wtorek, 17 lipca 2018

Musofobia - czyli drugi haft na zabawę u Splocika

Pająki są już za mną, więc teraz czas na myszki. Tej fobii na szczęście nie mam,
te małe stworzenia mogą sobie spokojnie koło mnie chodzić :)
Ale tych którzy się ich boją lojalnie ostrzegam, żeby dalej nie zaglądać.
Choć te dzisiejsze myszki nie powinny raczej nikogo straszyć :)

A drugie przysłowie u Splocika na ten miesiąc brzmi:
Jeżeli w żniwa mysz w polu gniazdo wysoko zakłada,
znak to, że zima srogie śniegi zapowiada.

Pole sobie darowałam, choć jakby się uprzeć to uznajmy,
że ta szara myszka jest polna, a ta brązowa na pole właśnie biegnie :)
Tym razem też zadbałam, żeby ścieg dodatkowy, czyli ścieg za igłą
był dobrze widoczny, z niego są zrobione ramki wokół myszek.


Wymyśliłam sobie, że fajnie by te myszki wyglądały na notesach.
Kojarzycie na pewno ze sklepu takie klejone kostki, przeważnie
składają się z 5 różnych kolorów, podzieliłam je więc na części.


 Same notesiki okleiłam tekturką i ozdobiłam

 Myszki też dostały papierową rameczkę pod spód


Do tego ołówek, zawieszka i notesy gotowe :)

Gdy już zostaną zapisane, to zawsze można wymienić na nowy,
bowiem notesy są wyjmowane

I jak? Nie wystraszyliście się takich gryzoni, prawda? :) 

25 komentarzy:

  1. Lidziu chylę czoła zs te Ywoje swietne pomysły!!! Super sprawa i swietne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myszki cudowne, uwielbiam te gryzonie, nawet kiedyś miałam kilka. A wykorzystanie haftów do zrobienia notesów-rewelacja. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne hafciki i świetne zagospodarowane. Notesik przydatna rzecz, bez notatek do sklepu sie nie wybieram .
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich myszek nie można się bać, bo one są sympatyczne. :)
    Pomysł na zagospodarowanie - rewelacja!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brardzo pomysłowe Lidziu a myszki urocze jak mogą budzić strach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne hafciki z uroczymi myszkami :-)
    Wspaniale zagospodarowałaś hafty ,notesy są świetne :-)
    Mysz się nie boję ,raczej budzą moją wściekłość kiedy zżerają mi cebule tulipanów lub kopią tunele wokół innych roślin :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Padłam!ależ to fajnie wymyśliłaś:)))i prezent za grosze :)))super:))chyba od Ciebie odgapię i zrobię dzieciom pod choinkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu, już od dawna podziwiam Twoją kreatywność! Wyszywałam też te obrazeczki, w tym i myszkę, ale pomysłu na zastosowanie nie było, a tu proszę jakie cudeńka mozna zrobić;)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu jesteś niesamowita z pomysłami. A myszki są śliczne. Lubię te stworzonka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie zagospodarowałaś hafty Lidziu.
    Ja też ostatnio tworzyłam notesy - magnesy na lodówkę - niestety na hafty zabrakło czasu.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne myszki, chociaż na żywo nie bardzo je lubię - haha :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są te mysie notesiki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tą szarą zwykłą myszkę to bym w nosek pocałowała, taka słodka. Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny pomysł! Ja tam się myszek nie boję;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu, świetne zastosowanie! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu, nie wystraszyłam się, bo myszek się nie boję. Zwłaszcza takich uroczych jak Twoje. Te notesiki są rewelacyjne!
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidziu, wspaniały pomysł na podręczne zapiski, a myszunie pierwsza klasa!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Córeńko! Notesiki są Super , Ale ja bym takiego nie chciała, Nie lubię myszy , Miłego wieczoru, buziaczki dla wszystkich Pa

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię myszki,są urocze,A Twoje Lidziu są kapitalne ;)
    Jak się ich bać;) ? Super miałaś pomysł na notesiki,wyszły extra !!!
    Pozdrawiam miło i ściskam 😘

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysłowe notesiki.Wesołe myszki. Kiedyś miałam szczurka o imieniu Cindy - była bardzo mądra i wszędzie ze mną chodziła.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały pomysł na notesiki Lidziu. Myszy nie lubię, choć muszę przyznać, że wyhaftowałaś je perfekcyjnie. Ta druga to chyba wieje na pole przed takimi typami jak ja.:) Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mychy hafciki super no i te papierowe przyborniki notesowe bomba jak dla mnie:)
    Pozdrawiam Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Myszki przeurocze i pięknie zagospodarowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Myszki bardzo sympatyczne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)