niedziela, 25 września 2016

Wymianka zakładkowa - Część IX + BONUS

Za chwilę zobaczycie zdjęcia zakładek jakie powstały  na poprzednią wymiankę.
Zakładki jak zawsze świetne i pomysłowe, a do tego jak słodko się zaraz zrobi.
Ja jestem słodyczożerna i sama bym chętnie to wszystko spałaszowała :)
Ciekawe komu jeszcze ślinka na ten widok pocieknie?

Justyna9ewa do Mafalda & Mouse

Mafalda & Mouse do Eluni J

Elunia J do Micia Mrzena Przybyła

Micia Marzena Przybyła do Jadwigi Kluczyńskiej

Jadwiga Kluczyńska do Karteluszki Renii

Karteluszki Reni do Kijankowo

Kijankowo do Ewy Gil

Ewa Gil do Etoile

Etoile do Małgosia X

Małgosia X do Czarnej damy

Czarna dama do Agaty Fleszar

Agata Fleszar do Justyna9ewa

I jak? Która z Was pobiegła teraz po coś słodkiego, żeby przekąsić? 

Jeżeli któraś z Was nie dostała jeszcze swojej zakładki
z poprzednich miesięcy to dajcie mi proszę znać...

******************************************

To przechodzimy  do kolejnego etapu wymianki.


 Jako, że to już jest ostatni etap, to tak sobie wymyśliłam,
że na sam koniec zrobimy sobie zakładki IMIENNE.
Czyli na zakładkach jakie będziecie robić ma się znaleźć
IMIĘ osoby, dla której tą zakładkę robić będziecie.

Osoby chętne, proszę o zapisywanie się pod tym postem.

Osoby nowe, proszę o podanie mi swojego adresu do wysyłki

1 października wylosuję kto komu wysyła zakładkę i wyślę Wam adresy..

Wysyłamy same zakładki, nic więcej!

Zdjęcia zakładek wyślijcie mi najpóźniej do 24 października 
A same zakładki wysyłacie najpóźniej do końca miesiąca. 
Zapraszam do zabawy!

I GORĄCA PROŚBA!


Dołączcie zawsze choć małą karteczkę z podpisem od kogo to jest.

I dajcie znać osobie od której ją otrzymacie, że doszła!

 ***********************************
 A teraz uwaga!
 Organizuję KONKURS ZAKŁADEK.


Udział w nim mogą wziąć wszystkie chętne osoby, które w ciągu
trwania tej wymianki zrobiły i wysłały przynajmniej 3 zakładki.
Z wszystkich jakie zrobiłyście musicie wybrać JEDNĄ i jej zdjęcie
wysłać do mnie na maila lidia23@poczta.onet.pl do 24 października.
25 października odbędzie się głosowanie na nie, a osoba której zakładka
wygra otrzyma ode mnie w nagrodę prezent :) ZAPRASZAM!

22 komentarze:

  1. mam ochotę się zapisać, pomyślę...;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodzę się z Tobą, wszystkie zakładki są świetne i pomysłowe:)
    Bawcie się dalej dziewczyny a ja będę obserwować Wasze zmagania z pomysłami Lidii i cieszyć oko Waszymi pracami:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdę mówiąc to słodkości jest tu więcej niż zakładek! Dotąd nie brałam udziału w zabawie więc chętnie spróbuję zaliczyć choć ostatni etap. Czas w końcu zrobić jakąś zakładkę. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję się do ostatniego etapu. Wcześniej tylko obserwowałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zakładki :) I słodkości też niczego sobie - haha :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow !! !Ile słodyszy !!! Cudna wymianka , a zakładki wszystkie piękne :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu, oczywiście, że się zapisuję!
    Buziaczków tysiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny, świetne te Wasze zakładeczka:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. To i ja się zapisuję, jeśli można :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu, chociaż mam chorą dłoń, to jednak chciałabym wziąć udział w ostatnim etapie zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuję się na ostatni etap :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu trzeba szaleć do końca więc zapisuję się na ostatni etap.

    OdpowiedzUsuń
  13. tak przyglądam się Waszym zakładkom już któryś miesiąc, że w ubiegłym już pisałam zgłoszenie, aż w końcu w ostatniej chwili zrezygnowałam, ale chyba teraz mam więcej odwagi i bym spróbowała jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem kiedy na to znajdę czas ale co tam! ostatni etap - piszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuje sie oczywiscie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. I mam nadzieję, że moja zakładka z poprzedniego miesiąca doleciała do Rani, bo przez ten nagły wyjazd, to nawet nie zdążyłam zdjęć porobić.
    Pozdrawiam cieplutko a uczestniczkom życzę wspanialej zabawy, bowiem ja, z pewnych względów, odpadam :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)