sobota, 22 lutego 2020

Pudełko w Krokusy

Na blogu Szuflada, Aga - ich gościnna projektantka,
wymyśliła dla nas bardzo piękny i wdzięczny temat, a mianowicie

Śliczne, wiosenne kwiatki, więc dla kogoś takiego jak ja,
czyli osoby kochającej wiosnę, temat jak najbardziej trafiony w punkt.
Już od dawna nosiłam się z zamiarem wyhaftowania tego wzoru,
a dzięki temu wyzwaniu udało mi się to zrobić szybciej niż myślałam :)

Sam wzór wygląda tak

A tutaj już w pełnej krasie, czyli na pudełku.


Środek serduszka wykleiłam różnymi ozdobami :)

A zobaczcie co czeka mojego biednego pieska, jakaś bakteria mu się przyplątała :(

32 komentarze:

  1. Wspaniałe wiosenne pudełeczko :) A pupilowi współczuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne pudełko Lideczko i wygląda bardzo elegancko:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciąż podziwiam Twoje tempo pracy i kreatywność. Potrafisz do wszystkiego znaleźć zastosowanie. Świetne pudełeczko!
    Miłego dnia Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne pudełeczko wyszło! i haft piękny i wstążeczka jak cudownie dobrana. Oj, bidulek :( niech wraca szybko do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe pudełko! Wyszło pięknie, wiosennie i romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pudełeczko pełne krokusów, a pieska szkoda, nikt nie lubi zastrzyków.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko rewelacja Lidziu, super hafcik i cala robota , brawa!!! a Intusiowi wspolczuje.... Ale da rade 👍😊 i Ty tez Lidziu 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Liduś, śliczne wu=wiosenne pudełeczko zrobiłaś.
    Zdrowia dla Intusia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Troszkę mnie nie było w blogowym świecie, a tu takie śliczności 😍. Lidziu pudełeczko cudo, aż zapachniało wiosną :)). Śliczny ten wzór i dobrze, że go w końcu wyhaftowałaś. Kocham wiosenne kwiaty, a zwłaszcza krokusy :)). Buziaki kochana i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Poszłaś po bandzie kochana. Pudełeczko jest wspaniałe, na bogato. Zastanawiam się czy Twoja doba jest dłuższa od mojej? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brrrr, aż mnie ciarki przeszły na widok tych igieł! Biedny psinka. Pudełko jest prześliczne. Jestem nim zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu cudeńko czerwone krokusy w kształcie serca.
    Przykro mi z powodu pieska najważniejsze, że wyzdrowiej.🐕
    Tulaski Lidziu 🤗

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu pudełko jest wyśmienite. a pieskowi życzę zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne pudełko. I świetny pomysł na ozdobienie. A Psiak pewnie sobie poradzi. Oby wyzdrowiał. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny haft i wspaniale ozdobił pudełko.
    Pozdrawiam serdecznie i tulaski dla Intusia przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Rewelacyjny pomysł na realizację tematu :) pudełko prezentuje się fantastycznie... A pieskowi szczerze współczuję i życzę zdrowia. Dziękuję za udział w moim gościnnym wyzwaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. biedny Intuś, zdrówka dla Twojego pupila. Pudełeczko extra hafcik cudny i wcale sie nie dziwię, że wpadł Ci w oko. Powodzenia w zabawie, juz widzę, że moja krokusowa kartka szanse ma niewielkie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześlicznie Lidziu, to niezwykle urokliwe pudełeczko a haft po prostu wymiata!
    Buziaki na niedzielę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne pudełeczko stworzyłaś Lideczko. Zdrówka dla Intusia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie ozdobiłaś pudełko, Twoje hafty są zachwycające!!!
    Trzymam kciuki za leczenie pupila:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne pudełko. Ale psiaka szkoda :( najważniejsze, żeby wyzdrowiał!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten krokusowy, piękny haft idealnie się wpasował w to pudełeczko!
    Całość robi naprawdę oszałamiające wrażenie Lidziu :)
    Mam nadzieję,że z pieskiem już lepiej.
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  23. Krokusy pięknie zdobią pudełko :-)
    Trzymam kciuki by psina jak najszybciej wróciła do zdrowia :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacja! pięknie wyszło, trzymamy kciuki za wygraną

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne rękodzieło Ci wyszło.
    Mam nadzieję, że dzięki tylu zastrzykom Intuś szybko pokona tą bakterię.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. pudełko jest śliczne,a Intusia wyobraziłam sobie w na haftowanej podusi...ty najlepiej o niego zadbasz

    OdpowiedzUsuń
  27. Pudełko Francja-elegancja :-) Ja bym psa nie ukłuła, nawet z robieniem zastrzyków samej sobie miałam ogromny problem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale masz super pomysły na pudełka :) Krokusowe jest śliczne (choć osobiście wolę fioletowe krokusy - hihi). Intusiowi współczuję i życzę szybkiego wyzdrowienia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie cudne pudełko - hafcik wspaniały stworzyłaś :) ojej biedak mały - pomiziaj go za uszkiem, mam nadzieje że dobrze się czuje już dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lidziu jakie śliczne krokusiki !!!
    Przecudny haft !!!! Pięknie ozdobiłaś pudełeczko.
    A Intusiowi współczuję...Piszę po fakcie...mam nadzieję,że jakoś to bidulek zniósł :( Buziak dla Niego w ten słodki pyszczek :)*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)