wtorek, 22 września 2020

Zabawa zakładkowa - Wrzesień

 Kolejny miesiąc zabawy zakładkowej z Ewunią.

Tym razem do zrobienia była zakładka do hasła


Od razu pomyślałam o książce, którą czytałam całkiem nie dawno.

A mianowicie o książce "Mąż na niby"


Opowiada ona o kobiecie, która prowadzi szczęśliwe życie u boku męża

i swojej córki. Aż pewnego dnia okazuje się, że jej mąż ma drugą kobietę,

drugi telefon i niebawem będzie miał drugie dziecko...

 

Powiem Wam, że to kolejna książka tej autorki po którą sięgnęłam.

I ogólnie podoba mi się jej styl pisania. Czyta się je wszystkie na prawdę

szybko i przyjemnie, tylko... no właśnie nie podobają mi się te zakończenia.

Powieść w pełni "rozgrzebana" a tutaj zostają dwie strony do końca...

Niby jakieś tam zakończenie jest, ale to nie dla mnie. Podejrzewam, że

to tak specjalnie, żeby czytelnik sam mógł sobie zakończenie dopowiedzieć

w zależności od tego jakie chce. Ale ja bym jednak wolała konkrety :)


I moja zakładka do książki, tak sobie wymyśliłam, że będzie kobieta

i mężczyzna i ta "kreska" między nimi symbolizująca rozpad małżeństwa.



I już tradycyjnie jeszcze jedna dodatkowa zakładka.

Tym razem taka zwykł i prosta :)


 
I jak zawsze, już czekam na kolejne wytyczne.
Ciekawe co tym razem Ewcia dla nas wymyśli :)

27 komentarzy:

  1. Śliczne zakładki Lidziu, a ta z dziewczynką na stosiku książek jest przeurocza. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale szkoda, że chociaż autorka ma ciekawe tytuły na koncie, to jednak te zakończenia leżą, a czasem to od nich zależy przede wszystkim ocena czytelnika...
    A zakładki przepiękne! Uwielbiam je kolekcjonować i w sumie mam ich już trochę. Wyglądają cudownie, kiedy powiesiłam je sobie po szafkach w pokoju :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki nie czytałam..ja ciągle podziwiam tempo Twojej pracy, znowu pokazuesz urocze zakładki ale Twoja pomysłowość jest też godna podziwu. Pozdrawiam i czekam na kolejną piękną rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie zakładki są piękne. Pewnie będzie dalszy ciąg powieści i dlatego nie wyjaśniono wszystkiego do końca .

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Twoje zakładaki, zwłaszcza te z haftem! wszystkie bardzo mi się podobają. Przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zakładki Lidziu, a ta pierwsza pomysłowa :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na zakładkę haftowaną - jest prześliczna. Druga z resztą też super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakładki są super,tak mi ostatnio brakuje czasu na czytanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakładki, Lidziu.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakładki Lidziu. Ja podobnie, nie lubię w powieściach "niedomówionych" wątków.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja lubię Twoje zakładki Lidziu :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są te zakładki, Lidziu. Masz "rękę" do tego typu rzeczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam haftowane zakładki, ja sie zabieram za takie i zabrać nie moge....

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie zakładki świetne!
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zakładki! Niby rozwód, ale małżonkowie nadal mają serduszka. Hafcik fajniusi. A dziewczynka jak Pipi Pończoszanka:) I przepiękny tył zakładki w leśnym klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu podziwiam jak świetnie sobie poradziłaś. Ja książkę miałam od razu ale z zakładką do niej mam problem . Nie czytałam nic tej autorki ale po tym co piszesz raczej po książkę nie sięgnę. Nie lubię takich niedopowiedzianych zakończeń. A zakładki extra.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidziu, obie zakładeczki bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakładki, pomysłowe i śliczne i zabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lidziu piękne zakładki!!! Masz kochana super pomysły na nie i zawsze świetnie wychodzą :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Lidziu, jesteś prawdziwą zakładkową mistrzynią, przepięknie je komponujesz i wykonujesz. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zadziwiłaś i zauroczyłaś mnie -
    obie zakładki ciekawe i warte
    posiadania :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam zakładki haftowane krzyżykami :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lidziu! Podziwiam Twoje pomysły! zakładki są zawsze tak perfekcyjnie dobrane....Superowe! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zakładeczki, pomysłowe i bardzo zabawne.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne zakładki, kiedyś miałam myśl, żeby do każdej książki jaką mam zrobić autorską zakładkę, może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)