poniedziałek, 19 stycznia 2015

Sowy

Sowa, to takie dziwne ptaszysko,
Jak fama głosi, sowa wie wszystko.

Zna się na liczbach i geografii
I rozpoznawać gwiazdy potrafi.

Pamięta daty i zdarzenia,
Zna na roślinach i stworzeniach.

Wie, jaka chmura deszcz przyniesie,
Gdzie, jakie zwierze mieszka w lesie.

Co trzeba zażyć na bóle brzucha,
Co zrobić z dzieckiem, które nie słucha.

I zna przeróżnych bajek tysiące,
Chętnie je czyta dzieciom na łące.

I nikt nie widział by się nudziła,
Bo wciąż nauką zajęta była.

Po wielu latach tyle wiedziała,
Że się symbolem mądrości stała.

Tak, sowa to bardzo dziwny ptak,
Lecz szanowana jest i to jak!
Wiersz znaleziony w internecie - autor Farurej

Chyba już teraz jest wszem i wobec wiadomo, że dziś będą tu królowały sówki
Moje sówki zrobione są z kolejnych darów natury, tym razem z żołędzi...


Skrzydełka z filcu, oczka i nóżki z papieru.
Ale żeby tak we trzy im smutno nie było, to zleciała się całą rodzinka


Część z nich wskoczyła na "huśtawki" i tak wesoło czas spędzają

36 komentarzy:

  1. Kurde Lidziu jesteś niesamowita,te sowy mnie rozwaliły ,są boskie.Normalnie dyndające na tej obręczy wyglądają kapitalnie.I jakie proste w wykonaniu.A u mnie tyle żołędzi jeszcze zostało,że szok.
    Wymyślaj kochana dalej takie cudaśne zwierzaczki,ptaszki ,one zawsze mnie rozweselą .
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Córeczko widzę że ty masz hodowlę tych sówek to znaczy miałaś bo już ci się rozproszyły część do mnie nawet zawitała oczywiście są cudowne spokojnej nocy całuski dla całej trojki :-) pa

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOO jejku niesamowita kolekcja :) Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu zaskakujesz niesamowita pomysłowością :-) slodkie sowki

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam napisać , że chyba ci się nadmiernie rozmnożyły.... a tu normalnie inwazja!!! :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne sówki. I jaka ich inwazja! Zleciało się całe stadko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite te sówki ale masz pomysły:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. SUper!!!!!!!!! Lideczko to ja mam mega zapytanie wiesz że furooorrreee robią buciki ......ja tylko proszę o rozmiar 39 :) i każda będzie mega zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jakos nie kojarze bucików..... Lidziu... koniecznie sie pochwal, bo my chcemy wszystkie Twoje buciki:D sowy sowy..... sowy... wszedzie widze sowy... chyba ze mną juz cos nie tak:D

      Usuń
    2. Kochane buciki są plastikowe, kupne a możecie je zobaczyć tutaj:
      http://inspiracjemarty.blogspot.com/2015/01/niespodzianka.html
      Oj gdyby takie były w moim rozmiarze to sama bym takie z chęcią nosiła :)

      Usuń
  9. Zarombiste sówki, postaram się zrobić wariacje na temat. Dorobiłabym im jakieś czapeczki, bo by mnie te " dzyndzle " na czubku głowy wkurzały, no ale to Twoje sówki, więc nie musisz, a ja sobie dziabne :)
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny pomysł z tymi sówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ fantastyczne stadko. Bardzo mi się podobają - nieduże toto i słodkie. A te na huśtawce - cudności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaa przecudne sowósie i jak ich dużo, ja tez muszę stworzyć jakąś własną sowią rodzinkę :) buziole

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie mogę :) Lidziu zamykaj szczelnie okna, bo nie wiadomo co jeszcze Ci się zalęgnie - haha :) Sówki są cudne i oczywiście w wersji hurtowej :) Pracowita jesteś jak mróweczka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjne sowy Jedna super sówka jest już u mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ło matko !!! Aż tyle tych sów ?! Toż to prawdziwa inwazja !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty to masz pomysły! Super na choineczce wygladają!(czy w wazonie??)

    OdpowiedzUsuń
  17. No proszę, z tak małych żołędzi można zrobić takie ptaszyska:) super wyglądają:) można je też umieścić na pikach i mogą być fajną ozdobą, Np. kwiatów doniczkowych:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku jakie fajniutkie :).

    A z tymi huśtawkami rewelacja :).

    Mogę spytać z czego są huśtawki?

    OdpowiedzUsuń
  19. napadłaś na las nocą czy jak bo widzę tu zatrzęsienie sów :) są super, bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kapitalne sa,zakochałam się w każdej jednej;))
    Takie proste,a takie piękne.
    Lidziu takich prac chcę więcej;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Sówki są cudne!!! -normalnie powaliły mnie na kolana :))
    A jedna z nich postanowiła opuścić stadko i przyleciała do mnie - bardzo dziękuję.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie małe cudeńka! :) A cała armia wygląda świetnie i strach z nimi zadzierać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne sówki! Jak ładnie im na huśtawkach, na prawdę urocze, aż buzia do nich się śmieje:)
    Moja wnuczka też teraz zauroczona sówkami, podobno modne, uszyła w rączkach poduszkę. Jeszcze jej nie widziałam, dopiero zobaczę w lutym:) Pozdrawiam Misię - Czarną Damę i sówki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sówki są wspaniałe, a na hustawkach to już przewesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś niemożliwa Lidziu :) Żołędne sówki :D Genialny pomysł. Tylko Ty potrafisz prawie z niczego stworzyć prawdziwe cacko. Pełne uznanie i podziw :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna hodowla i nawet rozrywkę im zapewniasz:) Super:)
    Myślę, że mogą być również fajnym prezentem dla pierwszaczków w na ślubowanie w szkole:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale fajna armia sówek;) Śliczne! Lidziu, ja nie nadążam z komentarzami, bo u Ciebie codziennie coś nowego? Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lidko, jesteś niesamowita! Te sówki to takie małe słodziaki. Dziękuję, że jedną skierowałaś do mnie. Już przyleciała! Zapraszam do siebie. Tam chwalę się prezentami. Dziękuję Ci serdecznie i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie urocze maleńkie sówki, świetny pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super :)) Najbardziej podobają mi się te huśtające się na gałązkach choinki ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)