wtorek, 25 października 2016

Wymianka zakładkowa - konkurs zakładek

Kochani, to był już ostatni etap tej wymianki.
Cieszę, się że przez te wszystkie miesiące
zawsze był osoby chętne żeby się powymieniać.

Czas na pokazanie Wam zakładek z ostatniego etapu. 
Tym razem miały być imienne. Jak zawsze są śliczne i bardzo pomysłowe.
Zapraszam więc do oglądania:

Ewa Gil do Marioli

Mariola do Karteluszki Reni

Karteluszki Reni do Setsuko

Setsuko do Elunia J

Elunia J doPawanna

Pawanna do Małgosia X

Małgosia X do Kijankowo Monika

Kijankowo Monika do Mafalda & Mouse

Mafalda & Mouse do Micia Marzena Przybyła

Micia Marzena Przybyła do Dobranocne twory

Dobranocne twory do Ana-lungs

Ana-lungs do Sarenka

Sarenka do Agata Fleszar

Agata Fleszar do Ewa Jurewicz

Ewa Jurewicz do Czarnej damy

Czarna dama do Ewy Gil

Prawda , że są fantastyczne?
Mam nadzieję, że z takimi zakładkami
będzie Wam się o wiele przyjemniej czytało :)

Jeżeli któraś z Was nie dostała jeszcze swojej zakładki

z poprzednich miesięcy to dajcie mi proszę znać...

*****************************

To teraz przejdźmy do konkursu na najładniejszą zakładkę


Cieszę się, że mimo wszystko zechciałyście wziąć w tym konkursie udział.
Wiem, że ciężko jest się poddać czyjejś ocenie, ale wszystkie zakładki są cudne
i możecie być z siebie i z nich dumne, nie zależnie od wyników konkursu :)

Z boku jest sonda do głosowania.
Głosujemy tylko na jedną zakładkę!

A tutaj już zakładki biorące udział w konkursie
w kolejności alfabetycznej.

Agata Fleszar

Ana-lungs

Elunia B

Elunia J

Ewa Gil

Jadwiga Kluczyńska

Karteluszki Reni

Kijankowo Monika

Lucy z mazur

Mafalda & Mouce

Małgosia X

Sarenka

Dziewczyny, powodzenia w głosowaniu Wam życzę! :)

23 komentarze:

  1. Córcia! Wszystkie zakładeczki są Cudowne, A jakie Pomysłowe - Idę głosować
    Dobrej Nocy całuski

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie karteczki są śliczne ale faworytkę mialam jedną:)
    Głos oczywiście oddany :)
    Pozdrawiam serdecznie :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała galeria! Na swoją jeszcze czekam ale już wiem jak wygląda i bardzo się cieszę. Spróbuję zagłosować choć wybór jest ogromnie trudny.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie ładniutkie, urocze! Trudny wybór, ale zagłosowałam:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękności :) Jak tu wybrać tą jedną ? Niezależnie od głosowania moim zdaniem wszystkie dziewczyny są wygrane :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zakładki powstały, ciężko podjąć jakąkolwiek decyzję, bo każda jest wyjątkowa:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakładeczki dziewczyny porobiły ależ różnorodność technik a wybrać najładniejszą bardzo trudno wszystkie mi się podobają, nie wiem na którą oddać głos..

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt , wybór trudny bo wszystkie sa przepiękne , ale wybrałam moja faworytkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowe i przepięknie wykonane zakładki. Brawo dziewczyny!!!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, bardzo trudny wybór, bo wszystkie są wspaniałe i bardzo różnorodne - po namyśle głos oddany.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oddałam głos z ciężkim sercem bo najchętniej zagłosowałabym na wszystkie zakładki. Oj wybór był bardzo trudny. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wszystkie ,ale na to jedną musiałam obowiązkowo zagłosować ,jest świetna .
    Lidziu kawał dobrej doroboty odwalasz,a dziewczyny również spisują się zawsze na medal.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybór trudny ale i ja zagłosuje! Gratuluje wszystkim uczestniczkom za wytrwały udział i powodzenia w konkursie zycze! Pozdrowionka dla wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakładki z imionami super, chyba podobają mi się najbardziej ze wszystkich dotychczasowych.
    Z wielkim trudem zagłosowałam:)
    Serdeczne buziaczki, Liduś.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu tyle pięknych zakładek i tylko możliwy jeden głos do oddania. Wybór bardzo trudny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne! Trudno było, ale głos oddany :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał!!! cudne wszystkie :)
    ale wybrałam tę naj :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie śliczne zakładki. Żałuję, że tylko na dwie wymianki sie zapisałam, bo te zakładki, które otrzymałam są wyjątkowe!
    Oddałam także głos!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojejku!!!!!!!!!!!!!Ile pięknych zakładek!!No powiem szczerze, że to był strasznie trudny wybór wybrać tą jedyną, ale udało się hihih :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakładki przecudne, chciałam zagłosować, ale się nie otwiera sonda, choć dziś jeszcze 28. 10 :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, chyba się spóźniłam na głosowanie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)