czwartek, 24 września 2020

Dziewczynka z koszem

 Za każdym razem w zabawach czekam z niecierpliwością na nowe wytyczne.

Tak było i teraz z zabawą u Izuni, gdzie interpretujemy zdjęcia.


Ale powiem szczerze, że gdy zobaczyłam zdjęcie jakie Izuś

dla nas wybrała, to trochę skrzydła mi opadły, ale tylko na chwilę :)



Samo zdjęcie jest piękne, wzruszające i przemawiające do człowieka,

ale jednocześnie wywołujące smutek, przynajmniej u mnie tak jest.

Tak by człowiek chciał móc zmienić los tej dziewczynki, żeby była pięknie ubrana,

uśmiechnięta, a zamiast ciężkiego kosza na plecach, to jakiś mały ładny koszyczek w ręku.

I do tego jeszcze jakieś inne dzieci,  by mogły spędzać czas na wspólnej zabawie.

A z tym wszystkim skojarzył mi się właśnie ten haft


I tutaj znów pojawia się kolejna rzecz z cyklu "A może Ci się przyda" :)

Było to jakieś firmowe opakowanie po czymś tam.

Oderwałam te firmowe napisy, a za to nakleiłam ten haft.


 Czyż nie lepsza jest taka wizja dziewczynki?


Oby wszystkie dzieci na świecie miały szczęśliwe dzieciństwo...

36 komentarzy:

  1. Hafcik bardzo wesoły i fajnie go wykorzystałaś:) We dwoje od razu raźniej! Pomysł super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft Lidziu i wspaniałe znalazłaś dla niego zastosowanie.:) Oby wszystkie dzieci miały spokojne dzieciństwo. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny haft, idealnie pasuje na tej torbie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie zinterpretowałaś zdjęcie śliczny haft

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu kolejny raz jestem zaskoczona Twoją pomysłością, kreatywnością,ale i ogromną wrażliwością.
    Piękna interpretacja dość trudniej inspiracji.
    Mnie też zaskoczyło to zdjęcie.
    Pozdrawiam cieplutko Lidziu i przesyłam tulaski 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł . Podoba mi się haft. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  7. twoja pomysłowość nie zna granic...na miom strychu znalazłabyś morze rzeczy do ozdabiania

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie wolę Twoją wersję, dzieci powinny być radosne i szczęśliwe! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. no i właśnie sprawdziło się to, a może się przyda :D teraz firmowe opakowanie prezentuje sie zdecydowanie lepiej! piekny hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piekny wpis, hafcik cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, o wiele lepiej się przedstawia Twoja wizja...
    Śliczny haft i pięknie wykorzystałaś pojemnik.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje kreatywne podejscie do każdego tematu :) brawo Ty !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu, bardzo oryginalne podejście do tematu. Haft cudny i rzeczywiście taki sielski - szczęśliwe dzieci, cudne jabłuszka. Przypomina mi dawne makatki, które widywałam u swojej Kochanej Babci w kuchni. Z przesłaniem zgadzam się całkowicie! Torebka z tym haftem to małe dzieło sztuki - sama ma dużą wartość, niezależnie od tego, co będzie w środku:)
    Bardzo Dziękuję za udział w zabawie. Twoja dziewczynka z koszem już w galerii. Buziaki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj Lidziu... Niestety ale nie wszystkie dzieci mają szczęśliwe dzieciństwa...
    Za to Twoja interpretacja wyzwania jest extra :-) może ucieszy jakąś małą dziewczynkę :-)
    Uściski Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. Liduś, bardzo podoba mi się ten haft. Właśnie takie szczęśliwe i beztroskie dzieciństwo powinny mieć wszystkie dzieciaczki na świecie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała, jedynie właściwa interpretacja Lidziu - aż ciężko myśleć o losie takich dzieci. Haft jest prześliczny i radosny a pomysł z torebką bardzo fajny.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie lepsza, chociaż trzeba przyznać, że obraz porusza. Uwielbiam te Twoje "a może się przyda" hihi.
    Buziaczki Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidziu rewelacyjnie poradziłaś sobie z tym zadaniem, bardzo mi sie Twoja interpretacja zdjecia podoba :) no genialnie to wymyśliłaś !!! Brawo brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Lidziu jesteś niesamowita!! Pomysł doskonały i świetnie zagospodarowany haft !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniale sobie poradziłaś z tematem. Masz głowę pełną fantastycznych pomysłów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie zinterpretowany haft, Lidziu. A samo zdjęcie tej dziewczynki zdecydowanie przykuwa wzrok. Nie da się przejść obok obojętnie.

    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Lidziu, cudny pomysł, hafcik prezentuje się przepięknie! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny i urokliwy haft :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie zinterpretowalas temat, te francuskie wzorki dzieci są przeurocze! A Tobie udało sie dopasować je do tematu wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zwykle pokazałaś klasę Lideczko! Hafcik jest fantastyczny, a jego wykorzystanie rewelacyjnie! Buziaki:-*

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne drugie życie koszyczka, śliczny dziecięcy hafcik:) Brawo Lidziu!
    Mnie tez serce pęka jak widzę takie zdjęcia, każde dziecko zasługuje na radosne i dostatnie dzieciństwo.
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomysł cudowny i hafcik jak zawsze mistrzowski, a wszystkim dzieciakom życzę takich radosnych uśmiechów jak na twoim hafcie. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Smutne zdjęcie, to prawda, ale za to Twój hafcik wprawia w dobry nastrój:) Fajny pomysł na wykorzystanie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hafcik uroczy, zagospodarowany jak zwykle ciekawie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lidziu bardzo mi się podoba Twoja interpretacja! Śliczny haft i ta dziewuszka! Skojarzyło mi się z ilustracjami na starych widokówkach :). I pięknie, jak zawsze po mistrzowsku go zagospodarowałaś. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie zinterpretowałaś zdjęcie dziewczynki. Piekny, wesoły hafcik. \Twoja dziewczynka jest radosna. Ja także chciałabym aby wszystkie dzieci były szczęśliwe. Ale tak nie jest i nigdy nie było. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  32. Uroczy hafcik i fajnie wykorzystany :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubie oglądać Twoje pomysły jak to umiesz wybrnąć z każdego tematu i świetnie się wpasować w wyzwania. Świetna dziewczynka. Oby te koszyki zawsze były pełne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny haft w zadanym przez Izę temacie!!! Jest bardzo pogodny, nastrojowy.
    Ja też marzę, by wszystkie dzieci miały szczęśliwe dzieciństwo, bo to fundament na całe życie. Buziaki Lideczko:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny pomysł na tą torebeczkę 😍
    Twoja dziewczynka jest słodka😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)