poniedziałek, 8 października 2018

Ale będzie popijawa :)

O popijawie u mnie, a w zasadzie o prezentach jakie z tej okazji dostałam
napiszę Wam przy okazji, dziś pokażę Wam jak ja rozpijam innych :)

Zacznę od osoby, która dziś obchodzi swoje Urodziny, czyli mojego Taty.
Tatuś wszystkiego co najlepsze Ci życzymy, żyj 100 lat! :)
Mojej Mamusi na imieniny zrobiliśmy prezent z tapety, a dokładniej to dostała
długopisy do swojej kolekcji wraz z odpowiednim wierszykiem do nich.
Żeby było sprawiedliwie to i Tacie postanowiłam wymyślić coś w ten deseń.
Jakiegoś typowego hobby Tatuś nie ma, ale wiadomo jak to mężczyzna,
od czasu do czasu piwo wypić lubi więc poszłam w tym kierunku :)

Kupiłam 7 różnych piw, tak żeby mógł swoje urodziny opijać nimi
przez cały tydzień. I teraz pytanie jak je zapakować? Przecież w rękach
ich nie zaniosę a i w zwykłą reklamówkę też nie wrzucę, musiałam więc uszyć.
A wiecie, że ja do szycia mam dwie lewe ręce, jednak coś tam jakby wyszło :)


Taka torba z kieszonkami na piwo i z zaznaczonymi dniami tygodnia.
Jak, że mój Tato czyta gazetę Tygodnik Pilski, to tak też to opakowanie
podpisałam, skreślając jednak "L", a w to miejsce dostawiając "W" :)


Mój mąż się śmieje, że nie którzy mężczyźni noszą specjalny
pas z narzędziami, a mój Tato będzie nosił kamizelkę z piwami :)


Opakowanie gotowe, to teraz jeszcze trzeba było wymyślić
jakieś wierszyki do tych piw. Dobrze, że kupowałam te piwa
o jakiś fajnych nazwach, to coś tam mogłam do nich sklecić.
Piwa gotowe, więc zostały w torbę zapakowane.
Z boku specjalnie są wszyte wstążki, żeby łatwiej było
je przenosić, no i oczywiście strażnik na straży, żeby
nikt tych piw czasem wcześniej nie wypił :)


*********************

A skoro przy alkoholu już jestem to jeszcze pokażę Wam
jak ozdobiłam butelki wina, które potem rozdałam w prezentach


22 komentarze:

  1. Jejku ty to masz super pomysły a wierszyki ekstra

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na prezent dla taty na piątkę.
    Świetnie ozdobiłaś butelki z winem.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu, rewelacja!!!!! Kupuję ten pomysł w stu procentach!!!! Genialne!!!:)) Zaraz pomyślałam o moich mężczyznach z rodziny :))). Świetna torba, godna opatentowania!!! Twój tata zapewne był szczęśliwy! Życzę zdrówka i wszystkiego co najlepsze! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny świetny prezentowy pomysł!
    Tak patrząc z punktu widzenia Rodziców, to tylko pozazdrościć takiej kreatywnie kochającej Córki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja czlowiek orkiestra to znaczy Lidia Supermenkaw pomyslowosci na 1000% bo ba 100%to tys się juz urodziła
    Sciskam i przesylam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny pomysł na prezent dla faceta - brawo Ty :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Czegoś takiego jeszcze nie widziałam, po prostu rewelacja! Jesteś Lidziu niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ to fajnie wygląda -ten piwny zestaw to prawdziwa petarda!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ty masz pomysły, no powiem, że rewelacja :) Siedzę z rozdziawioną paszczą i podziwiam i uszycie i opakowania do każdej buteleczki i oczywiście super wierszowane życzonka :)
    Już nie muszę wypijać piw, bo i tak mnie powaliło na kolana :)
    Podziwiam i pozdrawiam cieplutko (tatusia też).

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu!!!już przy tekście "nie ma fajniejszej lali od naszej mamusi"popłakałam się ze śmiechu:)))ale to fajnie wymyśliłaś i jeszcze lepiej wykonałaś:)))mega mega cudny pomysł:))))i te wierszyki:))))REWELKA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu, padłam z zachwytu. Świetny pomysł i do tego te wierszyki - jesteś po prostu genialna!
    Buziaczki i tulaski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Winko ładnie zapakowane, ale piwne opakowanie wymiata!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidzia, Ty jesteś normalnie niemożliwa! Pomysłów masz masę, a ich zrealizowanie zawsze jest fantastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne ozdobione winka, ale Tatusiowy prezent wymiata. Nieźle uśmiałam się czytając wierszyki, jak nic całość by trzeba opatentować.:) Zdrówka dobrego i dla Tatusia wszystkiego najlepszego. Milutko pozdrawiam Lidziu.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zbieram szczękę z podłogi- dla mnie bomba. Kapitalnie to wymyśliłaś. Uszanowanko dla Tatusia :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Córcia! No pięknie, tak rozpijać Tatusia:-) Tatuś szczęśliwy tyle piwa - Spokojnej nocy Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny prezent! Już same piwa w swej różności są ciekawe, ale ich opakowanie to wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jest ważne ile latek.
    zapachniało Wielkim światem,
    znani goście się zjawili,
    chmielu w flasi użyczyli.
    Takie piwka dla Tatusia,
    to rozpusta jest dla brzusia.
    Ale co tam, raz się żyje,
    trzeba czasem " dać se w szyje ".
    Dużo zdrówka dla Tatusia.
    no a buzi, da Mamusia :)

    Cmok jak smok :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow Lidziu chylę czoła! Rewelacyjne piwa znalazłaś i swietne rymowanki ułożyłas.... No genialna jestes:) no uśmiałam sie niezle !!! Na pewno Tata zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No nie, czadowe !! Super pomysł !!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pod nieustającym wrażeniem Twojej pomysłowości :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)