sobota, 17 września 2016

Miesiąc w obiektywie - Wrzesień

Jak ten czas leci, już wrzesień. Ba! Już po połowie września...
Za chwilę przyjdzie jesień, będzie coraz chłodniej, coraz dłużej ciemno.
Ale póki co u nas jeszcze piękne słoneczne i gorące dni :)

Więc czas wziąć aparaty w dłoń i iść fotografować.
A co, to dowiecie się za chwilę.


Oj ciężki mam orzech do zgryzienia co miesiąc, oj ciężki.
Dlatego na przyszły rok już mam wymyśloną inną zabawę
związaną ze zdjęciami i fotografowaniem, ale taką w której
będę zwolniona  z wybierania tego najlepszego zdjęcia.
Tak sobie to wykombinowałam, że zrobicie to za mnie Wy :)

Ale póki co muszę to robić sama i tak w tym miesiącu
postanowiłam wyróżnić zdjęcie Natalki.
Świetny pomysł na to zdjęcie :)


Kochana gratuluje,postaram się do końca tygodnia
wysłać drobny upominek dla Ciebie.

No to teraz przechodzimy do kolejnego miesiąca zabawy

Zdjęcie znalezione w internecie

Zasady?



- Udział może wziąć każdy, kto tylko chce i ma ochotę

- Zdjęcia wysyłacie do mnie na maila lidia23@poczta.onet.pl
- Maksymalna ilość zdjęć to 6 sztuk na dany miesiąc

- Ważne: Zdjęcia muszą być Waszego autorstwa!!!
- Termin wysyłania zdjęć - do 16-go października

WRZESIEŃ - G.Karasiewicz 
 Jeszcze lato nie odeszło,
 a już jesień bliska.
 Wrzesień milczkiem borowiki
 skrył we wrzosowiskach,
 na polany rude rydze
 stadkami wygonił
 i rumiane jabłka strąca
 raz po raz z jabłoni.
 Jeszcze słońce o południu
 tak potrafi przypiec,
 jakby to nie wrzesień rządził,
 lecz upalny lipiec.
 Ale już chłodniejsze noce
 niż bywały w lecie.
 Liściom - żółknąć czas,
a ptakom - za morza odlecieć!

A tutaj już Wasze zdjęcia:

Nadesłane przez Bożenas 

Nadesłane przez  Chranna

Nadesłane przez Nela-guga 

Nadesłane przez Marta Skibicka

Nadesłane przez Renia

Nadesłane przez Klara D

Nadesłane przez Raeszka


Nadesłane przez Natalia F

Nadesłane przez Krysia

15 komentarzy:

  1. aaaaaaaaa moja złotówka wygrała:) chyba ją sobie na pamiątkę zostawię he he ;) Dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Natalki.
    Jaka ta papużka z banerka słodka!
    Liduś, piękny wiersz, pozwolę go sobie skopiować i dorzucić jeszcze do jesiennego albumu zanim go wyślę Ewuni.
    Tulę mocna, kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Córcia! Gratulacje dla Natalki, Wiersz cudowny zobaczymy czy da się go z fotografować :-) Miłego dnia całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcie, gratulacje dla wyróżnionej :)
    Wierszyk ciekawy i już się nie mogę doczekać jakie też do niego powstaną fotki :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo super:))fajny wiersz do obfocenia:))))gratulacje dla Natalki:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcie wybrałaś. Udanego fotografowania życzę Wszystkim
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że masz pomysł na kolejną zabawę fotograficzną. Teraz mogę już spać spokojnie hihi :).

    Wybrałaś bardzo fajne zdjęcie :).

    Wierszyk też super tylko mam nadzieję, że w końcu pojawią się u nas jakieś grzybki ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje Natalce. Piękny wierszyk do obfocenia. Jak każdy poprzedni, ciekawy 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje i powodzenia w kolejnej fotograficznej edycji!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Natalce:-) Ten wiersz akurat znam.Dziadek zna go na pamięć. Coś wymyślę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Natalii - jabłka wyglądają apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja też coś wyślę, bo mi się zwyczajnie zrobiło żal, że nie wystartowałam dotąd w tak wspaniałej zabawie :)
    Brawo za pomysł i wspaniałe zorganizowanie zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Natalii, ciekawe zdjęcie!
    Fajny wiersz, pobawię się dalej:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia! Jestem tu nowa, więc muszę powiedzieć słowo o blogu. Cóż... Bardzo mi się podoba, na pewno zacznę go częściej odwiedzać! :) Pozdrawiam
    lifeandeverythingbyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)