sobota, 31 sierpnia 2013

MOTTO - Wyzwanie foto

Motto - temat trzeciego zadania fotograficznego


Motta, sentencje, powiedzonka - każdy z nas raczej na pewno zna choć jedno.
Wielu pewnie ma jakieś swoje własne ulubione, a nie którzy powtarzają je jak mantrę.
Dobrze by było, żeby nasze motto życiowe, kryło w sobie jakąś mądrość czy sens.

Moje motto już od wielu, wielu lat jest niezmiennie to samo:
"ŻYCIE JEST PIĘKNE!"
Nie oznacza to, że jestem jakąś wyjątkową osoba, którą w życiu spotykają tylko
i wyłącznie same dobre rzeczy, nie wiem co to ból, strach czy cierpienie... O nie!
Wręcz przeciwnie, przeżyłam już w życiu nie jedno i bywało ciężko, 
ale nigdy się nie poddawałam i nigdy nie zwątpiłam! Wierzcie mi - wiara czyni cuda!
Prawie 30 lat temu, lekarze wydali na mnie "wyrok śmierci".
To były ciężkie chwile, ale nie mam zwyczaju użalać się nad sobą,
więc nie będę się na ten temat jakoś specjalnie rozpisywać.
Wspominam o tym tylko dlatego, żeby wyjaśnić skąd wzięło się moje motto.
Dzięki wierze swojej, najbliższych i ludzi którzy mnie wtedy otaczali,
udało mi się wygrać z chorobą. Lekarze dawali mi klika dni - ja żyję już kilkadziesiąt lat!
W tamtym czasie (choć byłam jeszcze dzieckiem) zaczęłam na świat patrzeć całkiem inaczej.
Inaczej niż dotychczas, inaczej niż moi rówieśnicy, inaczej niż większość ludzi...
Od tamtej pory świat wydaje mi się o wiele piękniejszy, zachwycam się każdą najmniejszą rzeczą.
Szkoda mi czau na jakieś kłótnie, zwady, uszczypliwości, przecież to nic nie daje.
Czy ubliżanie komuś, przeklinanie, robienie na złość jeden drugiemu da mi jakąś satysfakcję?
Nie! Więc szkoda mi życia na takie głupoty. Wole robić rzeczy o wiele bardziej wartościowe.
Które sprawiają radość mi i innym. Jak miło jest widzieć uśmiech na czyjejś twarzy.
Staram się cieszyć każdym dniem, bo przecież życie jest takie cudowne...

I właśnie to przedstawia moje zdjęcie na to wyzwanie



2 komentarze:

  1. genialne zdjęcie! Idealnie wpasowuje się w to motto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie zgadza się z napisem... Kto jest na nim?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)