czwartek, 3 września 2020

Zwierzęca wymianka kartkowa II - Sierpień

I już mamy wrzesień, pora na nasze kolejne zwierzątko w zabawie.
Ale zanim przejdziemy do zapisów, to najpierw kartki sierpniowe

A karteczki z koniem sobie wysłały:

Czarna dama do Kamila J 

Kamila J do Ewa Gawlik

Ewa Gawlik do Rękodzieło Kasiuli

Rękodzieło Kasiuli do Micia Marzena Przybyła

Micia Marzena Przybyła do Karolina

Karolina do Barbara H

Barbara H do Świat według Basi

Świat według Basi do Mięta

Mięta do Czarna dama

************************

A we wrześniu będziemy robić kartki z hipopotamem :)

Wszystkie chętnie osoby, zapraszam do zapisów w komentarzu.

Zasady wymianki możecie znaleźć tutaj.  

Ja tylko przypomnę, że zapisujemy się do 7 sierpnia.



*************************



Lista osób chętnych na wymiankę:

 
**********
 
A karteczki do siebie wysyłają:
 
Karolina do Czarna dama
Czarna dama do Barbara H
Barbara H do Mięta
Mięta do Kamila J
Kamila J do Micia Marzena Przybyła
Micia Marzena Przybyła do Ewa Gawlik
Ewa Gawlik do Karolina
 
Jak widzicie,  jest nas już garstka, więc niestety ale kartki czasem
dostawać będziemy od tych samych osób, inaczej się nie da.
Myślę, że to już ostatni rok tej wymianki. Trwała 6 lat, to na prawdę
super wynik, a ja jestem Wam bardzo wdzięczna że się ze mną bawicie.

25 komentarzy:

  1. Piękne kartki sobie wysłałyście :). Ciekawa jestem bardzo tych z hipciem :)). Buziaki Lidziu i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kartki zrobiłyście.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te kartki. Konie to wdzięczny temat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace :) fajnie się bawicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Konie uwielbiam wiec Wasze kartki mnie zachwyciły !!!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne koniki, Lidziu.
    Tulaski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie koniki śliczne :) Na hipcie też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudne te kartki, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście na hipcie też się zapisuję.
    Piękne kartki

    OdpowiedzUsuń
  10. O jak pięknie. Cudne kartki. Jeden temat a tyle pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki dziewczyny wyczarowały :)
    Każda inna i niepowtarzalna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Konie cudne, już jestem ciekawa tych hipciów :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stadnina. :)
    Urocze kartki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię konie! W czasach młodości nawet trochę jeździłam.
    Piękne karteczki!
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne koniki🐎🐴🐎🐴🐎

    OdpowiedzUsuń
  16. Hipcio mówisz...łatwo nie będzie ale coś tam wymyślę, więc mnie też proszę dopisać:-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna wymianka! Kartki super :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hipopotamek to będzie wyzwanie :) Ale nie poddam się łatwo, i ja się ustawiam w kolejce na wymiankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne karteczki,miło mi było zobaczyć wszyskie

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuję się na hipopotamy :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)