poniedziałek, 15 października 2018

Pachnące koszyczki

Większość z nas już je zna, widziała gdzieś w internecie
albo nawet sama je robiła. U mnie przewijają się one co jakiś czas.

Koszyczki z mydła. Jak dla mnie, to bardzo fajna ozdoba,
przyjemnie pachnąca, ładnie wyglądająca i w sam raz na prezent.


Ten powstał już spory czas temu, a ostatnio zrobiłam kolejne,
które zawiozłam dziewczynom na pamiątkę spotkania.


A poniżej są pokazane bardziej z bliska i z różnych kątów.
Kwiatki mojej produkcji, skręcałam je z krepy :)


Miłego kolejnego tygodnia Wam życzę i niech słoneczko nadal
świeci tak pięknie jak do tej pory, my mamy cudną wiosnę tej jesieni :)

20 komentarzy:

  1. Pomysłowo Lidziu, jeszcze takich koszyczków nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczki a i owszem znam , ale sama nigdy takiego nie zrobiłam. Fajny taki pachnący prezent. A cukierkowe różyczki świetne.. nigdy nie nauczyłam się ich robić niestety, nie wychodzą i basta.
    Dobrego tygodnia Lidziu

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te koszyczki, super na prezencik :) Co prawda nie robiłam ich nigdy, ale kto wie może się skuszę, martwią mnie tylko te kwiatuszki, bo jeszcze nie robiłam ich z krepy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super koszyczki ja kiedyś tez próbowałam zrobić ale tylko próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukam tego mydła i szukam... tu przecież jest koszyk a nie mydło;)
    Śliczne!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności.:) Nie wiedziałam wcześniej takich koszyczków, mydełko chyba jest owinięte wstążką? Pozdrawiam Lidziu.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam i ja! Cudne.
    Buziaczki, Lideczko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowy prezent :DDD. Śliczne kwiatki!!! Całość cudo :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pachnący i bardzo ciekawy prezent z tych mydełek. Podobają mi się , ale przyznam szczerze, że widze takie po raz pierwszy. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się z takimi koszyczkami pierwszy raz spotykam :) Bardzo fajne upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Córcia! Koszyczki są Przeurocze, kwiatuszki również - Miłego wieczoru Całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny upominek i pachnący.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu przyznam sie, że nigdy wcześniej nie widziałam takich koszyczków, o robieniu ich nie wspominając. Są fantastyczne. Takie radosne i kolorowe. Pachnące maleństwa będą idealnym prezentem dla kogoś bliskiego. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ one piękne!!! Ja też nigdy takich nie widziałam i jestem pod wrażeniem!!! Takie cudowności mogłaś wymyślić tylko Ty Moja Droga!! Świetny prezent!!! Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne koszyczki :) A jeden jak dla mnie, bo fioletowo-żółty - haha :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz taki koszyczek widziałam u ciotki, ale nie był tak piękny jak te twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne koszyczki i na prezent idealne.

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja robiłam dawno dawno temu i nawet mam go nadal :) Teraz mam drugi - od Ciebie Lidziu :)
    Piękne koszyczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)