niedziela, 1 maja 2016

Co zrobić z rolką?

Z rolką po taśmie klejącej.

Oczywiście nie wyrzucać, tylko ją na coś przerobić.
U mnie znalazły już one kilka zastosowań.
Bo były już z nich zrobione pudełeczka gwiazdkowe,
było pudełko ozdobne, był też koszyczek, a także pojemnik z cukierkami

A co tym razem?

Kolejna rolka, której został doklejony spód i oklejona papierem.


 Teraz czas na trochę szydełkowej pracy


I efekt końcowy z każdej strony :)


 Czyli powstał ozdobny pojemnik tylko jeszcze nie wiem na co :)
Ale przecież prędzej czy później jakieś zastosowanie się dla niego znajdzie...

31 komentarzy:

  1. Można? Można! A ludziska wyrzucają do kosza c'nie?:) pozdrawiam,buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można by wszystko zostawiać bo może się kiedyś przyda, ale gdzie to trzymać:-)

      Usuń
  2. Ja zostawiłam sobie kilka rolek, ale długo leżały nieużywane i w końcu wyrzuciłam i dwa dni później żałowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna transformacja rolki. Szydelko piekne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no, no Lidziu. Cudny koszyczek z tej rolki powstał, a szydełkowe ubranko przynajmniej nie wymagało usztywniania. Przyda się na " coś", już Ty o to zadbasz.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też trzymam te roleczki na czarną godzinę ,bo nigdy nie wiadomo co do łba wpadnie.
    Lidziu Twój pojemniczek ślicznie ozdobiłaś szydełkową robótką ,przyda sie jak nic.W razie czego to wspaniały prezent dla każdego.
    Miłego wypoczynku majowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na drugie życie dla rolki. Zawsze się przyda pojemniczek na małe co nieco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na wykorzystaniem rolki, efekt końcowy oszałamiający.

    OdpowiedzUsuń
  8. Córcia! przepiękne pudełeczko, wiesz Ja już bym znalazła dla niego przeznaczenie :-) miłej niedzieli całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się drugie życie rolki :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny pojemniczek! Genialnie wygląda :) Ty to masz genialne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie to ozdobiłaś! Ty to masz świetne pomysły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne cacuszko Ja tez kombinuje coś z rolek po taśmie

    OdpowiedzUsuń
  13. pudełeczko jest śliczne i widać, że zawsze można coś fajnego wyczarować z niepotrzebnych już rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu, cudeńko maleńkie na maleńkie drobiazgi.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się staram trzymać wszelakie przydasie, ale już nigdzie mi się nie mieszczą :) Ale jak tylko coś wyrzucę, to zaraz jest i pomysł i czas na wykonanie, tylko przydasia brakuje - haha :)
    Pojemniczek może się przydać do trzymania biżuterii i jest śliczny :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda świetnie. Można wstawić do niego szklankę z wodą, w której pływają drobne kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Np Ty pomysłowa Lidzia jesteś:)))a jakie Ci to ładne wyszło:)kto by pomyślał ,ze to rolka po taśmie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymam taką jedną roleczkę i czekam na oświecenie. Chciałabym, żeby i mnie tak pięknie natchnęło - śliczny pojemniczek!

    OdpowiedzUsuń
  19. łał jaki efekt wspaniały Lidziu, BRAWO !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj ale Ty masz pomysły:) A jak fajnie wcielasz je w życie:) Ja niestety rolki po taśmie wyrzucam, bo nie mam pomysłu na ich dekorację i wykorzystanie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pojemniczek przeuroczy zdobiony ażurkiem szydełkowym- no i tym sposobem ratujemy świat przed zanieczyszczeniem- uwielbiam tworzyć z recyklingu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Też lubię te rolki. Ale takiej metamorfozy jeszcze nie robiłam. Szydełkowe ubranko bardzo upiększa. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pojemnik,też takie robiłam i trzymam w nich drobiazgi do kartek jakieś perełki małe scrapki itp. Na pewno znajdziesz dla niego zastosowanie. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł i cudnie wygląda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł i pięknie to wygląda. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ to genialne, zazdroszczę takiej pomysłowości :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)