sobota, 27 października 2018

Fotograficzny alfabet - W

Pora na kolejne Wasze zdjęcia, tym razem na literkę


Im bliżej końca, tym nas mniej. Tym bardziej dziękuję Wam,
że nadal się ze mną bawicie, już tylko dwie literki przed nami.
A póki co moje zdjęcia na literkę W i już widzę
jak jedna z Was teraz skacze do góry z radości hi hi :)


A Wasze zdjęcia prezentują się tak:

Agata Baran

Swiat według Basi

Krysia

Lucyna

Kgosia

Splocik

Monika ML

El.

A.M.S.

I wyniki końcowe


I nie przedłużając zapraszam na kolejną literkę, czyli "Z"
To kółeczko nad literką to jest dziurka od taga którą mają wszystkie
banerki, wystarczy spojrzeć na banerek z literką W u góry postu.


Moje zdjęcia jak zawsze się schowały :)

Regulamin jak zawsze dostępny jest tutaj.
A na zdjęcia czekam do piątku 02 listopada do godziny 23:00
Od razu napiszę, że wyniki mogą się pokazać dopiero w poniedziałek,
bo wyjeżdżam na Wszystkich  Swiętych i wcześniej nie dam rady.

19 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia!
    Coraz mniej nas, ale mam nadzieję, że jak najwięcej dotrwa do końca - ja mam zamiar :).
    Serdeczne gratulacje dla Krysi za wspaniały wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co stało się z literką Z?
    Czy z alfabetu zniknęła litera Z, czy chcesz szybciej skończyć zabawę?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze gratulacje dla Krysi - super wynik! :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Nic się nie stało, teraz wysyłamy zdjęcia na literkę Z. Podejrzewam że skojarzyłaś to kółeczko że jest kropką nad "Z" a to po prostu jest dziurka od taga. Jak spojrzysz na wcześniejsze zdjęcia to zobaczysz, że wszystkie mają to samo kółeczko :)

      Usuń
    3. No widzisz, jak to ostatnio ze mną jest ? :)
      Cały czas widziałam tę dziurkę, a tym razem pomyliłam ją z kropką. :)))
      Jednak najlepszy numer wycięłam sama sobie, ale o tym poczytasz u mnie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Fajne zdjęcia. I gratulacje dla dziewczyn, które dzielnie postanowiły wytrwać do końca.
    Udanego weekendu, Lideczko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Córcia! Własnym oczom nie wierzę, Ale najgorsze jest to że Wrzos też miałam ,Ale w ostatniej chwili zmieniłam i teraz bardzo żałuję, Ale i tak jestem bardzo szczęśliwa , że choć raz jestem na pierwszym miejscu ,Pozostały już dwie ostatnie literki, Oj będzie brakować tych wrażeń, A tym czasem przed nami Literka Z ja już mam zdjęcia na obie ostatnie literki - Miłego dnia Buziaczki Pa
    Dziewczyny Dziękuję Wam za Gratulacje Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Stwierdzam, że to świetna zabawa i aż żałuję, że ją w swoim czasie przegapiłam.:) Za to teraz kibicuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia i gratulacje dla Krysi :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne fotki , gratuluję Krysi I miejsca!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak to już jest że na początku zabaw jest entuzjazm a im bliżej końca tym mniej osób do niego dotrwa:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. no no no Mamusiu-Krysiu, brawa !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Znowu sobie obejrzałam wszystkie zdjęcia i podziwiam pomysłowość ich Autorek. Piękne interpretacje powstały na kolejną literkę alfabetu. Pozdrawiam dzielne fotografki:))

    OdpowiedzUsuń
  11. ,mamusia ,, się spisała...gratulacje ,fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)