wtorek, 15 marca 2016

Głosujemy na kartki - Marzec

No i przyszła pora na kolejne głosowanie na nasze karteczki.
Tematem kartek marcowych był:


I znów się nie zawiodłam, karteczki są świetne.
Macie fantastyczną wyobraźnie i potraficie przenieść ją na papier.
Za chwilę będzie można je podziwiać a potem oddać swoje głosy.

Po tym głosowaniu zostanie wyłoniona pierwsza zwyciężczyni.
A od przyszłego miesiąca zaczynamy liczenie punktów od nowa :)

I jak zawsze dla przypomnienia:

Ankieta jest anonimowa, więc kartki są bez podpisu.

Każda kartka ma za to swój numer.
NIE piszcie numerów kartek w komentarzach!

Z prawej strony mojego bloga jest sonda z numerami kartek. 
Tam oddajcie swoje głosy na wybrane kartki. 

 
Możecie zagłosować, każdy na 3 kartki 
Trzeba zaznaczyć od razu 3 wybrane kartki i dopiero wtedy kliknąć "głosuję".
Oczywiście nie głosujemy na swoją, liczę na Waszą uczciwość!
GŁOSOWAĆ MOŻE KAŻDY KTO TYLKO CHCE!!!


A tutaj już zdjęcie kartek:


kartka 01 
Renia do Sarenki

kartka 02
Sarenka do Natalii F

kartka 03
Natalia F do Czarnej damy

kartka 04
Czarna dama do Milki Chmiel

kartka 05
Milka Chmiel do Klary D

kartka 06
Klara D do Agaty Baran

kartka 07
Agata Baran do Krysi

kartka 08
Krysia do Misiek77

kartka 09 
Misiek77 do Świata według Basi

kartka 10
Świat według Basi do Etoile

kartka 11
Etoile do Lucy z mazur

kartka 12
Lucy z mazur do Ewy Kwiatkowskiej

kartka 13
Ewa Kwiatkowska do Dasandy

kartka 14
Dasanda do Mlenki

kartka 15
Mlenka do Eluni J

kartka 16
Elunia J do Agatu Fleszar

kartka 17
Agata Fleszar do Anny T

kartka 18
Anna T do AM2308

kartka 19
AM2308 do Reni

No to oglądajcie i głosujcie!!!

I przypominam, że kartki wysyłamy
w terminie od 20 do 25 marca!
      

18 komentarzy:

  1. Świetne! Naprawdę dziewczyny mają pomysły ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Córeńko! jak zawsze karteczki są świetne i jaka różnorodność, no pozostaje tylko zagłosować spokojnej nocy całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne karteczki jak zawsze . Głosy oddane,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wybieram karteczkę i głosuję :)( pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie karteczki piękne aż ciężko zdecydować pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wykonania i bogatej wyobraźni!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybór był trudny, bo wszystkie piękne, ale udało się zagłosować.

    OdpowiedzUsuń
  8. zagłosowałam ,porwałabym wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  9. oj trudny był wybór świetne kartki powstały

    OdpowiedzUsuń
  10. Trudny wybór, ale głosy oddałam. Moim kryterium było: praca własna, bez gotowców :)
    Buziaki dla wszystkich :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne karteczki i trudny wybór przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  12. No i znowu mam problem - haha :) Jak zwykle podoba mi się więcej niż trzy karteczki :)
    Jakoś dałam radę, głosy oddane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki, podziwiam Was wszystkie, że tak kochacie robić te prace:) Głos oddałam, lubię własną twórczość:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczlo. I bardzo trudno było wybrać tylko te trzy !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)