czwartek, 10 grudnia 2015

Choinki szydełkowe

Czyli druga odsłona choineczek, jakie w tym roku popełniłam :)
Jak już w tytule posta napisałam, szydełko poszło w ruch i powstały one:

Pierwsze zrobione podwójnie, tak żeby można było włożyć coś do środka.
Do tego powieszadełko, kokardka no i naładowane cukierkami :)


 Drugie w zasadzie, też są podwójne, a środek wypełniony watą,
która jest nasączona pomarańczowym zapachem  :)


 Teraz muszę przysiąść trochę nad kartkami, bo za chwilę trzeba wysyłać,
a ja jeszcze mam ich troszkę do zrobienia :)

23 komentarze:

  1. Cudne :) Masz jakieś schematy do wykonania tych choineczek? Ja kiedyś próbowałam zrobić, ale wyszły mi trochę mało podobne do choinki - haha :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności :-) Cudne choinki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu świetne są te choineczki , aczkolwiek te drugie bardziej mi się podobają a jak jeszcze pachnie pomarańczkami to będa świetne zawieszki na choineczkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. i jeszcze cukierasy sie w nie mieszczą!
    przypomniały mi sie takie siatkowe siaty zakupowe z poprzedniej epoki ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, kolejne arcydzieła stworzyłaś Piękne są te choineczki..

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pikne xhoineczki Lidziu, szczególnie podoba mi się pomysł z wypełnieniem mnnn:) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne i pomysłowe te choineczki! Obie wersje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu, znów coś fajnego zrodziło się w Twojej główce:) Super pomysł z choineczkami woreczkami na cukierki i tymi pachnącymi. Bardzo mi się podobają, pomysł przedni!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pomysłowe choinki:)))odgapię te na słodycze i może dołożę do prezentów:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Córeczko choineczki są nie tylko cudowne ale i apetyczne :-) pomysł świetny miłego wieczoru całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne choineczki:)) te drugie robiłam kilka razy, tylko z nóżką. Bardzo miło się je robi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaskakujesz Lideczko;))
    Myslałam,że to są piękne,ale zwykłe choineczki,a tu proszę,zawieszki,schoweczki,no cuda;))Drugie zapachowe...no kochana ,brawa wielkie za kreatywnośc;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałe, zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zachwycona Twoimi choinkami, szczególnie tymi wypełnionymi watą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne choineczki Lidziu. Co roku wymyślasz coś nowego i równie fajnego. Aż gębusia się cieszy jak się patrzy na te twoje cudeńka z kordonka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł z tymi cukierkami:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Choinki piękne. Podoba mi się Twoja kreatywność.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)