sobota, 21 lipca 2018

Fotograficzny alfabet - J

Literka J chyba wszystkim Wam podpasowała.
Po raz pierwszy nikogo nie prosiłam o wymianę zdjęcia :)


Świetnie sobie z  nią poradziłyście,
co za chwilę zobaczycie na Waszych zdjęciach.
Tymczasem moje prezentowały się tak:

Witam w zabawie kolejną osobę, mam nadzieję, że pobawisz
się z nami również i przy kolejnych literkach :) A teraz Wasze zdjęcia.

Kgosia

Agata Baran

Świat według Basi

Splocik

Krysia

El.

Renia

Mikron

Agnieszka

Lucyna

Mięta

A.M.S.

Karolina

Agata Fleszar

Monika ML

I punktacja końcowa za tą literkę

Czy wszyscy jesteście już gotowi na kolejną literkę?
Tym razem będzie prosto bo literka bardzo łatwa czyli


Moje zdjęcia już od dawna są gotowe :)

Termin nadsyłania ich macie do piątku 27 lipca do godziny 23:00
A regulamin jak zawsze znajduje się tutaj.
Miłego pstrykania kolejnych fotek Wam życzę :)

14 komentarzy:

  1. Juhuuu, pierwszy raz udało mi się tyle punktów zdobyć, zawsze byłam na szarym końcu. Z literką K też chyba łatwo pójdzie. Pozdrawiam Lidziu i dziękuję za super zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Dziewczyn za swietne trafienia!!! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać nie ma co kalkulować i kombinować, bo i tak wybory innych są nie do przewidzenia. Idę dalej na żywioł i "pierwszą myśl".
    Pozdrowienia dla wszystkich :)

    PS
    Lidziu - widzę, że i u Ciebie śmiecą trolle. Jakoś ostatnio znowu są aktywne na innych znajomych blogach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, co jakiś czas to robią, ale ja je od razu wykurzam od siebie :)

      Usuń
  4. świetne zdjęcia!
    Moje na literę K już gotowe. Jak pisze El. - nie ma co kalkulować i za bardzo się zastanawiać nad wyborem. Pierwsze skojarzenia zawsze najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta zabawa :) Trzyma w napięciu :) Żałuję, że się nie bawię z Wami, ale podglądam z ciekawością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Córcia! Jak zawsze nieciekawie u mnie, Ale się nie załamuje :-) literka " K " już czeka Miłego dnia Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fotki spotkały się tu - jesteśmy zdolne. :)
    Na literką K jest tak dużo możliwości, że bardzo ciekawie byłoby, gdyby prawie nie było powtórzeń. :)))))
    Pozdrawiam ciepłó.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem dziewczyny, świetnie Wam idzie. Jak huragan brniecie do przodu. Oby tak dalej.
    Jak na razie nie umiem dotrzeć do zabawy. Ajajaj

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze z wielką ciekawością obejrzałam fotki.
    Buziaczki, Liduś.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja znów prawie na szarym końcu...
    Widać gołym okiem,że zabawa mi nie idzie na wakacjach 🤔 Na L już będę w domu więc może pójdzie lepiej,a póki co szukam czegoś na K.
    Pozdrawiam serdecznie Lidziu 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Super foteczki. Ubawiłam się nad jaśkiem ☺, takie oczywiste, a nie przyszło mi do głowy. Może dlatego, że od killunastu lat nie mamy ich w domu, ha ha ☺. Super zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne zdjęcia :) Świetnie się bawicie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)