poniedziałek, 29 października 2018

W bajkowej krainie - Październik

Zbliża się koniec miesiąca, więc czas pokazać
kolejne swoje hafty na zabawę u Ani Jacewicz


We wrześniu miały powstać hafty na których będą się
znajdowały guziczki albo kropeczki. Jeżeli chodzi o guziczki
to u mnie ma je na swoim ubranku krasnoludek :)

Zaś kropeczkami ozdobione ma ubranko myszka Minnie

W październiku mieliśmy do wyboru dzióbek lub ryjek,
albo trąba lub nos. Z pierwszej pary powstał hafcik
z prosiaczkiem i jego wesołym świńskim ryjkiem :)

Natomiast z drugiej pary wybrałam nos i tu oczywiście
nasunęła mi się jedna postać z bajki, czyli kłamiący Pinokio :)

Wszystkie te hafciki oczywiście przeznaczone są na Celinki.
Nie byłabym sobą gdybym coś z tych Ani wytycznych ominęła.
Od początku roku haftuję na każdy jeden zadany temat, z tym że zabrakło
mi czasu na kolejne Celinkowe hafty, które jednak są większe i bardziej
czasochłonne, więc z dzióbkiem i trąbą powstały mniejsze hafty. Zobaczycie
je przy najbliższej okazji czy to u mnie czy u Ani przy podsumowaniu zabawy :)

25 komentarzy:

  1. Lidziu świetne są te bajkowe hafty, pracowita jesteś jak pszczółka. Celinkowe poduszki będą śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne hafciki. krasnoludek super

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafciki :) I cel szczytny :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie hafciki fantastyczne ale numer jeden krasnoludek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne hafty Lidziu, ale chyba myszka najpiękniejsza.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze Lidziu świetnie dobrałaś hafty do tematu :)) Są śliczne. a Pinokio chyba sporo nakłamał :)). Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu, masz motorek w... sorki hehe. Tyle hafcików, a przecież to nie jedyne Twoje robótki! Podziwiam! Celinka, a przede wszystkim dzieciaczki się ucieszą.
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te hafty są naprawdę bajkowe:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu Twoje hafty zawsze mnie zachwycają! Pinokio jest rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne hafciki i na świetny cel:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Córcia! Przepiękne są te hafciki, Pinokio Jest Super - Miłego Wieczoru Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja lubię bajki. Stara już jestem, ale wciąż oglądam w tv bajki i filmy dla dzieci. Twoje hafciki Lidziu są przecudnej urody i wiem jak bardzo czasochłonne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu, naprawdę bajkowe hafciki.
    Tulaski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne są ! ŚWIETNA robota Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)