niedziela, 22 lipca 2018

Niedziela z hafciarskim alfabetem - W

Dziś w hafciarskim alfabecie literka


A co na literkę W?
W zasadzie to typowo hafciarskich skojarzeń nie mam.
Jakoś nic mi do głowy nie przychodzi. Ale za to mam prace,
które pod tą literkę doskonale pasują, czyli...

W jak Wielkanoc

Wiadomo, że na każde święta da się coś wyhaftować.
U mnie na Wielkanoc powstają głównie kartki, ale oprócz
nich zdarza mi się też haftować różne inne maleństwa


*****************************

W jak Walentynki

Kolejna okazja do wyhaftowania różnych rzeczy.
Choć jeżeli chodzi o Walentynki to jednak więcej powstaje
ozdób bardziej szydełkowych lub papierowych, haftowanych
jak do tej pory powstała garstka i to też głównie kartki :)


***********************

W jak Woreczki

Dawno ich już nie robiłam, w zasadzie muszę kiedyś znów do nich wrócić.
Kiedyś powstawało ich sporo, wielu z nich nie zrobiłam zdjęcia i tak żałuję...


*************************

W jak Wsparcie najbliższych

Za to że mogę poświęcić czas na haftowanie i inne moje pasje,
za to że mogę "tracić" pieniądze na ich realizację, za to wszystko
dziękuję moim najbliższym, bez których byłoby to może nie niemożliwe,
ale na pewno w dużej mierze nie wykonalne. Oni mnie zawsze wspierają,
zachęcają, chwalą, a nieraz nawet i finansują :) Więc jak Ich nie kochać?
Dziękuję Wam za to z całego serca, przede wszystkim Tobie mój Misiu :)

***************************

W jak Wykorzystanie

Ile ludzi - tyle pomysłów. Każda z nas na pewno ma ich wiele.
Bo przecież tak na prawdę haftem można ozdobić  bardzo wiele.
A co ja mam w swoim dorobku takim haftem zrobione, czy przystrojone?


Kiedy zachodzi konkretna potrzeba to tworzę nawet pod "zamówienie".


Oczywiście tutaj jest tylko po jednym przykładzie z danych rzeczy.
Część tego co mam w swoim dorobku mogliście zobaczyć przy poprzednich
literkach hafciarskiego alfabetu, a pozostała część jest do obejrzenia na moim blogu.
W planach mam jeszcze kilka innych przedmiotów do "przystrojenia" tylko czekam
na trochę wolnego czasu, żeby się za to zabrać, ale jego ciągle jest mało, ciągle brak...

********************

Na dziś tyle skojarzeń, miłej niedzieli Wam życzę!

19 komentarzy:

  1. Córcia! Same Wspaniałe rzeczy pokazałaś - Dobrej Nocy Wam Życzę buziaczki pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności Lidziu.:) Udanej niedzieli!:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka. Dobrej niedzieli życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne skojarzenia.
    Miłego dnia Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super skojarzenia i piękne przykłady :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten alfabet pokazuje tylko , jaka jesteś zdolna, Lidziu! Super!POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe skojarzenia Lidziu.

    OdpowiedzUsuń
  8. W jak" wolnego czasu "nie rozwinęłaś, chociaż wspomniałaś. Czyli czegoś, czego hafciarki nie mają .

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że alfabet dobiega końca, bo co ja będę czytać w niedziele?
    Ściskam, Lideczko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne skojarzenia Lidziu. Najbardziej podoba mi się "W jak wsparcie". Ten aspekt dotyczy nas wszystkich, dzięki wsparciu najbliższych możemy realizować swoje pasje.
    Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach te Twoje Lidziu szalone pomysły!!! Ekstra skojarzenia i fajnie podejrzeć przy okazji archiwalne prace :) brawa za Twoja kreatywność !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze dużo skojarzeń i dużo Twoich prac . Spory masz dorobek Lidziu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko cudne Lidziu,no i cała masa tych cudności 🤩🤩🤩

    OdpowiedzUsuń
  14. nic dodać już nie można,wspaniałe prace i skojarzenia

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu jak na literkę W całkiem sporo skojarzeń bo mi wpadło do głowy tylko słowo wyszywanie. Szkoda ze alfabet dobiega końca bo można było obejrzeć świetne archiwalne prace. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy to ma być brak skojarzeń? Bardzo ciekawe opisałaś literę W i wspaniale wzbogaciłaś fotografiami swoich prac.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie fajne skojarzenia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny hafciarski dorobek :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)