wtorek, 4 lutego 2020

Wymianka 2x2

Jeszcze w grudniu zapisałam się na fajną wymiankę w Klubie Twórczych Mam

Wymianka polegała na wysłaniu do siebie 2 przydasi, oraz 2 tak zwanych umilaczy.
Z czego jedną rzecz mogłyśmy wybrać sobie same a drugi miał być niespodzianką.

Moją parą wymiankową była Turkusowooo
Po ustaleniu wszystkiego ja wysłałam do Agnieszki"
Z przydasi - serwetki i papier ryżowy
Z umilaczy - herbatkę i czekoladkę

Sama zaś dostałam takie super przydasie

I bardzo fajne umilacze

Dodatkowo umówiłyśmy się jeszcze na prywatną wymiankę.
Bardzo spodobał mi się ten plaster z ptaszkiem, który Agnieszka pokazywała
u siebie na blogu, więc dostałam go w prezencie (plaster jest dwustronny)

Agnieszka zaś chciała dostać haftowaną zakładkę,
więc ją ode mnie dostała, a dodatkowo jeszcze takie drobiazgi :)

Zakładka ta będzie zgłoszona na zabawę u Ewuni, ale to potem
pokażę ją w innym poście razem z zakładką dopasowaną do książki.

Agnieszko bardzo Ci dziękuję za tę super wymiankę
A dziewczynom za zorganizowanie fajnej zabawy.

25 komentarzy:

  1. Pięknie się wymieniłyście :). Cuda pojechały w obie strony :).Buziaki Lidziu!😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wymianka.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymianka Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu, bardzo fajna wymianka.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że wymianka się udała, co mnie bardzo cieszy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Plaster faktycznie bardzo efektowny, jak i twoja zakładka :)Obie przesyłki zawierały same superaśne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wymianka Lidziu, pięknie się obdarowałyście.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała wymiana! Te plastry są świetne!
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała wymianka dziewczynki 😉
    Buziaczki 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo wymianki fajne są :) Super się obdarowałyście :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna wymianka, plastry są śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udana wymianka, a prywatne podarunki cudne, zarówno plaster jak i zakładka. Pozdrawiam, Lideczko

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze raz Ci bardzo dziękuję za wymiankę ;) pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że wymianka zorganizowana w Klubie Twórczych Mam przypadła Wam do gustu :) Pięknie się wymieniłyście :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna wymianka. Pięknie się obdarowałyście :)Pozdrawiam Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie się wymieniłyście :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wymianka:-) mam dwa plastry i zastanawisłam sie jak je ozdobić bo słuza jak na razie jako podstawka pod świece,hm chyba wykorzystam pomysł mojej imienniczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie się obdarowałyście Lidziu, fajna wymianka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)