sobota, 3 września 2016

Wymianka kartkowa "Nietypowe Święta" - Wrzesień

Na początku zanim jeszcze podam temat kolejnej naszej wymianki napiszę tylko,
że "szczęściarą" do której polecą wzory z dodatkami jest Anna T

No to teraz do rzeczy :)
Zacznę jak zawsze od ostatniej sondy


I tak pierwsze miejsce w głosowaniu zajęła Małgosia X
Drugie miejsce zajmuje Micia Marzena Przybyła
A na trzecim miejscu znalazła się moja kartka.

Gratuluję Wam dziewczyny a także wszystkim pozostałym,
bo moim zdanie każda kartka zasługuje na wyróżnienie.


W tym miesiącu obchodzimy święto
WSZYSTKIEGO PODWÓJNIE
A wymyśliła je dla nas Lucy z mazur

Obrazek znaleziony w internecie

W tym miesiącu nie ma żadnego elementu obowiązkowego.
Ale za to będziemy wysyłać kartki do dwóch różnych osób.
i mają one być IDENTYCZNE - to są wytyczne :)

To teraz jak zawsze skrócony regulamin:

* Do 7 września trwają zapisy na wymiankę
 * Do 14 września wysyłacie mi zdjęcia swoich kartek
 * Od 15 do 20 września trwa głosowanie na karteczki 
  * Od 20 do 25 września wysyłamy kartki do swoich par

 Wcześniej ich nigdzie nie wysyłamy ani nie pokazujemy! 
 
  Zapisać się może każdy kto tylko chce.
 Osoby nowe proszone są o podanie mi swojego adresu 


Pamiętajcie, żeby na każdej kartce był napis z okazji jakiego święta jest zrobiona.
Obojętnie czy on będzie na wierzchu, czy też w środku kartki, byle w ogóle był.

Dokładny regulamin znajdziecie tutaj
A ja jak zawsze proszę o jego przestrzeganie :)
Jeżeli możecie wysłać kartkę za granicę, to napiszcie mi to proszę w mailu!  

A tutaj już lista osób chętnych na wymiankę:

  1. Czarna dama
  2. Lucy z mazur
  3. Mafalda & Mouse
  4. Natalia F
  5. Anna T
  6. Micia Marzena Przybyła
  7. Małgosia X
  8. Ana-lungs
  9. Etoile
  10. Świat według Basi
  11. Krysia
  12. Klara D
  13. Ewa Gil 
  14. Agata Baran
  15. Renia

16 komentarzy:

  1. Gratuluję autorom wyróżnionych prac :-) zgłaszam się do dalszego świętowania

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:) ja również się zgłaszam do dalszego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwycięzcom z sierpnia i oczywiście zapisuję się na wrzesień :)
    Teraz to dopiero będzie trudny wybór przy głosowaniu !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie nie sądziłam,że moja karta może się aż tak spodobać. Bardzo dziękuję za wszystkie głosy. Oczywiście chcę serdecznie pogratulować Małgosi i Tobie Lidziu piękne kartki stworzyłyście. Chce jednak podkreślić,że w tym miesiącu był bardzo trudno wybrać bo wszystkie kartki były piękne więc gratuluje wszystkim dziewczynom pięknych prac.
    Oczywiście zapisuję się na kolejny etap choć to będzie dopiero wyzwanie -podwójne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Liduś, oczywiście się bawię.
    Dziękuję wszystkim, którzy głosowali na moją kartkę, gratuluję Marzence i Tobie, no i wszystkim, którzy zrobili cudne plażowe kartki.
    Buziaczki serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki dziewczyny, cuda stworzyłyście :)
    Również świętuję dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Córeńko! Gratulacje dla Gosi Marzenki i dla Ciebie, za najładniejsze karteczki. Chociaż wszystkie były piękne, Ja też zapisuje się na Wrzesień. Miłego wieczoru całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się zapisuję :-) Cieszę się,że to podwójne święto,bo mam urodzinki w tym miesiącu.Gratuluję Gosi i Marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje dziewczynom i wszystkim pozostalym i oczywiscie pisze sie na nastepny etap. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla wyróżnionych :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Ani i dla pierwszej Trójki karteczkowej i Lidziu dopisuje sie do zabawy w tym miesiącu, fajnie ze powstaną bliźniacze karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez się bawię
    A zwycięstwo nagradzam Brawami dziewczyny jesteście wspaniałe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)