletnie nic nie wiem. Z Wami tutaj czuję się jak u siebie. jesteście taką moją blogową rodzinką i to jest najważniejsze. Cieszę się Aniu, że też jesteś tutaj ze mną :)

      Usuń
  13. Gratuluję Ci Lidziu serdecznie, Ja jestem dopiero od niedawna obserwatorem Twojego bloga, ale w tak krótkim czasie zdążyłaś przekonać mnie do Siebie, i odwiedzam twój blog regularnie :) Prace które wykonujesz są przepiękne, życzę ci wielu kolejnych lat blogowania i mnóstwa inspiracji do dalszego tworzenia :)

    Do zabawy się zapisuję, banerek jest już na moim blogu mikaglo.blogspot.com, jednak nie potrafię wybrać konkretnej rzeczy na ewentualną nagrodę, więc jeżeli szczęście mi dopisze zdam się na Ciebie, bo każde z tych wspaniałości będzie dla mnie prawdziwym wyróżnieniem i możliwością podziwiania twoich zdolności na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że do mnie zaglądasz i bardzo Ci za to dziękuję. I za te wszystkie miłe słowa. Zapraszam do zabawy, tylko proszę napisz przy okazji co byś chciała, wymień wszystko na co tylko masz ochotę. Tym razem chcę Was obdarować tym co na prawdę Wam się podoba lub przyda, a nie tym co sama wymyśliłam. Masz na to rok czasu, więc czekam :)

      Usuń
  14. gratuluję Ci trzeciej rocznicy i życzę jeszcze wielu kolejnych. Ty jesteś tak kochana i niesamowita, że bez przerwy dzielisz prezentami. Jak coś sobie upatrzę, to na pewno tu wrócę i napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróć Kornelko, wróć i napisz co byś chciała. A nóż to do Ciebie się szczęście uśmiechnie :) A wtedy ja z ogromną radością przygotuję to co będziesz chciała :)

      Usuń
  15. Gratuluję rocznicy i życzę dalszej weny twórczej:) Ja od nie dawna prowadzę blog ale zainteresował mnie też Twój.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu, ciesze się i mam nadzieję, że rozgościsz się tutaj na dłużej :)

      Usuń
  16. Córeńko! ja również gratuluje ci tej trzeciej rocznicy i życzę ci dalszych wspaniałych rocznic , wspaniałych pomysłów na dalsze prace jak i pomysłów na wspaniałe zabawy ale przede wszystkim życzę ci aby dalej otaczały cię takie wspaniałe osoby jak do tej pory bo stwarzacie taką cudowną wspaniałą rodzinkę kocham cię całuski pa miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mamuś. pomysłów to mi nie brakuje, mam ich sto na minutę :)
      Najważniejsze to otoczenie tych wspaniałych osób, te moje kochane dziewczyny są na prawdę wspaniałe, co już tak wiele razy mi pokazały i dały odczuć. Co ja bym bez Nich zrobiła? Są dla mnie jak rodzina i nie wyobrażam sobie dnia bez nich tutaj na blogu :)

      Usuń
  17. Gratuluję Ci Lidziu 3 rocznicy:))oj leci ten czas nieubłaganie:))u mnie niedługo 6 rocznica:))nawet nie wiem kiedy to minęło:)))
    pozdrawiam cieplutko i życzę Tobie wielu wspaniałych blogowych przyjaciół:)takich na zawsze:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko kochana, dziękuję Ci ogromnie za te miłe słowa. A Ty już 6 lat... to dopiero rocznica. I obyś jak najdłużej tutaj z nami była :)

      Usuń
  18. Czas leci nieubłaganie, mnie minęło już 6 lat blogowania, Tobie życzę,by blogowanie w dalszym ciągu sprawiało Ci wiele przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Basi. Z taki wspaniałymi osobami, jakimi Wy jesteście to blogowanie jest dla mnie prawdziwą przyjemnością :)

      Usuń
  19. Kochana gratuluję 3 rocznicy, życzę wielu wielu następnych. Kochana na pewo pokuszę sie na jakis Twój wytworek, tylko muszę zdecydować co też bym chciała. A wybór jest ogromny hihihihi Na razie pozdrawiam i jeszcze tu wrócę )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Agatko, że jesteś chętna. No masz trochę przeglądania, więc spokojnie sobie oglądaj i wybieraj :) A jak już coś znajdziesz to śmiało pisz :)

      Usuń
    2. Kochana wybrałam wreszcie, siateczke wybrałam, najchetniej jakąś pudrowo różową:)Ale mam pomysły:)

      Usuń
  20. Lidziu serdecznie gratuluję Ci 3 rocznicy i życzę wielu kolejnych lat oraz nieustającej weny w wymyślaniu zabaw, w których z przyjemnością uczestniczę.
    Pozdrawiam serdecznie i bardzo się cieszę, że Cię poznałam (choć tylko wirtualnie) :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu ja też ogromnie się cieszę, że mnie poznałaś :)
      He he taki żarcik :) Oczywiście ogromnie się ciesze, że Ciebie poznałam i ze się ze mną bawisz oraz zostawiasz mi często te wszystkie miłe słowa, jesteś kochana :)

      Usuń
  21. To już 3 lata? Gratuluję Lidziu! :) Na pewno wezmę udział w Twojej świetnej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Justynko, to już 3 lata, czas leci i to tak szybko...
      Cieszę się ogromnie, że chcesz się ze mną bawić :)

      Usuń
  22. Lidziu gratuluję ci 3 rocznicy super sprawa życzę ci wielu inspiracji i ciepłych słów od twoich czytelników super prezenty przugotowałaś na pewno będę do ciebie zaglądać pozdrawiam cieplutko ☺☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu, cieszę się ogromnie, że do mnie jeszcze zajrzysz :)

      Usuń
  23. Trzy lata to piękny blogowy wiek. Życzę Ci przynajmniej trzydziestu kolejnych (ciekawe, czy wtedy będą jeszcze blogi i jakiego sprzętu będziemy używać?) blogowych rocznic, nieustającej weny przynoszącej jeszcze więcej pomysłów, wielu czytelników bloga, a przede wszystkim życzę Ci, żebyś się nie zmieniała i zawsze była taką wspaniałą i niesamowitą osobą, jaką jesteś teraz. Dziękuję Ci również za możliwość poznania tak wielu świetnych osób, a prezentem dla mnie niech będzie dalsze uczestnictwo w Twoim blogowym życiu. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko kochana, dziękuję Ci ogromnie za te super życzenia. Ciekawe czy ja będę jeszcze żyć za 30 lat? Jak tak, to masz jak w banku, że będę tu rządzić :)

      Usuń
    2. Będziesz, będziesz :-) Takie stare to my jeszcze nie jesteśmy.

      Usuń
  24. Lidziu serdeczne gratulacje z okazji trzecich urodzinek Niech Ci się kochan dalej tak chce jak Ci się chciało przez te 3 latka. Zabawy jakie organizujesz są świetne co widac po ilości chętnych.
    Ja chętnie zapisze się w kolejce po prezencik nr 3. A chciałabym dostać wycinanki z wykrojników świątecznych - choinkę i bombki z tego posta - banerek już u mnie wisi http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/12/ciag-dalszy-karteczek.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anulka, ja też mam nadzieję, że nadal będzie mi się chciało :)
      Fajnie, że coś już sobie wypatrzyłaś :)

      Usuń
  25. Wszystkiego najlepszego z okazji 3 urodzinek :) Wielu wspaniałych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego z okazji trzecich urodzin :) prezentów dużo przygotowałaś :) Życzę Ci dalszych lat pełnych fajnych twórczych pomysłów, wielu zabaw, samorazlizacji i wielu przyjaciół zarówno bogowych, jak i tych rzeczywistych :) zgłaszam się do 3, ale nie będę nic wybierać, jeżeli weźmiesz mnie pod uwagę w losowaniu i wygrałabym to chciałabym od Ciebie niespodziankę :) szanse moje na wygranie są marne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko kochana, Wasze zgłoszenia będą brały udział w losowaniu przez cały rok, więc masz 12 szans :) A jak wypiszesz kilka rzeczy, to tych szans będzie jeszcze więcej :) Tylko wypisz proszę, bo tym razem będę wysyłać nie niespodzianki a rzeczy konkretnie wybrane. To też jest dla mnie ułatwieniem, nie muszę nic sama wymyślać bo dokładnie będę wiedzieć co chcecie. Czekam wiec na wybrane propozycje :)

      Usuń
    2. Lidziu to bardzo chciałabym wygrać taką siateczkę z brązem - zakochałam się - pierwsze zdjęcie (coś podobnego lub w odwrotnej kolorystyce) http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/08/siateczki.html lub taką http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/07/pamietacie.html

      Usuń
    3. Przyglądnęłam jeszcze trochę Twojego bloga, pazerność wzięła górę i buzia się uśmiecha do:
      http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/03/z-zajaczkiem.html
      http://misiowyzakatek.blogspot.com/2013/11/sonecznik.html
      http://misiowyzakatek.blogspot.com/2013/11/dzwoneczki.html
      http://misiowyzakatek.blogspot.com/2013/10/pod-szklanke.html

      Usuń
  27. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Bożenko i gratuluję. Jesteś pierwszą z 3 osób, które otrzymają ode mnie upominek. Podaj mi tylko proszę swój adres na maila lidia23@poczta.onet.pl I jako pierwsza możesz sobie wybrać kolor: żółty, czerwony czy różowy? Więcej nic nie powiem, reszta będzie niespodzianką :)

      Usuń
  28. Z okazji trzecich urodzin bloga życzę Tobie dalszych pomysłów na prowadzenie bloga i sukcesów w ich realizacji, dużo ciekawych, pełnych pasji i radości ludzi na Twojej drodze w życiu realnym i w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaro kochana dziękuję i serdecznie. No i Tobie też gratuluję, jesteś drugą osóbka, która dostanie ode mnie upominek. Więc jako druga będziesz wybierać kolor z dwóch, które pozostaną. Poczekamy tylko co wybierze Bożenka :)

      Usuń
  29. Kochana gratuluję wspaniałej rocznicy :) 3 latka to piękny blogowy wiek :) Życzę Ci wielu tak samo wspaniałych lat blogowania. Życzę Ci kolejnych wielu lat blogowych sukcesów oraz mnóstwa równo wspaniałych pomysłów. Jesteś cudowna i taka pozostań.
    A ja jakbym mogła mieć życzenie to oczywiście coś co mi się spodobało dawno temu. Chciałabym mieć torebkę z tego posta http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/08/siateczki.html w kolorze czarnym lub niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko kochana, bardzo Ci dziękuję za życzenia i te miłe słowa.
      No i Tobie również gratuluję, jesteś trzecią osóbką, która dostanie ode mnie upominek. Tobie kochana już niestety w udziale przypadnie ten kolor, którego dziewczyny nie wybiorą. Miło mi też że coś sobie wybrałaś, gdybyś jeszcze coś sobie wypatrzyła to śmiało pisz :)

      Usuń
    2. Dziękuję :) Cieszę się ogromnie że mi się udało :)
      Kolorem się nie przejmuję, bo wszystko od Ciebie na pewno będzie wspaniałe :)Ściskam Cię mocno Lidziu i oczywiście gdy mi się coś przypomni napiszę:) Siateczki utkwiły mi w głowie:)

      Usuń
  30. Już Tobie Lidziu zostawiłam komentarz pod tym postem, ale może uda mi się wstrzelić w wyznaczoną godzinę, po nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no niestety nie udało Ci się trafić w godzinę, ale napisz przy okazji co byś chciała, to może w którymś losowaniu CI się poszczęści :)

      Usuń
  31. Gratulacje rocznicy. 3 lata w świecie blogowym, to szmat czasu. A pomysł na obdarowywanie prezentami przez cały rok świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, jak tylko będziesz miała na coś ochotę to się śmiało pisz :)

      Usuń
    2. Przejrzałam troszkę Twojego bloga i wpadło mi w oko cudne pudełeczko z zapałek, dlatego w losowaniu dwunastek chciałabym się na nie zapisać http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/01/dziewczynka-z-zapakami.html Pozdrawiam:)

      Usuń
  32. Gratuluję 3 rocznicy i życzę kolejnych tak pięknych i jestem pelna zachwytu nad pomysłowością jaka w Tobie siedzi
    Pozdrawiam serdecznie i jestem bardzo zadowolony że poznalam wsrod blogowiczek tak ciepłą i sympatyczną osobę ktota jest dla mnie inspiracja i wsparciem e ciężkich chwilach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu kochana, dziękuję Ci za tyle ciepłych słów. Cieszę się ogromnie, że jesteś tutaj ze mną :)

      Usuń
  33. Najlepsze życzenia z okazji urodzinek, Lidziu. Życzę Ci jeszcze wielu, wielu kolejnych rocznic blogowych i nieustającej weny twórczej. Banerek porwę sobie na mojego bloga, z radością dopisuję się do zabawy, a prezentu jeszcze poszukam. Ściskam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj Gosieńko, szukaj. Mam nadzieję że coś Ci się tam spodoba z tego co już natworzyłam :) Buziaki przesyłam :)

      Usuń
  34. Wszystkiego najlepszego z okazji 3 urodzinek bloga! Życzę nieustających inspiracji do tworzenia kolejnych dzieł.

    OdpowiedzUsuń
  35. LIDZIU STO LAT i jeszcze więcej w robótkowym światku aby zawsze tworzenie przynosiło Ci radość i mnóstwo uśmiechu !!!
    oczywiście z uściskami :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje z okazji rocznicy:) Oby nigdy nie zabrakło i pomysłów na tworzenie i zabawy:) Kochana, a Ty jak zwykle zaskakujesz pomysłem na oryginalną zabawę:)obok której oczywiście nie mogę przejść obojętnie;) I tak sobie spokojnie przejrzałam Twój blog, prawie do końca;) bo jak napotkałam ten post to... normalnie oszalałam, takie tam cuda były:) Dlatego ja chciałabym z tego posta http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/07/zwierzatka.html zwierzątka, a jakie? hmm zależy ile bym mogła, bo mnie się marzą 4:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko napisz jakie byś chciała, a jak zostaniesz wylosowana to zobaczę co da się zrobić :)

      Usuń
    2. Ja bym chciała pieska, kotka, misia i żabkę:)

      Usuń
    3. Jeszcze bym chciała taki notesik:)
      Ale niewypełniony, co bym mogła w nim trzymać wszystkie adresy:)
      http://misiowyzakatek.blogspot.com/2014/02/czekoladowy-notesik_12.html

      Usuń
  37. Gratuluję kochana 3 latek- to wg mnie najsłodszy wiek , najbardziej kontaktowy ;))) O matuchno trzy lata, a ja nie mogę odważyć się na swój zakamarek w blogerze, buziaki pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anitko. Śmiało zakładaj i swój zakątek, do odważnych świat należy :)

      Usuń
  38. Gratuluję,to piękna rocznica,życzę kolejnych równie obfitych we wspaniałe wytwory i pomysły!Pozdrowienia i buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne, mam nadzieję że nie zabraknie mi ani pomysłów ani chęci na ich realizację :)

      Usuń
  39. Gratuluję :) Kolejny raz upewniam się jak bardzo niesamowita z Ciebie Kobieta :) Są różne osoby i różne blogi - Twój blog ciągle tętni życiem, a w Tobie masa energii i pomysłów niewyczerpana ilość:) Pozdrawiam serdecznie, ciesząc się zarazem, że kiedyś tutaj trafiłam... :) Obyś tworzyła tego bloga do końca świata i jeden dzień dłużej ;) ciągle z takim ogromnym sercem i otwartym umysłem :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko dzięki wielkie za te miłe słowa i za te super życzenia. Dzięki takim super osobom jak Ty, aż się chce tworzyć i tego bloga prowadzić :)

      Usuń
  40. Kochana wszystkiego najlepszego z okazji 3 latek bloga :).
    Życzę Ci dalszej weny twórczej do Twoich bardzo kreatywnych zabaw jak i pięknych prac :).

    Z chęcią się przyłączę do zabawy i banerek już wkleję. A ewentualnego prezentu muszę poszukać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko. Poszukaj sobie co tylko chcesz, a może to właśnie do Ciebie szczęście się uśmiechnie? :)

      Usuń
    2. Ech nie masz sumienia nad nami ;). Już mi paska brakowało, a ja tylko dokładałam co bym chciała :).
      Po wielu za i przeciw ;) skusiłam się na 5 rzeczy :). Tylko dopiero będę mieć dylemat jak mnie wylosujesz ;).

      Zatem poproszę o:
      - taką cudną makatkę do okna :)
      http://misiowyzakatek.blogspot.com/2014/11/makatka.html
      - serwetkę, która mnie oczarowała :)
      http://misiowyzakatek.blogspot.com/2014/11/ze-zotem.html
      - urocze bałwanki na choinkę :)
      http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/12/bawanki-atakuja.html
      - siateczkę w pierwszym kolorze albo brązie :)
      http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/08/siateczki.html
      Tylko jakby była możliwość na dłuższych "uszach" tak przez skos :).
      - oraz serwetkę z zajączkami, która mnie rozbroiła :)
      http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/03/z-zajaczkiem.html

      To wszystko :).

      Usuń
    3. Przy okazji zobaczyłam ile Twoich postów opuściłam ale wiesz sama, że człowiek nie jest w stanie wszystko przeczytać i jeszcze skomentować ...

      I przy okazji pośmiałam się z dowcipów i obrazków :).

      Usuń
    4. Kochana tutaj nie ma ograniczeń więc w ciągu roku jak jeszcze tylko będziesz miała na coś ochotę to śmiało piszę :)
      A dylematu nie będziesz mieć, bo ja każda pozycję wpisuję osobno i którą wylosują, tą prezentuję :) A reszta zostaje do losowania na kolejne miesiące.

      Usuń
    5. Przy piciu herbatki przejrzałam sobie Twoje posty z 2013 roku i wpadły mi w oko dwie kolejne rzeczy :).

      Mam zajączki, to może i dzwoneczki na serwetce będę miała do kompletu :).
      http://4.bp.blogspot.com/-O_y79losruI/UqWE7DbiyeI/AAAAAAAAC2U/6-kUnrP6M9o/s1600/serwetka+03.jpg

      Te dzwoneczki też są cudne :).
      http://4.bp.blogspot.com/-13FMclQBnZk/UoOcO4bgFOI/AAAAAAAACoQ/hZBUFVcf8k4/s1600/d1b.jpg

      Widziałam, że masz masę temperówek. Chętnie bym poczytała o ciągu dalszym Twojej kolekcji. Jakbyś nie miała pomysłu na posta ;).

      Usuń
    6. Ta serwetka też mnie urzekła :)
      http://misiowyzakatek.blogspot.com/2013/11/sonecznik.html

      Ech, zdecydowanie Lidka robisz za dużo pięknych prac :). Także wiesz do końca zabawy proszę nie robić nic ładnego żebym nie "musiała" dopisywać kolejnych rzeczy do listy ;).

      Żółte podkładki z zajączkami są cudne :).
      http://misiowyzakatek.blogspot.com/2014/04/komplet-podstawek.html

      Duży aniołek ... chyba najpiękniejszy szydełkowy jaki widziałam :).
      http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/12/anieli-w-bieli.html

      Bombka z kwiatkami na około, cudna :). Jeśli mogłabym prosić, to żółte kwiatuszki albo białe :).
      http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/11/czekoladka-mniam-mniam.html

      Serwetek nigdy dość :). Numer dwa mnie urzekła :).
      http://misiowyzakatek.blogspot.com/2013/04/w-wolnej-chwili.html

      Usuń
  41. najlepsze życzenia na urodziny:)wspaniałe 3 latka czas leci:)
    fajny kolorowy pyszny blog ,takie różności tworzysz sympatyczne candy rozdania i konkursy...dziewczyno do przodu życzę rozwoju nowych pomysłów bo my czytamy i chętnie podglądamy:)przyłączę się bo też lubię dawać zapraszam i do siebie:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu dzięki wielkie, aż "urosłam" po przeczytaniu Twojego komentarza, tyle miłych słów... Jeżeli tylko coś Ci się u mnie spodobało, to śmiało pisz :)

      Usuń
  42. Kochana dziękuję za zaproszenie na candy :) Ale ja tu wchodzę, czytam a tu takie rzeczy się dzieją :P Masz wielkie serduszko Kochana, bo chcesz tyle Osóbek obdarować :* Gratuluję 3 lat i życzę Ci wieeeelu kolejnych :* Dziękuję CI za te wszystkie wymianki jakie dla nas organizujesz :* za to że Ci się chce :* Robisz wiele dobrego :******

    Zakochałam sie w misiach fizzy moon już dawno więc poproszę o takowego (a można na notesie?):
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/10/haftowane-i-nie-tylko.html
    Bardzo mi się też podoba torba haftowana, bo jest motylek :))))
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/07/mam-torebke-haftowana.html
    i torba siateczka :)
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/08/siateczki.html

    Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję CI bardzo za te miłe słowa. Ciesze się, że coś Ci się u mnie spodobało. Zatem życzę Ci powodzenia w losowaniach :)

      Usuń
  43. Gratuluję 3 lat blogowania ,a na kolejne życzę wielu inspiracji .Oczywiście z chęcią wezmę udział w zabawie ,ponieważ robisz wiele pięknych rzeczy. Wypatrzyłam świetne kartki z krówkami i notesik o ten http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/01/w-niebieskim.html.Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i powodzenia życzę w losowaniach :)

      Usuń
  44. Gratuluję Ci serdecznie! I życzę Ci kolejnych 3...dziestu lat ;)
    Mi najbardziej sie podobają Twoje kalendarze :) Gdybyś chciała mnie odwiedzić zapraszam na http://ewulaki.blogspot.com/.
    AHA! A banerek udostępniony rzecz jasna :)

    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Ewuniu. Czy to oznacza, że chcesz wziąć udział w candy i jako nagrodę wybierasz kalendarz? Daj znać proszę.

      Usuń
    2. Tak :) Biorę udział i zapraszam na swoje candy http://ewulaki.blogspot.com/2016/02/ewulakowe-candy.html. I kalendarz chętnie przygarnę :)

      Usuń
  45. Marzy mi się kołnierzyk do sukienki :D http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/06/konierzyki.html
    i siateczka na książki :) więc taka troszkę większa - http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/08/siateczki.html lub http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/07/pamietacie.html

    Podziwiam szczególnie prace dziergane na szydełku - dla mnie to całe życie nieosiągalny szczyt. Piszesz, że jesteś samoukiem, a czarujesz szydełkiem jak prawdziwa koronkowa Dama :) Ach... :)

    OdpowiedzUsuń
  46. w końcu przejrzałam Twój blog i w oko mi wpadło:
    organizer na mydła w kolorach beżowo-brązowych: http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/01/mydekowy-organizer.html

    OdpowiedzUsuń
  47. No proszę,taka jestem ostatnio zaganiana,że zapomniałam o Twoim candy,przede wszystkim chcę Ci życzyć wszelkiej pomyślności,masy pomysłów,żeby Ci inwencja twórcza nigdy nie zmalała i daj Ci Bozia duzo zdrowia,żebyś miała na to wszystko siły.Ja osobiście chcę Ci jeszcze podziękować za to,że dzięki Tobie nie zlikwidowałam swojego bloga,prowadzę go już 6-ty rok i była chwila,że chciałam się z tego wycofać,ale trafiłam na Twój,Danusi i Ani blog i już mi takie ciągoty przeszły,fajnie jest do Was zaglądać,bo fajni ludzie bywają u fajnych kobitek,zabawy też są fajne i bardzo dobrze mi w Waszym towarzystwie,dziękuję.....
    a jak mogę coś chcieć,to Twoje siateczki są moim marzeniem,takie jak tu,http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/08/siateczki.html,tylko kolor jeżeli można,to bym chciała jakiś w miarę neutralny,a jak nie można to każdy może być,teraz tylko czekam na łut szczęścia,serdecznie pozdrawiam,ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko kochana, nawet nie wiesz jak się cieszę, że miałam wpływ na Twoją decyzję. Ten nasz blogowy świat byłby o wiele uboższy, gdyby Ciebie w nim zabrakło. Jesteś wspaniałą osobą, tworzącą śliczne rzeczy i cieszę się ogromnie, że mogłam Ciebie poznać. Dziękuję Ci że jesteś i się ze mną bawisz, mam nadzieję że jeszcze długie lata spędzimy tutaj razem :)

      Usuń
  48. Jak to się stało, że przeoczyłam taką zabawę! Gdyby mi się udało wygrać to poproszę o podusię z tą dziewczynką, w takich kolorach jak jest.
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2014/11/usia-siusia-wysza-mi-podusia.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Witaj Lidziu, u mnie banerek wisi już jakiś czas, jeszcze raz gratuluję z okazji urodzin i zyczę wielu kolejnych lat udanego blogowania. Na Twojej stronie zobaczyłam przepiękne pudełeczko z zapałek.
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/01/dziewczynka-z-zapakami.html
    Jeśli szczęście dopiszę to właśnie takie bym poprosiła.
    Pozdrawiam serdecznie,
    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Życzę wszystkiego najlepszego z okazji 3 rocznicy prowadzenia bloga. Przyłączam się do zabawy. Wśród Twoich dzieł najbardziej spodobały mi się: bałwanki http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/12/bawanki-atakuja.html, dzwonki na choinkę http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/01/dzwonki.html oraz poduszka http://misiowyzakatek.blogspot.com/2014/11/usia-siusia-wysza-mi-podusia.html. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namyśliłam się i chciałabym bałwanka z czerwoną, niebieską i zieloną czapeczką; 2 dzwonki biało-szare, a poduszkę z jakimś kwiatkiem :) Pozdrawiam

      Usuń
  51. Ja bym chciała jeszcze takie szydełkowe kwiatki jak na ostatnim zdjęciu:) http://misiowyzakatek.blogspot.com/2016/01/jeszcze-kilka-kartek.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  52. wybieram http://misiowyzakatek.blogspot.com/2014/11/ze-zotem.html choć wiele cudeniek tu ujrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dopisuję do listy, poproszę tylko o adres emial żebym mogła się skontaktować w razie wygranej :)

      Usuń
  53. biorę udział
    wybieram: http://misiowyzakatek.blogspot.com/2016/02/i-jeszcze-w-ksztacie-serca.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz proszę w jakim kolorze byś chciała ten świecznik i podaj proszę adres emial żebym mogła się skontaktować w razie wygranej :)

      Usuń
  54. Spóźniona jestem ale z życzeniami przybywam, bo ten post przegapiłam.
    Wszystkiego najlepszego Lidziu z okazji urodzin blogaska. Dużo radości i przyjemności z jego prowadzenia Ci życzę, jak również nie słabnącej weny twórczej i całej tony nowych pomysłów:)oraz mnóstwo czasu na wykonanie tych pomysłów:)

    Z przyjemnością też dołączę do Twojej zabawy:) banerek u mnie na http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/


    Bardzo podoba mi się Twój wieszak na klamerki i mnóstwo innych ale gdybym miała wybierać to coś z tego :)
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2013/10/wieszak-na-klamerki.html
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/08/siateczki.html
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2014/01/moj-pierwszy-album.html
    i http://misiowyzakatek.blogspot.com/2016/03/koszyczki.html

    OdpowiedzUsuń
  55. ach nie wytrzymałam :):)
    chciałam Ci Lidziu życzenia złożyć dopiero 1 lipca ;) tak na 3,5 roku blogowania ale nie wytrzymam
    kochana życzę Ci kolejnych lat prowadzenia bloga, kolejnych świetnych prac i mnóstwa pomysłów i kreatywności w ich realizowaniu
    a najbardziej z Twoich dzieł podoba mi się http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/07/mam-torebke-haftowana.html
    pewnie dlatego, że ta dama za mną "chodzi" ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  56. A czy ja też mogę dołączyć do zabawy? Mnie najbardziej również podoba się torba z damą - z dumą bym ją nosiła: http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/07/mam-torebke-haftowana.html
    Oczywiście także składam najlepsze życzenia urodzinowe! Pozdrawiam serdecznie! Banerek już u mnie jest: cytrulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. kochana gratuluję 3 rocznicy bloga, no może już 3,5 ;) Widząc Twoje prezenty przypomniało mi się jaka to frajda coś dostać a że dawno się nie bawiłam postanowiłam zapisać się u Ciebie. Marzy mi się siateczka z ważką, czarna siatka a ważka biało- niebieska http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/08/siateczki.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja chciałabym jeszcze tą śliczną broszkę:) http://misiowyzakatek.blogspot.com/2016/08/taka-maa-slicznosc.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Kochana! Jakoś nie chciałam zawracac głowy, ale....ta serweta mnie oczarowała

    https://misiowyzakatek.blogspot.com/2016/08/jedna-serwetka-trzy-etapy.html?showComment=1471344122191#c2677974819723625741

    mimo że tak mało czasu zostało, to spróbuję szczęscia. Taka serweta - biała byłaby cudnym prezentem. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  60. Jakoś wcześniej umknął mi ten post, a przecież wpadam zaglądam... no nic w kolejce stanę na kolejne miesiące. Piękne masz prace i wiele mogłabym tu dodać postów które mnie oczarowały ale wybiorę jeden/:
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2016/08/jedna-serwetka-trzy-etapy.html
    Piękna jest ta serwetka. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ohh dostałam śliczny perezencik, dizękuję kochana :)
    Powiem Ci jeszcze w tajemnicy, że nieziemsko podoba mi się serwetka z tego psta http://misiowyzakatek.blogspot.com/2014/11/ze-zotem.html
    Kosmiczna jest poszewka z tego posta http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/02/ach-spij-kochanie.html
    I podbił me serce kotek z tego posta http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/07/zwierzatka.html

    Wspaniałe robisz prace, a jedną z nich wzięłam sobie za punkt honoru też zrobić, ale najpierw muszę znaleźć dobry wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  62. http://misiowyzakatek.blogspot.com/2016/08/jedna-serwetka-trzy-etapy.html

    Cudna jest ta serwetka :).

    OdpowiedzUsuń
  63. To może i ja spróbuję szczęścia.
    Bardzo podobają mi się:
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2015/02/ach-spij-kochanie.html
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2014/05/siatka.html
    kolor jak w poście, niesamowicie podoba mi ten wzór
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2016/02/sakiewki.html i sakiewki są bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  64. I jeszcze jeśli mogę wybrać to dzwoneczki http://misiowyzakatek.blogspot.com/2013/11/dzwoneczki.html?m=1

    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2013/10/pod-szklanke.html?m=1 kolor biało szary zresztą z każdego byłabym zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)